Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#1 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Z ničeho nic mi začali oba ostřikovače předního skla stříkat příliš nízko,cca na stěrače místo doprostřed skla.Zadní asi funguje normálně,ale jelikož to stříká dolů tak těžko říct.Neřešil jste někdo nebo nějaký nápad? (Trysky štelovatelné nejsou,jsou pevně nastavené).V tomhle počasí je to peklo.
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Vyndat a vyčistit ultrazvukem nebo nějakou chemií, nebo vyměnit.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#3 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Mne stříká nízko už dlouho pravá, jednou ji chtěl sundat, ale měl pocit, že je snad přilepená a tak se mne to nepovedlo
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#4 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Takže to bude tryskama? Že by zarostly obě dvě současně? Vyndat nevím jestli se podaří,z 50ky mám zkušenost,že ty plasty jsou zkřehlý za ty léta a většinou se to při vyndání ulomí..Ale asi teda budu muset zkusit
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
A nemáš otevřenou kapotu?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#6 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Ked oboje naraz bud nejaky bordel v hadicke alebo ti umiera cerpadlo.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#7 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
nebo ještě koukni po odstříknutí jestli to neteče někde bokem.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2898
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#8 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Mě prasklo téčko co je pod kapotou před prvním ostřikovačem. Prvé stříkal slabě pak vůbec. Nahrazeno téčkem že škodovky.
#9 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Buď to už nedává čerpadlo nebo ti to někde teče...
Nevíte někdo, proč Volvo zase přešlo z rozprašovacích trysek na ty klasické, tzn. dva proudy z každé trysky? Na XC70 3.2 z 2009 byly rozprašovací, na XC70 D4 2016 jsou klasické. Ve Volvu mi na to neuměli odpovědět...
Je mi to asi celkem jedno, navíc to lehce seřídím jehlou. Jen mě zajímá, proč se vrátili zpět k tomuto řešení.
Nevíte někdo, proč Volvo zase přešlo z rozprašovacích trysek na ty klasické, tzn. dva proudy z každé trysky? Na XC70 3.2 z 2009 byly rozprašovací, na XC70 D4 2016 jsou klasické. Ve Volvu mi na to neuměli odpovědět...
Je mi to asi celkem jedno, navíc to lehce seřídím jehlou. Jen mě zajímá, proč se vrátili zpět k tomuto řešení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Vzpomínám si, jak jsem na svém ,,prvním normálním,, autě (Opel Astra G) měnil klasické tryskové za rozprašovací z Opel Astra H a jaký to byl v té době, asi před 10 lety, BOOM, objednávali jsme je hromadně všichni z klubu .
Nechápu, že když už to Volvo jednou mělo, že od toho upustilo.
Korunová položka a efekt úplně jinde.
Pochopil bych to u Dacie, ale ne u Volva.
Nechápu, že když už to Volvo jednou mělo, že od toho upustilo.
Korunová položka a efekt úplně jinde.
Pochopil bych to u Dacie, ale ne u Volva.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#11 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Já jsem jeden z těch co si zpět dokoupil rozprašováky...
#12 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Tom0: takže ty "kuličkový" už byly od MY2014? Mě by jen zajímal důvod, proč se vrátili k tomuto řešení...
Mám ostřikovače vyhřívaný a v barvě auta, tak si říkám, jestli by to dávalo finančně smysl (předpokládám, že v barvě nebudou a budu to muset nechat stříknout / nebo nechat černý). Kolik to vyšlo?
Mám ostřikovače vyhřívaný a v barvě auta, tak si říkám, jestli by to dávalo finančně smysl (předpokládám, že v barvě nebudou a budu to muset nechat stříknout / nebo nechat černý). Kolik to vyšlo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#13 Ostřikovače V70 P3 ,stříká to nízko
Jojo, a předcházející S80 MY07 měla rozprašováky.
Krytky alespoň na MY14 jsou sundavací (sundáš ostřikovač a z něj potom sundáš barevnou krytku)... takže sundáš krytku a použiješ ji na nové rozprašováky...
taky mám vyhřívaný ale ty jsou snad víc než 2x dražší než obyčejné nevyhřívané, takže jsem si objednal obyčejné a svoje vyhřívané kuličkové destruktivně zničil a výhřev zachránil a natlačil ho do nových rozprašováků...
v autorizáku:
Krytky alespoň na MY14 jsou sundavací (sundáš ostřikovač a z něj potom sundáš barevnou krytku)... takže sundáš krytku a použiješ ji na nové rozprašováky...
taky mám vyhřívaný ale ty jsou snad víc než 2x dražší než obyčejné nevyhřívané, takže jsem si objednal obyčejné a svoje vyhřívané kuličkové destruktivně zničil a výhřev zachránil a natlačil ho do nových rozprašováků...
v autorizáku:
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek