Ahoj, som cerstvy majitel volva = konk C30, r.2010; 2.0 diesel 103kW
po kupe auta vymenene rozvody s pumpou, komplet filtre = palivovy, olejovy, vzduchový kabinovy, spolu aj s olejom (5w30).
EGR ventil meneny 15tis km naspat, DPF filter ok.
V simol som si pocas jazdy pri otackach okolo 1900-2100 sa auto zacne chviet - citit to aj na volante - chvenie zacne iba ked jemne pridavam plyn, naozaj velmi jemne.
Pri prudkej, normalne akceleracii absolutne nic. Takisto na volnobehu auto neklepe, nechveje sa. Takisto pri vyssich otackach je vsetko ok.
Skontroloval som hydrosilentblok - vyteceny najskor nie, ale nasiel som trhlinu na gume. Objednany novy, v pondelok menim.
Nejake napady o co by mohlo ist? dakujem
Volvo c30 - vybrace motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C30 2.0 diesel; 2010
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo c30 - vybrace motoru
Možná ti začínají odcházet poloosy.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé