Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#26 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Nouzove lze ten bakelit omotat elektrikarskou paskou, 2 vrstvy stacej. Vydrzi to tak 1-2roky Ale jinak samozrejme obecne lepsi vymenit...
Co se tyce mereni, tak sem jen meril VN napeti(za ucelem porovnani civek mezi sebou)bud holt vytahnout drat ven a osciloskop, nebo pouzit ABS cidlo a porovnat naindukovane napeti. A kdyz neni nic, po ruce, tak holt na jednom valci civku vzdy vyndat(idealne odpojit vstrik, ale na chvilku to zas tak nevadi) a porovnavat na jakou vzdalenost to hodi jiskru(rychla metoda, kdyz clovek potrebuje najit nejake pouzitele v krabici plne civek ).
Co se tyce mereni, tak sem jen meril VN napeti(za ucelem porovnani civek mezi sebou)bud holt vytahnout drat ven a osciloskop, nebo pouzit ABS cidlo a porovnat naindukovane napeti. A kdyz neni nic, po ruce, tak holt na jednom valci civku vzdy vyndat(idealne odpojit vstrik, ale na chvilku to zas tak nevadi) a porovnavat na jakou vzdalenost to hodi jiskru(rychla metoda, kdyz clovek potrebuje najit nejake pouzitele v krabici plne civek ).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Hoši ty problémy s náklonem auta jsem řešil taky...
Změř si tlak na liště, až to bude blbnout, diagnostika to umí.
U mě byl problém s přečerpáváním. U předchozí XC90 jsem měnil čerpadlo, který pošlo. U té od Pavla se ucpala tryska čerpacího mechanismu bordelem a nepřečerpávalo to. To ale lze poznat na diagnostice, že se při běhu motoru nemění obsah L a P strany nádrže. Pokud neni dost paliva v koši, tak čerpadlo pro první starty nemá kde brát, dokud si samo nepřečerpá.
To je stejnej důvod, proč to nenahodíš, ani po dolití 5l paliva, když ti předtim dojde. Do koše toho moc nenateče a nasucho si to nenasaje. Ten mechanismus v nádrži je skvělej, když funguje, ale je tam hodně věcí, který umí potrápit.
Změř si tlak na liště, až to bude blbnout, diagnostika to umí.
U mě byl problém s přečerpáváním. U předchozí XC90 jsem měnil čerpadlo, který pošlo. U té od Pavla se ucpala tryska čerpacího mechanismu bordelem a nepřečerpávalo to. To ale lze poznat na diagnostice, že se při běhu motoru nemění obsah L a P strany nádrže. Pokud neni dost paliva v koši, tak čerpadlo pro první starty nemá kde brát, dokud si samo nepřečerpá.
To je stejnej důvod, proč to nenahodíš, ani po dolití 5l paliva, když ti předtim dojde. Do koše toho moc nenateče a nasucho si to nenasaje. Ten mechanismus v nádrži je skvělej, když funguje, ale je tam hodně věcí, který umí potrápit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#28 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Cely včerejšek jsem dumal jak to udělat. Nakonec jsem tam našrouboval TMPS čidlo.
Start 3,2
Po nastartování 3,8
Auto chytlo v pohodě.
Start 3,2
Po nastartování 3,8
Auto chytlo v pohodě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#29 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
normálně měřákem na pneu, žádná věda, zvládl jsme to i já
jinak já měl 3,7 hned po sepnutí klíčku
ale tak jestli ti to už startuje tak je to vyřešeno
jinak já měl 3,7 hned po sepnutí klíčku
ale tak jestli ti to už startuje tak je to vyřešeno
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#30 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Muj měřák pneu většinou upustí všude kolem, tak jsem nechtěl mít benzín všude Takhle to můžu sledovat z kabiny. Vyřešeno to není. Teď musím pojezdit a sledovat co to bude dělat až klesne palivo v nádrži...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#31 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
až klesne palivo v nádrži, tak ho zase dotankuješ
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#32 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Takhle jsem to vyřešil já
WARCZ - posílám za kreativitu měření.
WARCZ - posílám za kreativitu měření.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#33 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Tak dneska ráno venku -4 auto zamrzlé. Otočím klíčkem a tlak 0,1... 0,2...0,3... otáčel jsem klíčkem. při 1 jsem zkusil start a auto naskočilo tlak vyskočil přes 3. Cestou jsem to sledoval a začal tlak pomalu padat a zastavil se na 2.5bar což je málo. Pro zichr jsem kopec jel na plyn, ale tlaku to nepomohlo. Takže už se blížíme k tomu že je nizký stav na liště ale chová se to zvláštně. Budu to ještě sledovat a napíšu report čím to bylo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Že by tekl vstřik?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#35 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Ještě by chtělo změřit tlak před filtrem, je tam taky ventilekraolsa píše:Že by tekl vstřik?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#36 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Kde ? Ještě mam 3 čidla Lítalo to mezi 2,0 - 3,0 když jsem jezdil a bylo jedno jestli na LPG, nebo Benzín. Na benzín i LPG to jelo v pohodě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#37 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
jestli to nemůže být chyba měření, když to jede normálně, startuje normálně
filtr najdeš když se ohneš před pravým zadním kolem
jestli chceš pátrat dál tak si pročti tohle:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=522706#p522706
výsledek byl:
filtr najdeš když se ohneš před pravým zadním kolem
jestli chceš pátrat dál tak si pročti tohle:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=522706#p522706
výsledek byl:
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#38 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Zatím jsem ve fazi měření. Filtr vím kde je, byl jsem u měnění, ale ventilek si nevybavuju. Jsou tam akorát dvě hadice a filtr. Kam se zaměřit ?
Chyba měření to samozřejmě být může. Měřákem na pneu měřím tlak benzínu, ale když se mění a mění se za mě docela logicky tak bych řekl že to měří dobře.
cesta povede i na Diagnostiku za Mirou ať víme co si myslí auto. Zatím píšu postřehy co jsem vypozoroval.
Chyba měření to samozřejmě být může. Měřákem na pneu měřím tlak benzínu, ale když se mění a mění se za mě docela logicky tak bych řekl že to měří dobře.
cesta povede i na Diagnostiku za Mirou ať víme co si myslí auto. Zatím píšu postřehy co jsem vypozoroval.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#39 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
(Ne)rikaji, ze jsem odbornik, ale pokud ten tlak na liste kolisa a auto ti nastartuje a pak chcipne, ale ne pokazde (jeslti jsem to dobre pochopil), tak ja muj tip je to cidlo tlaku paliva.
Ja si podobnym prosel taky a nakonec tohle. Ono to cidlo facha normalne, ale obcas malinko zazlobi, to jen zakolisaji otacky a obcas tovypada jak kdyby nejaky valec vynechaval a nebo to posle uplnou kravinu do ridici jednotky a ta auto pro sichr vypne.
Ja si podobnym prosel taky a nakonec tohle. Ono to cidlo facha normalne, ale obcas malinko zazlobi, to jen zakolisaji otacky a obcas tovypada jak kdyby nejaky valec vynechaval a nebo to posle uplnou kravinu do ridici jednotky a ta auto pro sichr vypne.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#40 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Ano mam to na seznamu jenom se dostat na diagnostiku a potvrdit si to.
Jinak nápad namontovat tam TMPS čidlo je fajn když ho máte od číňana a netrápí vás ho zničit Dneska jsem otočil klíčkem a tlak 0. čidlo vypadalo v pohodě. Nastartoval jsem v pohodě ale tlak 0. Tak jsem to chcípnul, čidlo vytáhnul, rozšrouboval a vylil se z toho benzín Ono to asi bylo očekavatelné, že konstrukce čidla na vzduch nevydrží dlouhodoběji styk s benzínem. Nicméně data jak se to chovalo mám, teď už jenom tu diagnostiku a porovnat s tím co si myslí auto. Píšu to jenom postřeh kdyby chtěl jít někdo mou cestou
Jinak nápad namontovat tam TMPS čidlo je fajn když ho máte od číňana a netrápí vás ho zničit Dneska jsem otočil klíčkem a tlak 0. čidlo vypadalo v pohodě. Nastartoval jsem v pohodě ale tlak 0. Tak jsem to chcípnul, čidlo vytáhnul, rozšrouboval a vylil se z toho benzín Ono to asi bylo očekavatelné, že konstrukce čidla na vzduch nevydrží dlouhodoběji styk s benzínem. Nicméně data jak se to chovalo mám, teď už jenom tu diagnostiku a porovnat s tím co si myslí auto. Píšu to jenom postřeh kdyby chtěl jít někdo mou cestou
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 716 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 7 Odpovědi
- 332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 27 Odpovědi
- 3225 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Shaebaumers
-
- 20 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka
-
- 3 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bobacisko