XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
Mizerná a prokletá XC90 na které je už vyměněno takřka vše. Dala o sobě před koncem roku zase vědět. Při akceleraci začla náhle padat do nouzáku. VIDA hlásí tyto dvě závady: ECM2505 (nízký tlak paliva) a ECM6805 (chybný průtok vzduchu - plnící tlak). Auto má najeto 340 tisíc km - turbo původní (mírně hlučnější). Co by doporučili místní specialisté? Čím začít? Výměna turba? Veškeré symptomy naznačují na vadnou regulaci turba, ale mate mne závada ECM2505 (nízký tlak paliva).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14422
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
Zkontroluj jak je na tom intercooler.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
V jakém slova smyslu zkontrolovat? Je cca 10 měsíců nový, najeto od té doby cca 15 tisíc km.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14422
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
No zkusit leak test. Respektive prověřit celý systém sání.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 745
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
1.. ECM2505 -- co stav palivového filtru
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14422
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 745
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
Než se vtom budeš vrtat 1.fáze-p.filtr
není nafta,není výkon
Volvo DTC ECM-6805
Udělat:
Volvo
Kód:
ECM-6805
Definice:
Řídicí ventil turbodmychadla (TC). Příliš vysoký tlak
Popis:
Pokud jsou otáčky motoru (RPM) vyšší než 3 500 ot./min a motor pracuje při vysokém zatížení a pokud je plnicí tlak (ze snímače plnicího tlaku) vyšší než určená hodnota, která je při maximálním plnicímu tlaku přibližně 20 kPa (2,9 psi) ) vyšší než normální plnicí tlak, je to interpretováno jako poruchový a diagnostický poruchový kód (DTC) ECM-6805.
Způsobit:
Hadice mezi turbodmychadlem (TC) a regulačním ventilem turbodmychadla (TC), resp. Regulačním ventilem turbodmychadla (TC) a tlakovým posilovačem, jsou uvolněné nebo zablokované / poškozené
Vadný regulační ventil turbodmychadla (TC)
Chybné servopohon tlaku regulačního tlaku (BPC)
Uvíznutí ventilu regulace plnicího tlaku (BPC)


Volvo DTC ECM-6805
Udělat:
Volvo
Kód:
ECM-6805
Definice:
Řídicí ventil turbodmychadla (TC). Příliš vysoký tlak
Popis:
Pokud jsou otáčky motoru (RPM) vyšší než 3 500 ot./min a motor pracuje při vysokém zatížení a pokud je plnicí tlak (ze snímače plnicího tlaku) vyšší než určená hodnota, která je při maximálním plnicímu tlaku přibližně 20 kPa (2,9 psi) ) vyšší než normální plnicí tlak, je to interpretováno jako poruchový a diagnostický poruchový kód (DTC) ECM-6805.
Způsobit:
Hadice mezi turbodmychadlem (TC) a regulačním ventilem turbodmychadla (TC), resp. Regulačním ventilem turbodmychadla (TC) a tlakovým posilovačem, jsou uvolněné nebo zablokované / poškozené
Vadný regulační ventil turbodmychadla (TC)
Chybné servopohon tlaku regulačního tlaku (BPC)
Uvíznutí ventilu regulace plnicího tlaku (BPC)
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 30 pro 2020 19:56, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: XC 90 2,4D /120KW MY2004
XC90 My2004 D5 120kW, Padá do nouzáku
Mě právě mate souběh zdánlivě nesouvisejících chyb tlaku paliva a plnícího tlaku turba... Takze kontrola sani, intercooleru, výměnou turba ve 340 tis jistě také nic nezkazim..... K tomu výměna pal. Filtru... Ten regulační ventil je o tady obvyklou závadu jako u koncernovych tdi?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé