Potkana D5 v S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sojovice
- Vůz: S40 T5, S40 T4 a S80 D5
Potkana D5 v S80
Zdaravim vespolek,
stala se mi taková nepřijemná věc na moji S80 D5 120 KW 2003. Jel jsem po D1 asi 130 km/h a v tu chvili se mi zadrela olejova pumpa a prervalo mi to rozvody. Jakmile se objevil problem tak jsem automatickyvelice rychle dupnul na spojku a auto nechaldojet do odstavného pruhu. Nez mi doslo co se stalo tak jsem zkusil jednou i startovat a motor se neotocil, v tu chvili mi to došlo a šel jsem se podívat pod kapotu kde na mě koukal pretrzeny rozvodovy remen a pri pohledu pod auto tam byla olejova skrvna odhadem tak z 0.5-1 litru oleje.. vic ho neuteklo.. mazaní na mě problikávalo obcas uz asi dva dny, oleje bylo dost tak sem chtel jen dojet domu a resit to v servisu a po ceste se mi stalo tohle..
Chci se zeptat jestli má cenu motor opravovat nebo se kouknout po jinem.. tenhle měl najeto 213 tisic.. nečoudil, nesmrděl, chytal perfektně.. a na dálku zvladal pri normalni jizde jezdit s prehledem do peti litru.. Vstriky neprokapavaly a turbo tahalo jako mělo..
stala se mi taková nepřijemná věc na moji S80 D5 120 KW 2003. Jel jsem po D1 asi 130 km/h a v tu chvili se mi zadrela olejova pumpa a prervalo mi to rozvody. Jakmile se objevil problem tak jsem automatickyvelice rychle dupnul na spojku a auto nechaldojet do odstavného pruhu. Nez mi doslo co se stalo tak jsem zkusil jednou i startovat a motor se neotocil, v tu chvili mi to došlo a šel jsem se podívat pod kapotu kde na mě koukal pretrzeny rozvodovy remen a pri pohledu pod auto tam byla olejova skrvna odhadem tak z 0.5-1 litru oleje.. vic ho neuteklo.. mazaní na mě problikávalo obcas uz asi dva dny, oleje bylo dost tak sem chtel jen dojet domu a resit to v servisu a po ceste se mi stalo tohle..
Chci se zeptat jestli má cenu motor opravovat nebo se kouknout po jinem.. tenhle měl najeto 213 tisic.. nečoudil, nesmrděl, chytal perfektně.. a na dálku zvladal pri normalni jizde jezdit s prehledem do peti litru.. Vstriky neprokapavaly a turbo tahalo jako mělo..
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Potkana D5 v S80
Sežeň jiný polomotor a přehoď na něj svoje vstřiky a turbo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sojovice
- Vůz: S40 T5, S40 T4 a S80 D5
Potkana D5 v S80
Co jsem koukal po internetu tak to je záležitost stejně tak na 20 tisíc minimálně. Oprava tohohle motoru může vyjít na to samé a nebo i dvojnásobek, ale zas budu vědět co ten motor má za sebou.. auto plánuju si ještě dlouho nechat, sem s ním spokojený a navíc je to jednoduchá technika bez zbytečných komplikací..
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malý Slavkov
- Vůz: Volvo XC 60 D5
- Bydliště: Malý Slavkov High Tatras
Potkana D5 v S80
Tak to daj patočkovi opraviť. Myslím hlavu motora.
_________________
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Potkana D5 v S80
Jenže tady nepůjde jenom o hlavu, to by asi nevytekl olej. Myslím, že ten motor bude total KO.
Ale jenom věštím z koule, motor jsem neviděl.
Ale jenom věštím z koule, motor jsem neviděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Potkana D5 v S80
Ale tvoje koule se málokdy mýlí. 

_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malý Slavkov
- Vůz: Volvo XC 60 D5
- Bydliště: Malý Slavkov High Tatras
Potkana D5 v S80
Ak to chce zachrániť tak jasné že to nebude len hlava.raolsa píše: 05 led 2021 20:00 Jenže tady nepůjde jenom o hlavu, to by asi nevytekl olej. Myslím, že ten motor bude total KO.
