Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#1 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Zdravím. Vrátil jsem se z dlouhého tripu a začínají čím dál více zlobit starty.
Nechce mi to startovat na první pokus .o( Hrozně blbě se to popisuje, ale buď to nechytá, nebo to chytne a chcípne, nebo to jede tak na 3 válce a chcípne. Když ale jenom otočím startérem a staruju na druhý pokus auto naskočí jako z továrny. Takhle jsem to měl celý měsíc, možná déle. Bylo jedno jestli jsem dojížděl na LPG, nebo Benzín. Jenže dneska už to zlobilo i na ten druhý. Startoval jsem "mimo auto" takže jsem to natočil a chcíplo to. Zase a zase to zdechlo. Když jsem sednul do auta prošlápnul plyn tak to jelo. Ujel jsem asi 20Km zaparkoval. Došel k autu. Teplota cca 60 stupňů a zase špatné volnoběžné otáčky. Bylo jedno jestli jsem měl LPG, nebo Benzín. Po pár prošlápnutích se to srovnalo a 200Km do Brna v pohodě.
Původně jsem myslel ,že to je něco s palivem, ale teď to dělalo jak na LPG, tak na benzín, taže se mi nezdá že by to bylo palivo. Před měsícem jsem vyměnil palivový filtr. Svíčky mají najeto tak 15 000 a před 5 000 na ně preventivně mechanik koukal a říkal že v pohodě.
Napadá mě jak se chovají vadné zapalovací cívky ? Když s tím jedu po dálnici tak je motor dobře chlazený a alternátor dává dobré napětí, ale napadá mě jestli když startuju, nebo baterka má menší napětí, tak jestli už nejsou "špatné". Neřešil někdo podobný problém ? Nesvítí mí žádná kontrolka motoru nebo tak. Diky za nápady než to odvezu k doktorovi. Bojím se že bude problém to najít, když to za tepla startuje v pohodě.
Nechce mi to startovat na první pokus .o( Hrozně blbě se to popisuje, ale buď to nechytá, nebo to chytne a chcípne, nebo to jede tak na 3 válce a chcípne. Když ale jenom otočím startérem a staruju na druhý pokus auto naskočí jako z továrny. Takhle jsem to měl celý měsíc, možná déle. Bylo jedno jestli jsem dojížděl na LPG, nebo Benzín. Jenže dneska už to zlobilo i na ten druhý. Startoval jsem "mimo auto" takže jsem to natočil a chcíplo to. Zase a zase to zdechlo. Když jsem sednul do auta prošlápnul plyn tak to jelo. Ujel jsem asi 20Km zaparkoval. Došel k autu. Teplota cca 60 stupňů a zase špatné volnoběžné otáčky. Bylo jedno jestli jsem měl LPG, nebo Benzín. Po pár prošlápnutích se to srovnalo a 200Km do Brna v pohodě.
Původně jsem myslel ,že to je něco s palivem, ale teď to dělalo jak na LPG, tak na benzín, taže se mi nezdá že by to bylo palivo. Před měsícem jsem vyměnil palivový filtr. Svíčky mají najeto tak 15 000 a před 5 000 na ně preventivně mechanik koukal a říkal že v pohodě.
Napadá mě jak se chovají vadné zapalovací cívky ? Když s tím jedu po dálnici tak je motor dobře chlazený a alternátor dává dobré napětí, ale napadá mě jestli když startuju, nebo baterka má menší napětí, tak jestli už nejsou "špatné". Neřešil někdo podobný problém ? Nesvítí mí žádná kontrolka motoru nebo tak. Diky za nápady než to odvezu k doktorovi. Bojím se že bude problém to najít, když to za tepla startuje v pohodě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Jestli na ty cívky bylo koukáno, tak klidně může jít jedna, nebo i více do kopru.
Věšinou jsou tam "přilepený" a pak snadno rupnou při vyndavání.
A diagnostika co?
Věšinou jsou tam "přilepený" a pak snadno rupnou při vyndavání.
A diagnostika co?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Cívky se zatím neřešily. Měnili se svíčky preventivně. Jdou ty cívky nějak proměřit ? Pozná to diagnostika ? Jak teď nejsou v Brně srazy tak je to s diagnostikou hroší
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Jenom tipuju, ale nezačíná ti odcházet klapka sání? I když ty už máš Bosch. Zkoušel jsi ji vyndat a vyčistit?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#5 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
V cívkách by měl jít tuším změřit odpor
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Předběžně jsem domluvený s https://www.zidekmir.cz/ že uděláme diagnostiku. Pak zkusíme dále. Budu rád za výstřely pak to sepíšu mechošovi a děj se vůle boží
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#7 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Podobný problém jsem taky řešil
začal jsme od toho nejjednoduššího
nejdřív změřit tlak na liště, stačí měřák na pneu, měl by být od sepnutí klíčku cca 3,7 bar, i po startu, já ho měl cajk
i tak jsme ale začal palivovým filtrem, startuje to vždy na benzín, ikdyž je to ohřáté a přepne se to po hned po startu a chce ho to stejně měnit často při provozu na lpg
pak to chce mít benzínu víc než na minimu, jak ho máš starý, kdy si naposled bral benzín ? ideálně vervu + vif
mě to nakonec pomohlo, ale než se to ukázalo tak už jsem začal hledat co to může být dál
měl jsem v hlavě cca to to: cívky + svíčky, klapka, čerpadlo (hadice u čerpadla), čidlo otáček (kdyžtak mám nové, už jsme ho radši koupil ),při neklidným volnoběhu bych zkusil odpojit váhu vzduchu, pak ještě seřízení plynu (případně odpojit pojistku myslím číslo 6 aby se hodnoty z jednotky pro start vyresetovali a nezůstal tam ten plyn, i když se dojíždí na benzín). No a pak změřit taky tlaky ale to už ej černý scénář viz Raolsa
začal jsme od toho nejjednoduššího
nejdřív změřit tlak na liště, stačí měřák na pneu, měl by být od sepnutí klíčku cca 3,7 bar, i po startu, já ho měl cajk
i tak jsme ale začal palivovým filtrem, startuje to vždy na benzín, ikdyž je to ohřáté a přepne se to po hned po startu a chce ho to stejně měnit často při provozu na lpg
pak to chce mít benzínu víc než na minimu, jak ho máš starý, kdy si naposled bral benzín ? ideálně vervu + vif
mě to nakonec pomohlo, ale než se to ukázalo tak už jsem začal hledat co to může být dál
měl jsem v hlavě cca to to: cívky + svíčky, klapka, čerpadlo (hadice u čerpadla), čidlo otáček (kdyžtak mám nové, už jsme ho radši koupil ),při neklidným volnoběhu bych zkusil odpojit váhu vzduchu, pak ještě seřízení plynu (případně odpojit pojistku myslím číslo 6 aby se hodnoty z jednotky pro start vyresetovali a nezůstal tam ten plyn, i když se dojíždí na benzín). No a pak změřit taky tlaky ale to už ej černý scénář viz Raolsa
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
verva 100. Poslední tankování 19.11 20l. 215 162Km.
26.11 se dělala ta výměna palivového filtru
Dneska mam najeto 217300 takže cca 2000Km. V nádrži byla 1/4 paliva.
Zítra zkusím vzít 20l, je taky možné že se zhoršila kvalita Vervy a už nevydrží tak dlouho... Přijde mi ale divny že to tak zlobilo relativně zahřáté a auto jsem měl protažené z chaty kde jsem vyjezdil tak 10l Vervy paliva.
26.11 se dělala ta výměna palivového filtru
Dneska mam najeto 217300 takže cca 2000Km. V nádrži byla 1/4 paliva.
Zítra zkusím vzít 20l, je taky možné že se zhoršila kvalita Vervy a už nevydrží tak dlouho... Přijde mi ale divny že to tak zlobilo relativně zahřáté a auto jsem měl protažené z chaty kde jsem vyjezdil tak 10l Vervy paliva.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#9 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Zkusil jsem natočit video:
Zajel jsem na Benzinu vzal 20l a zkusím to po městě vyjezdit. To je asi zatím nejlevnější varianta. Třeba to je fakt jenom špatný benzín se skondenzovanou vodou.
Zajel jsem na Benzinu vzal 20l a zkusím to po městě vyjezdit. To je asi zatím nejlevnější varianta. Třeba to je fakt jenom špatný benzín se skondenzovanou vodou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#10 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
A napodruhé je to vždy úplně v pohodě? Zkusil si nechat čerpadlo sepnout několikrát před prvním startem?
Změř taky ten tlak na liště
Změř taky ten tlak na liště
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#11 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
U XC70 mi to dělalo to stejné vždy když jsem měl 1-2 dílky benzínu, po dotankování se to vždy ztratilo.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1218
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#12 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Daignostika ukáže cívku, ale není tohle právě tím novým filtrem (jaká značka?)? Je to asi to nejlevnější, co můžeš bez diagnostiky jednoduše vyměnit.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#13 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Dělalo to i před filtrem. Pravě vyměna filtru se dělala jestli se to nezměni. Dokud to na 2 start běhalo tak jsem to jenom sledoval, ale před 2 dny to nedrželo volnoběh a to mě už znejistělo že se to zhoršuje.
Budu to sledovat s novym benzinem.
Budu to sledovat s novym benzinem.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Takhle mě na Citroenu zlobil snímač otáček. Až jsem jednou nenastartoval. Ale zajímavý bylo, že roztlačit to šlo a chytnulo to hned. Po výměně snímače to zase startovalo na brnk.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#15 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
zkusil bych se podivat co si diagnostika mysli o teplote chladici kapaliny
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#16 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Mužu to zkusit, ale mam headup kde si občas pouštim teplotu vody a ta sedi cca s venkovni teplotou, takže si nemyslim, že by byl problem tady.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#17 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
jsem analfabet na opravy, ale mne trapilo neco podobneho a u mne se to zhorsovalo natolik, ze pak uz mi to chcipalo i za jizdy a bylo to cidlo tlaku paliva...takovej malej bazmek na liste. Uz ti o tom tady pisou, ze to mas zmerit. Je tam ventilek a cepicka...tam dej merak tlaku pneu a zmer to.
To cidlo ze zacatku zacne blbnout a postupne de do kopru vice a vice.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=71192
tady si muzes pocist...spousta ruznych kravin a mych omylu a nakonec to bylo to cidlo....
To cidlo ze zacatku zacne blbnout a postupne de do kopru vice a vice.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=71192
tady si muzes pocist...spousta ruznych kravin a mych omylu a nakonec to bylo to cidlo....
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Jenže jemu je jedno, co tam má za palivo, jesi lpg nebo benzin, blbne to stejně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#19 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Cidlo vacky, kliky, vybehanej starter (muze elmag rusit ty cidla...)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
No, možná by nebylo od věci ten tlak na railu změřit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#21 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Proto to dávám do souvislosti s kontrolu svíček. Jestli se cívky dlouho nevyndavaly, tak můžou být popraskané tím vytahováním.
Já bych měl svíce taky brzy vyměnit, ale bojím se na ty cívky šahnout, když nebyly 6 let venku
Já bych měl svíce taky brzy vyměnit, ale bojím se na ty cívky šahnout, když nebyly 6 let venku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#22 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Takže nabrani 20l na 1/2 nádrže tomu pomohlo. Teplota venku 1 stupeň. Teplota vody po nastartování 4 stupně.
Tlak změřím tady ? Dneska klasicky začalo hrozně chumelit, takže jsem to dál nestudoval. Jo je možné, že výměnou svíček se poškodily cívky. Zatím než to povezu k doktorovi si to chci zkusit vyléčit sám
K tomu škubání na LPG mě napadlo, že voda mohla mít teplotu na sepnutí LPG, ale když se to protočilo teplota spadla a bylo to málo na dobrý chod. proto mi to nedrželo ani LPG a ani Benzín, ale je to spekulace a horko těžko to navodím.
Tlak změřím tady ? Dneska klasicky začalo hrozně chumelit, takže jsem to dál nestudoval. Jo je možné, že výměnou svíček se poškodily cívky. Zatím než to povezu k doktorovi si to chci zkusit vyléčit sám
K tomu škubání na LPG mě napadlo, že voda mohla mít teplotu na sepnutí LPG, ale když se to protočilo teplota spadla a bylo to málo na dobrý chod. proto mi to nedrželo ani LPG a ani Benzín, ale je to spekulace a horko těžko to navodím.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#23 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Jak jsem psal výše. Měl jsem to stejně, pokud jsem měl málo paliva blbě to startovalo. Jednou to došlo tak daleko, že jsem nenastartoval vůbec (zdaleka ještě nesvítila rezerva) měnil jsem svíčky, kontroloval cívky a nakonec jsem zašel pro kanystr hodil jsem tam deset litru a bylo to, od té doby jsem o tom věděl a hlídal si to. Jo ještě jsem vysledoval, že to mělo spojitost s podélným nakloněním vozidla. Pravá strana výš = horší, levá strana výš = lepší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#24 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Jojo myslím na tebe, proto to zkusím změřit, akorát nejdříve musím vyjezdit těch 20l
EDIT: když nad tím tak přemýšlím tak to můžou být dvě závady. Jak to čidlo tlaku tak ty cívky. Je možné, že se ty cívky budou projevovat jenom u volnoběhu za studena ? Teoreticky volnoběh je malý výkon alternátoru + nenabitá baterka by mohlo dávat menší palubní napětí.
EDIT: když nad tím tak přemýšlím tak to můžou být dvě závady. Jak to čidlo tlaku tak ty cívky. Je možné, že se ty cívky budou projevovat jenom u volnoběhu za studena ? Teoreticky volnoběh je malý výkon alternátoru + nenabitá baterka by mohlo dávat menší palubní napětí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#25 Auto nestartuje na první pokus. Občas nedrží volnoběh
Zcela běžný jev! Vyměníš svíčky a jak sáhneš na cívky (Bosch), jejich tělo praskne - jak jsou už věkem a teplem dávno unavené. I když do té doby bez problémů fungovaly.
Ověříš zcela jednoduše: vytáhni všechny cívky - svleč z nich ten gumový obleček a nehtem "objeď" celý obvod cívky (toho bakelitu) - pokud kdekoli zavadíš o byť vlasovou prasklinu (obvykle svislá), cívku rovnou zahoď a kup novou. Je dosti možné, že nakonec vyměníš všech 5 (6), že za měsíc dva lupnou další.
Na diagnostice objevíš také misfiry, ale u studeného se to může/nemusí projevit. Výšeuvedená kontrola aspoň vyloučí snadno a rychle tuto banální a častou závadu.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 723 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 7 Odpovědi
- 333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 27 Odpovědi
- 3235 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Shaebaumers
-
- 20 Odpovědi
- 600 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka
-
- 3 Odpovědi
- 645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bobacisko