Máte někdo zkušenosti se systémem Stefanelli v šesti nebo osmiválcich? Případně koho byste doporučili,že to umí perfektně seřídit (ideálně na Moravě.. bývám u Zlína).
Děkuji
Systém Stefanelli
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
-
Online
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Systém Stefanelli
Bratr ho má na T6, funguje ok, předchozí majitel to nechával montovat tady www.autolysa.cz/kontakty
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Systém Stefanelli
Já to mám tedy "jen" na pětiválci (od autolysa), ale dělají až do osmiválců a umějí to. Mám na tom 80 tis a kdyby mi v T6R neurvali nějaký konektor na reduktoru, tak jsem tam za celou dobu nemusel.
Filtry si měním sám a za celou dobu se mi nerozsvítila ECM. (kontrolka je OK
)
Filtry si měním sám a za celou dobu se mi nerozsvítila ECM. (kontrolka je OK

-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Systém Stefanelli
No asi budu muset zajet do Autolysa,ale ti můžou až někdy v březnu,mají toho moc. Mám koupené nové vstřikovače,ale ještě jsem je tam nedával. Mám i kabel a software,už jsem si to napichnul,ale problém je v tom,že seřídit na volnoběh bych zvládnul v pohodě,je tam autokalibrace,ale horší je to seřizování za jízdy. Navíc mi v jednom servisu měnili reduktory(mám tam dva každý do 150 koní),ale tak,že jsem si je musel doma předělat,aby tam byl normální přístup při výměně filtrů kapalné fáze...a navíc tlak to ukazuje na volnoběh kolem 1,8 což je moc. Výrobce udává max 1,25 bar. Ale do toho se moc nechci sám pouštět. Něco jiného je přečíst návod na seřízení a něco jiného jsou zkušenosti...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé