Zdravím všechny,
Tak jsem se stal také majitelem volva 240.
Chci se zeptat jestli náhodou někdo nemá na prodej kryt filtru/sání viz. Jedna z foto.
Také bych měl dotaz pro zkušenější, jak nejinteligentněji sundat chromové lišty/doplňky?
Za veškeré informace, rady a odkazy atd. budu vděčný.
V případě zájmu o nějaké informace neváhejte napsat.
Motor B21E 92kW
Ahoj všem.
Ahoj. Gratuluji k pořízení vozu. Pokud je ten plast na filtr stejný jako modely 1978 - dál, tak bych snad měl, ale bojím se, že zde to bude jiné. Ještě zkusím prověřit. Chromované doplňky se sundávají nějakým plastovým udělátkem. Zkus nějakou starou kartu, nebo profíci na to mají nějaký nožík...
Kdybys potřeboval pokecat...tak tel. 777869871
Ať se dílo daří.
Krása. Je dobře, že se jí bude někdo věnovat. Byla v inzerci ostudně dlouho
Na ty lišty se mi osvědčila plastová špachtle, mezi příchytkama podstrčit pod lištu, dojet k příchytce a s citem páčit. Pro větší jistotu jít 2 špachtlema z obou stran a nemělo by se nic stát.
Na díly doporučím volvosanatorium Petrov.
Ať se daří a brzy to jezdí!
pekelnik píše: 03 pro 2020 00:18
Ahoj. Gratuluji k pořízení vozu. Pokud je ten plast na filtr stejný jako modely 1978 - dál, tak bych snad měl, ale bojím se, že zde to bude jiné. Ještě zkusím prověřit. Chromované doplňky se sundávají nějakým plastovým udělátkem. Zkus nějakou starou kartu, nebo profíci na to mají nějaký nožík...
Kdybys potřeboval pokecat...tak tel. 777869871
Ať se dílo daří.
Díky moc, až si nebudu vědět rady, určitě zavolám.
Ahoj.
Imrija se mě dušoval, že to není tak zlý, jak to na první pohled vypadá.
No..., doufejme
Samozřejmě gratuluji a současně poprosím o fotku ventilového víka - dle zúženého prostoru pro přední RZ bych tipoval zámoří a tedy možná KE-jet s lambdou a katem.
Ano, podle dokumentů Amerika.
Postupně přidám více fotografií, jak z dokumentů, tak z auta a "restaurování".
Jak postupuji, tak to nejděsivější bylo vidět už při prvním pohledu na auto, ostatní je celkem v pořádku.
klucí, na co je ta věc zešikma co je za ventilovým víkem. Vypadá to jako že to je napojené na podtlak. Mám to ve Vlajkonošovi a myslel jsem si, že to má co dočinění s klimou, ale tady ji nevidím, tak se tedy jedná o regulátor podtlaku?
Auto by to mohlo být američan. V 77 se dávaly i USA normální kruhové světlomety do DL modelu, je v tom B21E, ale na druhou stranu, je v tom zas manuál M45. Tak těžko říct.... Vzhledem k levému řízení a malému prostoru pro přední SPZ mě napadá ještě Švýcarsko. Ta gumová redukce do předního nárazníku se tehdy dělala. Buď komplet nárazník v gumě a v prostřední části značka, jako je mapř. na obalu uživatelského manuálu, nebo tato redukce na malou SPZ pro Itálii, Švýcarsko apod... a pak se od toho asi upustilo a zůstal velký prostor pro SPZ a v zadním nárazníku komplet guma furt.
Jinak pěkně ti jde práce od ruky, vypadá to slibně
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 04 pro 2020 00:34, celkem upraveno 1 x.
Kolombo můžu ti poslat flašku? Jen tak. Páč další takovej debil mezi náma dvojkařema se cení zlatem. Vod teďka už si totiž budeš jen drbat hlavu. Ale na to právě máme to mazání.
Flašek je zatím dost. Hlavu si budu drbat až vlastnoručně budu něco vyvařovat, o čemž jako produktový designér vím opravdu málo... Dokud si nebudu trhat vlasy tak asi dobrý uvidíme jak to půjde od ruky přes zimu..
Kombíky z prvních let výroby se mi líbí nejvíc, takže je trochu paradox, že mám poslední modelový rok! Přeji ať Ti jde renovace od ruky a ať Tvoje prvotní nadšení trvá!
_________________ Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Jsem rád, že jsi ho koupil, aspoň mi odpadl projekt;-)...Po renovaci Bertonky, která nakonec trvala skoro rok a půl, ti přeji hodně štěstí s realizací snu;-) dnes už vím, že na začátku je potřeba udělat zásadní rozhodnutí a to je otázka kolik chceš dát do renovace(tuto zásadní položku jsem hodně podcenil) finančních prostředků. Pokud na to máš řádově nižší desítky tisíc, tak to bude všechno ležet na tvé šikovnosti tvém volném čase. Jinak nejlepší je se obrátit na Peklnika, ten má hodně užitečných rad(zrovna dneska jsem uklízel a našel papír na který jsem si psal od něj rady, které jsem využil)
gratulujem k autu a 2x tak silno gratulujem k odvahe.
Ked som hladal dvojku pre seba, pozeral som aj po tejto, ale obaval som sa ze klampiar si pride na slusne peniaze. A myslim ze som sa nemylil. Tak prajem vela chuti a trpezlivosti.
Rád budu sledovat vlákno, taky jsem tenhle kousek vídával v inzerci, tak mě těší, že se jí někdo ujal.
pekelnik píše: 04 pro 2020 00:25
...Vzhledem k levému řízení a malému prostoru pro přední SPZ mě napadá ještě Švýcarsko. Ta gumová redukce do předního nárazníku se tehdy dělala. Buď komplet nárazník v gumě a v prostřední části značka, jako je mapř. na obalu uživatelského manuálu, nebo tato redukce na malou SPZ pro Itálii, Švýcarsko apod...
S tím Švýcarskem, neměla vzadu nalepenou MPZ "CH"? V dvojkách se vůbec nevyznám, ale osobně mi to víc sedí na to Švýcarsko.
Děkuji za rady, tak lišty jsou dole, sundáno pomocí plastových špachtlí, odrezovače a malého šroubováku omotaného lepenkou všechny zůstaly pěkně rovné..
Nálepka Švýcarsko byla a auto je odtamtud dotažené, ale podle papírů tam měla snad jen jeden servis, nejvíce servisních prohlídek podle papírů měla v Řecku...
Ano je to hodně práce a bude to něco stát... Ale chci se na tom něco naučit a věnovat tomu nějaký čas, tak to za to snad bude stát zadek auta si nebudu dělat sám, to by bylo příliš velké sousto a šlo by to moc dobře vidět kdybych to zprasil. .
Kolombo, to barvičkování je při vší úctě ke Tvé houževnatosti k ničemu - tedy kromě dobrému pocitu . Koroze vždycky vzniká ve spojích plechů a to hlavně těch, které jsou vně a zespod auta.
Pokud si mohu dovolit rady, tak:
- opatři si plastové vložky předních podběhů (tedy pokud je nemáš na voze dodatečně namontované). Pokud je neseženeš někde blíž, tak Ti jedny věnuju. Pokud auto jezdilo bez nich, tak by stálo za úvahu sundat blatníky a zkontrolovat "A" sloupky a podběhy...
- demontuj navijáky předních pásů, všechny plastové ucpávky prahů a vyfoukej/vysaj bordel, který se do nich dostal mřížkou pod čelním sklem
- vyvaření lemů zadních blatníků a zadních kapes zadej někomu, kdo to nezmastí stylem "připlácnout novej kus plechu, nabodovat několika sváry a doladit kýblem tmelu"
- po namáhavém odstranění asfaltových pásů bude auto hlučnější a začne nehezky dunět - máš to nějak ošéfovaný?
- anténa je nainstalována na místě, kde bylo nutno provrtat dutinu a mohlo by tudy zatékat do kabiny - zkontrolovat
- když už sis tak hezky připravil operační pole, tak bych zvážil preventivní výměnu kabinového větráku