Ale jenom věštím z koule, motor jsem neviděl.
_________________
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Potkana D5 v S80
No asi bych to rozebral a podle stavu se rozhodl, ale stejně myslím, že nejlevnější a nejrychlejší bude motor vyměnit.
A pokud by jsi našel někoho, kdo by byl ochoten změřit na novém motoru tlaky, tak ten motor bude asi v cajku.
Jenom za opravu hlavy dáš 15 kKč.
https://auto.bazos.cz/inzerat/128033314/Hlava-motoru-Volvo-D5.php
A pokud by jsi našel někoho, kdo by byl ochoten změřit na novém motoru tlaky, tak ten motor bude asi v cajku.
Jenom za opravu hlavy dáš 15 kKč.
https://auto.bazos.cz/inzerat/128033314/Hlava-motoru-Volvo-D5.php
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Potkana D5 v S80
Druhý motor 20 tis?
Oprava 50 tis?
Oprava 50 tis?
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sojovice
- Vůz: S40 T5, S40 T4 a S80 D5
Potkana D5 v S80
Mám jen strach že koupím motor a za pár tisíc na něm něco odejde.. Je fakt že motor ještě neviděl žádný mechanik.. jen sem se chtěl pozeptat ostatních na jejich nazor. Ale když Raolsa řekne řešit jiným motorem tak mám opravdu veliké nutkání to tak udělat.
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sojovice
- Vůz: S40 T5, S40 T4 a S80 D5
Potkana D5 v S80
https://auto.bazos.cz/inzerat/128033252/Volvo-motor-D5-120-kw-perfektni-stav.php
To jsem našel na bazosi od Patočky
To jsem našel na bazosi od Patočky
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Potkana D5 v S80
No vidíš a máš celý motor za 15 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Potkana D5 v S80
Tak tady asi neni co řešit a máš to i s montáží...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Potkana D5 v S80
Zachráněno 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Potkana D5 v S80
O těch motorech skoro nic nevím, jak je to s tou olejovou pumpou? Jak je poháněná?
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Potkana D5 v S80
Stejně jako u benzínu je “ navlečena” na klikovou hřídel
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Potkana D5 v S80
Jj, už jsem na to koukal, ale je to nějaký divný. Zadřená olejová pumpa. To se jako kousne a zastaví, že přeskočí rozvoďák? A co jako dělá ta klika ? A to všechno za ní (jedině, že automat).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Potkana D5 v S80
No to nevim, ale zadřená pumpa přestane mazat a zadře se všechno ostatní. Respektive první asi vačky a řemen to nedá. Takhle si to myslim já.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Potkana D5 v S80
No, možný to je, ale vačka běží bez oleje mnohem dýl, než klika a to by to začalo dělat určitě nejdřív bordel, nebo jiný zvuky než se to hryzne.
Je to divný.
Je to divný.
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Potkana D5 v S80
Nemyslím si, že důvod prasklých rozvodů byla zadřená pumpa.Romulusw píše: 06 led 2021 15:22 Jj, už jsem na to koukal, ale je to nějaký divný. Zadřená olejová pumpa. To se jako kousne a zastaví, že přeskočí rozvoďák? A co jako dělá ta klika ? A to všechno za ní (jedině, že automat).
Pokud přestane mazat, vždy to jako první odserou ojniční ložiska.Urvanej píše: 06 led 2021 15:38 No to nevim, ale zadřená pumpa přestane mazat a zadře se všechno ostatní. Respektive první asi vačky a řemen to nedá. Takhle si to myslim já.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Potkana D5 v S80
Dokud se točí klika, tak se točí i olejové čerpadlo. Takže jako první se zadře klika, jak píše Martin. Nebyla to vodní pumpa? A olej pod autem? Aby to nebylo od ojnice, která se šla podívat na světlo boží skrz blok
.
Blikající kontrolka mazání by se neměla podceňovat...

Blikající kontrolka mazání by se neměla podceňovat...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14414
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Potkana D5 v S80
Taky bych to tak viděl.
A taky bych rád viděl ten motor.
A taky bych rád viděl ten motor.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé