Prosím, v klidu se posaďte a pohleďte. Je to čistá radost. Celková koncepce, stavba, ale i každý detial (motor, interiér, pedály ...).
Pro nedočkavé, čas 16:50 ZVUK. Pokud pamatujete ještě plnokrevné F1, je to právě ONO !
Daniel
Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2145
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#2 Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
852Kg https://www.autorevue.cz/gordon-murray-odhalil-special-t50s-niki-lauda-okruhova-hracka-ma-835-koni-na-tunu
Mě to teda neříká nic, ale to je nepodstatné, jen doplňuji původní auto jeho upravenou verzí - či spíše článkem o něm.
Mě to teda neříká nic, ale to je nepodstatné, jen doplňuji původní auto jeho upravenou verzí - či spíše článkem o něm.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
28.400 otáček za minutu ? to nějaká blbost, on říká revs per second, to nějak nechápu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
Je to prepocet zmeny otacek...za sekundu ten motor zvysi otacky o 28400, ale maximalni jsou 12100.
Zvuk paradni
Zvuk paradni
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#5 Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
Krásný! Doufám, že to neni poslední V12 v automobilový historii...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#6 Gordon Murray T.50 Launch Event - 980 KG V12 Supercar
Souhlas.
Tohle dílo je boží!
Takhle se to má dělat... Ne jako Veyron, Chiron, Urus a jim podobný nesmyslný hnus
Tohle dílo je boží!
Takhle se to má dělat... Ne jako Veyron, Chiron, Urus a jim podobný nesmyslný hnus
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek