Asi určitě nebudu první kdo to řešil. Mám C30 D5 a při vyšších rychlostech najednou ztratim výkon a okamžitě se objeví hláška, systém motoru doporučen servis. Pichnul jsem to na VIDU, kde jsem se dozvěděl, ze signál z MAF je příliš vysoký. Nejdřív jsem ji zkusil vyčistit, to nepomohlo, tak jsem objednal novou, ale vypadá to, ze problém bude nejspíš asi jinde(dela to to samé, i když mi to pocitově přijde o něco lepší). Šel jsem cestou levnějšího nového dílu, je možné, ze se snažím šetřit na blbem místě a měl bych tuto vrátit a objednat originál Bosch? Nebo to muže ještě dělat něco jiného? Vida mi ještě napovídá, ze by to mohl být ucpaný filtr(není), vlhkost v krytu vzduchového filtru a MAFu(což také není, když jsem to projel hned po výměně). Adaptaci MAFu jsem provedl. Další možnosti co jsem vyčetl, tak už jsou jen vířivé klapky nebo a nebo aktuator.
Ve včerejším výpisu jsem měl : ECM-135F MAF senzor too high, ECM-1507 Turbo control Too low pressure, ECM-18A0 Swirl actuator control - offset fault. Vymazal jsem je, adaptoval MAF a dneska už jsem tam měl jen 135F.
Blbec jsem se nepodíval kdy byly ty chyby při prvním čtení způsobeny, stalo se mi totiž na dalnici, ze mi to spadlo zřejmě do úplného nouzového stavu, kdy nejelo ani turbo.
S autem se dá úplně normálně v limitech jezdit, turbo do určitého momentu vždy funguje jak má , ale rozhodne to nechci tak nechat.
Ještě přidávám dnešní hodnoty, třeba mě někdo nasmerujete, kam dal.
Díky moc
