Máte někdo zkušenosti se systémem Stefanelli v šesti nebo osmiválcich? Případně koho byste doporučili,že to umí perfektně seřídit (ideálně na Moravě.. bývám u Zlína).
Děkuji
Systém Stefanelli
- Autor
- Zpráva
#1 Systém Stefanelli
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 Systém Stefanelli
Bratr ho má na T6, funguje ok, předchozí majitel to nechával montovat tady www.autolysa.cz/kontakty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3 Systém Stefanelli
Já to mám tedy "jen" na pětiválci (od autolysa), ale dělají až do osmiválců a umějí to. Mám na tom 80 tis a kdyby mi v T6R neurvali nějaký konektor na reduktoru, tak jsem tam za celou dobu nemusel.
Filtry si měním sám a za celou dobu se mi nerozsvítila ECM. (kontrolka je OK )
Filtry si měním sám a za celou dobu se mi nerozsvítila ECM. (kontrolka je OK )
#4 Systém Stefanelli
No asi budu muset zajet do Autolysa,ale ti můžou až někdy v březnu,mají toho moc. Mám koupené nové vstřikovače,ale ještě jsem je tam nedával. Mám i kabel a software,už jsem si to napichnul,ale problém je v tom,že seřídit na volnoběh bych zvládnul v pohodě,je tam autokalibrace,ale horší je to seřizování za jízdy. Navíc mi v jednom servisu měnili reduktory(mám tam dva každý do 150 koní),ale tak,že jsem si je musel doma předělat,aby tam byl normální přístup při výměně filtrů kapalné fáze...a navíc tlak to ukazuje na volnoběh kolem 1,8 což je moc. Výrobce udává max 1,25 bar. Ale do toho se moc nechci sám pouštět. Něco jiného je přečíst návod na seřízení a něco jiného jsou zkušenosti...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 58 Odpovědi
- 6001 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 55 Odpovědi
- 3624 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 15 Odpovědi
- 2544 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 1 Odpovědi
- 510 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 45 Odpovědi
- 1878 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zbass