XC60 T6 3000ccm benzín,( no tak i nafta..) - spolehlivost, závady

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Katana
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90

XC60 T6 3000ccm benzín,( no tak i nafta..) - spolehlivost, závady

Příspěvek od Katana »

Ahojte. Koukám po XC60 T6 3000ccm benzín, naftu nechci, tak by mě zajímalo jestli nemá nějaké typické závady protože třeba XC90 T6 jich má víc než dost, třeba převodovky.... Tak abych nešlápl do ho... Děkuji za konstruktivní příspěvky. Tak doplňuji otázku, co nafťáky a jejich převodovky?
Naposledy upravil(a) Katana dne 07 led 2021 19:06, celkem upraveno 1 x.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od marekbm »

sice nemám, ale spíš to bude podobné s80 nebo v/xc70 p3 (vzhledem k tomu, odkdy se vyrábí). takže co se motoru a převodovky týče, tak nic vážného.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od David Patočka »

Záleží na roku výroby, protože první generace nové jednoturbové T6 uměly žrát litr oleje/1000km.
Druhá generace se zvýšeným výkonem už byla lepší, ale vždy záleželo na gramotnosti uživatele, aby ten motor neustále netrestal.
A pozor na to : poslední faceliftové T6 v XC60 už jsou dvoulitrové čtyřválce, nikoliv třílitr.
Je to velmi povedený motor, ale šestiválec to prostě není.

Takže není T6 jako T6

PS: LPG NE !!!!
Mám fotky upálených pístů
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Katana
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od Katana »

Díky chlapi, no potěšen nejsem.... Tak možná nastane návrat k XC90.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od marekbm »

jdi do v/xc70 t6 ;)
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

seven_vsfs
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: S80II T6 AWD 07

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od seven_vsfs »

David Patočka píše: 28 pro 2020 23:23 Záleží na roku výroby, protože první generace nové jednoturbové T6 uměly žrát litr oleje/1000km.
Druhá generace se zvýšeným výkonem už byla lepší, ale vždy záleželo na gramotnosti uživatele, aby ten motor neustále netrestal.
A pozor na to : poslední faceliftové T6 v XC60 už jsou dvoulitrové čtyřválce, nikoliv třílitr.
Je to velmi povedený motor, ale šestiválec to prostě není.

Takže není T6 jako T6

PS: LPG NE !!!!
Mám fotky upálených pístů
Hmm, mam S80 II T6 z roku 2007 predelanou na LPG. To neni dobra prognoza. ;o( Zatim jsem najel na plyn 50 000 km tak uvidime jestli se povede dalsi padesatka.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od lkopcansky »

Malo by sa jednať o tieto motory(opravte ma ak sa mýlim):

Prvá generácia
Obrázek

Druhá generácia
Obrázek
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od quaero »

A co ta poslední T5 co se do XC60 1gen dávala?

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od David Patočka »

NE
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od quaero »

Důvod?

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od David Patočka »

Záleží na tom, která je myšlena poslední T5.
Poslední se dá nazvat 2014 - 2017 Facelift, což je VEA, čtyřválec, 1969 ccm, T5 - ten ANO, je to motor dnešních modelů.
Poslední by taky někdo myslet motor první generace XC60 do roku 2014 2.0, T5, čtyřválec Ford, 1999 ccm, ten NE - vysoká spotřeba oleje, potíže s rozvodovým řetězem a padající turba. Ten si v celé parádě užila Lucie Výborná ve své XC60, včetně powershiftu 8)

Třeba toto je T5 1999 ccm :


https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-xc60-2-0-powershift-xenon-memory-pano-kamera-keyless-benzin-gold-c38ecb47-2688-43c3-be02-6f9c2398f35c?&cldtidx=6&cldtsrc=listPage
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od quaero »

Ano, já myslel ten 180 kW - B4204T11. A teď jsem to zkoumal podrobněji a koukám že mezi 2015-2016 se dělal i pětiválec 187 kW - B5254T12, o tom jsem neměl ponětí.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

XC60 T6 3000ccm benzín - spolehlivost, závady

Příspěvek od Hájčus »

Katana píše: 28 pro 2020 22:22 Ahojte. Koukám po XC60 T6 3000ccm benzín, naftu nechci, tak by mě zajímalo jestli nemá nějaké typické závady protože třeba XC90 T6 jich má víc než dost, třeba převodovky.... Tak abych nešlápl do ho... Děkuji za konstruktivní příspěvky.
Nebál bych se toho, měl jsem V70 T6 3000ccm benzín prodával jsem jí s najetými 370 000km a stávající majitel se vesele blíží k metě 400 000km a motor má projev, jako by měl najeto sotva půlku, = bez závad a problémů. (jasně, vyměnovalo se odvětrání, přetěsňoval přepad turba, přetěsňovala se vakuovka, ale nic s ventily, hlavou atd..) ale to jsou věci spojené s opotřebením provozem a ne s nekvalitou motoru.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé