DSTC -Protismysk

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo V50 1.6 D2 Business Edition

#1 DSTC -Protismysk

Příspěvek od MartinPova »

Krásný dobrý den Všem. Předem se omlouvám ze "netechnické" pojmenování některých úkonů a položek.
Při večerním návratu z Prahy mi na dálnici vyskočila tato hláška a auto se přepnulo do Nouzového režimu. Naštěstí to bylo cca 10km od servisu Volvo v Pardubicích, takže jsem na dvojku a na blikačky dojel o půlnoci k servisu a auto tam nechal. Koukl na to technik a doporučil vyměnit všechny svíčky a prý jeden vstřik byl špatný a auto jelo jen na 3 válce. Odhadovaná cena opravy 23.000 CZK.

Po servisu volal znova, že:
  • Vstřik že je vyměněný a diagnostika už to nedetekuje, takže se zdá vše OK
  • Už jde motor na 4 válce
  • Motor ale prý dle jeho slov běží špatně a klepe to při akceleraci
  • Doporučuje vyměnit zbylé 3 vstřiky - kus 12.000 CZK
  • Ještě mu to prý něco ukazuje dalšího - Možná že je tam prý problém s plnícím tlakem s turbem ale to je prý možná důsledek toho jak se to "zacpalo" tou jízdou v nouzovém režimu.
  • Chyby na vstřiky vyskakují prý na diagnostice ale vyskakují.
  • Co tam dal za nový vstřik neví, prý má jen objednací číslo a neví co to je za typ. Prý tohle neřeší.

Proč to píšu, chtěl jsem se zeptat, zda se vyplatí si někde koupit zbylé tři vstřiky a donést je do Volva, případně zda by někdo doporučil odkud. Mám tady naproti firmu ELIT například. Nebo zda to mám nechat na odbornících z DEKOM systém v Pardubicích. Díky. Mého Volfíka se vzdát nechci, nejlepší auto co jsem kdy měl. <3

Díky za radu.

PS: Četl jsem si příspěvky k DTSC hned jak se mi to stalo tady na foru a pokaždé tu chybu způsobovalo bylo něco jiného. Takže jsem věřil tomu, že v odborném autorizovaném servisu budou vědět co s tím je. Aktuálně je stav takový, že jsem dal 23.000 CZK ale problém to nevyřešilo a dle slov technika když se to neopraví, tak to stejně kiksne brzo. Takže vzít rodinu a jet s tím někam i jen ke tchýni 300km se mi nechce.
_________________
Aktuálně: "Volfík" r.2012 Volvo V50 1.6 D2 Business Edition najeto zatím 180.000km
Historie: "Fóbie" r.2010 Škoda Fabia 1.2 HTP Ambiente najeto celkem 120.000km, "Brumhilda" r.1998 Toyota Starlet 1.3 najeto celkem 90.000km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#2 DSTC -Protismysk

Příspěvek od Juric »

Nezávidím ti situaci, naštěstí se mi to nestalo ale velmi mě zaráží pár věcí a to:
- že závada na DSTC způsobí pád motoru do nouzáku. To by asi nemělo dle mého
- technik byl trochu mimo ne? Měl auto opravit, za opravu si vzal 23k a jestli to kiksne (z důvodů, kvůli kterým to skončilo v servise), tak by to mělo být na jeho náklady
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3216
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3 DSTC -Protismysk

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Juric

Servisák si na prachy šáhnout nenechá, skoro vždycky to odsere majitel auta.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#4 DSTC -Protismysk

Příspěvek od kishmick »

Zdravím, doporučuji do volva už nechodit. Jít k někomu, kdo má volvo -diagnistiku VIDA. Zjistit postupně závadu a potom případně koupit vstřikovače normálně na netu (pokud je to opravdu vstřikama), protože jeden stojí cca 5.700,-. a ne 12.000,-,(které vám nabízejí ve volvu). Např. tady: https://granex.cz/vstrikovaci-tryska-vdo-a2c59513556
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo V50 1.6 D2 Business Edition

#5 DSTC -Protismysk

Příspěvek od MartinPova »

Aktualizace

Nakonec jsem objednal dneska přes ELIT 3x vstřikovače s tím, že ty které vyndají jim dám zpět a dohromady to vyjde na nějakých 14.000 za všechny tři. Takže to jen potvrzuje slova výše, že to fakt 12.000 nestojí.
Teď jsem ještě volal do servisu a ptal jsem se, zda to takto stačí, že donesu ty nové vstřikovače.
A pán že pokud to tak chci, tak ok. Ale že to chce ještě novou trubku a nové těsnění, tak uvidíme, zda to budou ještě v tom ELITu mít. Kdyžtak se to prý dá udělat bez toho, ale že by se to mělo dělat s tím.
Ptal jsem se taky, kdy to cca může být pak opravené, nejdříve další týden ve středu, ale prý by se stejně podíval na hloubkovou kontrolu motoru ještě. Tak nevím, nechci dát dalších x tisíc vy hloubkovou kontrolu když nevím, proč se dělá.
Tady mám hendikep s tím, že autům nerozumím.

Raději bych s tím pak zajel k někomu, kdo je tady v Pardubickém Kraji a dokázal by ochotně pomoci a vysvětlit.
Díky všem.
_________________
Aktuálně: "Volfík" r.2012 Volvo V50 1.6 D2 Business Edition najeto zatím 180.000km
Historie: "Fóbie" r.2010 Škoda Fabia 1.2 HTP Ambiente najeto celkem 120.000km, "Brumhilda" r.1998 Toyota Starlet 1.3 najeto celkem 90.000km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#6 DSTC -Protismysk

Příspěvek od Juric »

Doporučuji si najít někoho, kdo tomu fakt rozumí.
Ten servisák jen rozumí tomu jak si ze zákazníků dělat dojnou krávu. Takhle tě vyšel jeden vstřik na 12k (nedělám si iluze, že to nekoupil taky v tom Elitu za VO cca 2,5k) a práce dalších 11k - to za ty peníze přemýšlí co by tomu asi nejspíš možná pravděpodobně mohlo být? Když to převedu na můj obor, tak za práci za 11k vyměním všechny hadice na hydraulickém jeřábu! A ještě sepíšu doporučení na další případné opravy včetně cenové nabídky..
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 305
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#7 DSTC -Protismysk

Příspěvek od ivanvanata »

jj kecy o nezbytné výměně trubek mají servisáci vždycky protože to maj v manuálu ale měnit se to většinou nemusí. když nejsou závity špatný a nechčije to někde tak nevím proč to měnit (zvlášť když závity maj mezeru na dotažení jak prase) potrupí u D5 chtěj 6K myslím...

Nitty
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 191
Registrován: 4 roky
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

#8 DSTC -Protismysk

Příspěvek od Nitty »

Já byl v Dekomu v Pardubicích jednou a už nikdy. Z Pardubic je Dony, který po práci dělá ještě další auta hlavně Volva.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 33
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo V50 1.6 D2 Business Edition

#9 DSTC -Protismysk

Příspěvek od MartinPova »

Já jsem tam byl několikrát, ale vždy se jednalo o drobnost. Nebo nějaký servis. Ikdyž je pravda, že i ty pravidelné servisní úkoly už jsou hodně drahé. Díky za tipy na lidi kolem! Vyzkouším. Chtěl jsem se držet vždy s každým autem autorizovaného servisu, byl jsem tak vychován, ale postupně zjišťuji, že jak nemáte nejnovější XC90 a nekoupíte si tam už 3 auto za posledních pár let, tak nejste zákazník moc. Což mě mrzí. Ale 100x raději to svěřím někomu, kdo k tomu má vztah. Mějte se pěkně všichni, budu referovat, čím to nakonec bylo.
_________________
Aktuálně: "Volfík" r.2012 Volvo V50 1.6 D2 Business Edition najeto zatím 180.000km
Historie: "Fóbie" r.2010 Škoda Fabia 1.2 HTP Ambiente najeto celkem 120.000km, "Brumhilda" r.1998 Toyota Starlet 1.3 najeto celkem 90.000km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“