Systém Stefanelli

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 827
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#1 Systém Stefanelli

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Máte někdo zkušenosti se systémem Stefanelli v šesti nebo osmiválcich? Případně koho byste doporučili,že to umí perfektně seřídit (ideálně na Moravě.. bývám u Zlína).
Děkuji
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 Systém Stefanelli

Příspěvek od peter cz »

Bratr ho má na T6, funguje ok, předchozí majitel to nechával montovat tady www.autolysa.cz/kontakty
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3 Systém Stefanelli

Příspěvek od Romulusw »

Já to mám tedy "jen" na pětiválci (od autolysa), ale dělají až do osmiválců a umějí to. Mám na tom 80 tis a kdyby mi v T6R neurvali nějaký konektor na reduktoru, tak jsem tam za celou dobu nemusel.

Filtry si měním sám a za celou dobu se mi nerozsvítila ECM. (kontrolka je OK :-) )

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 827
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#4 Systém Stefanelli

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

No asi budu muset zajet do Autolysa,ale ti můžou až někdy v březnu,mají toho moc. Mám koupené nové vstřikovače,ale ještě jsem je tam nedával. Mám i kabel a software,už jsem si to napichnul,ale problém je v tom,že seřídit na volnoběh bych zvládnul v pohodě,je tam autokalibrace,ale horší je to seřizování za jízdy. Navíc mi v jednom servisu měnili reduktory(mám tam dva každý do 150 koní),ale tak,že jsem si je musel doma předělat,aby tam byl normální přístup při výměně filtrů kapalné fáze...a navíc tlak to ukazuje na volnoběh kolem 1,8 což je moc. Výrobce udává max 1,25 bar. Ale do toho se moc nechci sám pouštět. Něco jiného je přečíst návod na seřízení a něco jiného jsou zkušenosti...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“