XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004

#1 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od hugo95 »

Mizerná a prokletá XC90 na které je už vyměněno takřka vše. Dala o sobě před koncem roku zase vědět. Při akceleraci začla náhle padat do nouzáku. VIDA hlásí tyto dvě závady: ECM2505 (nízký tlak paliva) a ECM6805 (chybný průtok vzduchu - plnící tlak). Auto má najeto 340 tisíc km - turbo původní (mírně hlučnější). Co by doporučili místní specialisté? Čím začít? Výměna turba? Veškeré symptomy naznačují na vadnou regulaci turba, ale mate mne závada ECM2505 (nízký tlak paliva).

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13056
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od raolsa »

Zkontroluj jak je na tom intercooler.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004

#3 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od hugo95 »

V jakém slova smyslu zkontrolovat? Je cca 10 měsíců nový, najeto od té doby cca 15 tisíc km.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13056
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od raolsa »

No zkusit leak test. Respektive prověřit celý systém sání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#5 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od zdenal111 »

1.. ECM2505 -- co stav palivového filtru
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13056
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od raolsa »

:good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#7 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od zdenal111 »

Než se vtom budeš vrtat 1.fáze-p.filtr :wink: není nafta,není výkon :D


Volvo DTC ECM-6805
Udělat:
Volvo
Kód:
ECM-6805
Definice:
Řídicí ventil turbodmychadla (TC). Příliš vysoký tlak
Popis:
Pokud jsou otáčky motoru (RPM) vyšší než 3 500 ot./min a motor pracuje při vysokém zatížení a pokud je plnicí tlak (ze snímače plnicího tlaku) vyšší než určená hodnota, která je při maximálním plnicímu tlaku přibližně 20 kPa (2,9 psi) ) vyšší než normální plnicí tlak, je to interpretováno jako poruchový a diagnostický poruchový kód (DTC) ECM-6805.
Způsobit:

Hadice mezi turbodmychadlem (TC) a regulačním ventilem turbodmychadla (TC), resp. Regulačním ventilem turbodmychadla (TC) a tlakovým posilovačem, jsou uvolněné nebo zablokované / poškozené
Vadný regulační ventil turbodmychadla (TC)
Chybné servopohon tlaku regulačního tlaku (BPC)
Uvíznutí ventilu regulace plnicího tlaku (BPC)
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 30 pro 2020 19:56, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 67
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004

#8 XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

Příspěvek od hugo95 »

Mě právě mate souběh zdánlivě nesouvisejících chyb tlaku paliva a plnícího tlaku turba... Takze kontrola sani, intercooleru, výměnou turba ve 340 tis jistě také nic nezkazim..... K tomu výměna pal. Filtru... Ten regulační ventil je o tady obvyklou závadu jako u koncernovych tdi?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“