Ahoj, po výměně rozvodů mi VIDA píše "the variable camshaft is disabled", prý je odpojené čidlo VVT.
Koukal jsem pod dekl a je normálně zapojené.
Auto drží občas vyšší volnoběh, po dojetí jde na volnoběh jako na 4 válce. Po vypnutí a nastartování to zase vypadá dobře.
Taky mi příjde, že toi o něco méně táhne.
Bude to čidlo vadné? nebo stačí nějaký reset? Je zvláštní, že do těch rozvodů to fungovalo.
Auto viz. popis dole.
V70 II, 2,4T VVT selenoid
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 II, 2,4T VVT selenoid
A kdo dělal rozvody? Použil přípravek?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
V70 II, 2,4T VVT selenoid
Kluci jsou šikovní, ale přípravek určitě neměli, na to jsem se ptal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 II, 2,4T VVT selenoid
Hm, takže bych začal tím, že se pořádně nastaví rozvody na přípravek. Pak teprve řešit dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
V70 II, 2,4T VVT selenoid
Dobře vyřídím...takže s tím asi raději jezdit nemám co?
-
Offline
- Příspěvky: 809
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
V70 II, 2,4T VVT selenoid
Když jsou špatně nastavený rozvody, tak to ukazuje chybu motoru ("ponorku"). A taky to klepe-stačí o 2 zuby a klepe to, víc hlasitě, než hydroštely. A hned po nastartování. To by si slyšel hned. Známej to měl .
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
V70 II, 2,4T VVT selenoid
Nic neklepe auto celkem jede, i když je to takový leklý. Hůř startuje, někdy po prvním startu hned chcípne, drží to dýl vyšší volnoběh, někdy je zase volnoběh jako kdyby to jelo na 4válce. Diagnostika hlásí chybu co jsem psal.
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
V70 II, 2,4T VVT selenoid
Tak po správném seřízení rozvodů je všechno v pořádku.
Jak vám tento motor drží volnoběh? Dělá mi to teď, že třeba při dojíždění do křižovatky to drží 1000-1200ot. Když se stojí na místě, nebo vyřadím ve větší rychlosti, otáčky spadnou na těch 780.
Třeba fiesta mi to dělala úplně stejně.
Jak vám tento motor drží volnoběh? Dělá mi to teď, že třeba při dojíždění do křižovatky to drží 1000-1200ot. Když se stojí na místě, nebo vyřadím ve větší rychlosti, otáčky spadnou na těch 780.
Třeba fiesta mi to dělala úplně stejně.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé