Při večerním návratu z Prahy mi na dálnici vyskočila tato hláška a auto se přepnulo do Nouzového režimu. Naštěstí to bylo cca 10km od servisu Volvo v Pardubicích, takže jsem na dvojku a na blikačky dojel o půlnoci k servisu a auto tam nechal. Koukl na to technik a doporučil vyměnit všechny svíčky a prý jeden vstřik byl špatný a auto jelo jen na 3 válce. Odhadovaná cena opravy 23.000 CZK.
Po servisu volal znova, že:
- Vstřik že je vyměněný a diagnostika už to nedetekuje, takže se zdá vše OK
- Už jde motor na 4 válce
- Motor ale prý dle jeho slov běží špatně a klepe to při akceleraci
- Doporučuje vyměnit zbylé 3 vstřiky - kus 12.000 CZK
- Ještě mu to prý něco ukazuje dalšího - Možná že je tam prý problém s plnícím tlakem s turbem ale to je prý možná důsledek toho jak se to "zacpalo" tou jízdou v nouzovém režimu.
- Chyby na vstřiky vyskakují prý na diagnostice ale vyskakují.
- Co tam dal za nový vstřik neví, prý má jen objednací číslo a neví co to je za typ. Prý tohle neřeší.
Proč to píšu, chtěl jsem se zeptat, zda se vyplatí si někde koupit zbylé tři vstřiky a donést je do Volva, případně zda by někdo doporučil odkud. Mám tady naproti firmu ELIT například. Nebo zda to mám nechat na odbornících z DEKOM systém v Pardubicích. Díky. Mého Volfíka se vzdát nechci, nejlepší auto co jsem kdy měl. <3
Díky za radu.
PS: Četl jsem si příspěvky k DTSC hned jak se mi to stalo tady na foru a pokaždé tu chybu způsobovalo bylo něco jiného. Takže jsem věřil tomu, že v odborném autorizovaném servisu budou vědět co s tím je. Aktuálně je stav takový, že jsem dal 23.000 CZK ale problém to nevyřešilo a dle slov technika když se to neopraví, tak to stejně kiksne brzo. Takže vzít rodinu a jet s tím někam i jen ke tchýni 300km se mi nechce.