ahojte
moja S8O ka 2,9 benzin, rv.2000 má pri studenom motore nepravydelný chod, ako by vynechávali valce. akonáhle teplota stúpne, stačí ked sa pohne ručička teplomeru , motor sa dostane do normálneho chodu a ide ako hodinky. Diagnostika vyhadzuje chybu ECM-912A
ECM-912A
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Levice
- Vůz: S80 2,9 2000 benzin
ECM-912A
Ano je to tam napísané, mal som to aj vo volvoservise, odmerali tlaky vo valcoch, skontrolovali cievky a povedali že to budú podpálené ventili, ale to sa mi nezdá, to by asi motor nešiel pekne ani po zohriatí.
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
ECM-912A
Čo to bolo do Boha za servis?
Je tam jasně napsané, že problém je někde v kontaktech napájení ECM jednotky, nebo špatné komunikace sběrnice CAN z jednotky ECM protože jsou špatné kontakty.
S motorem to nemá nic společného. Žádné tlaky, žádné cívky.
Je tam jasně napsané, že problém je někde v kontaktech napájení ECM jednotky, nebo špatné komunikace sběrnice CAN z jednotky ECM protože jsou špatné kontakty.
S motorem to nemá nic společného. Žádné tlaky, žádné cívky.
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
ECM-912A
ECM je motorové části (někde u nádržky posilovače). Zkusil bych rozpojit konektor, zkontrolovat případnou oxidaci, prostříknout nějakým "kontaktolem". Pokud je to automat, tak vedle bude asi TCM (jednotka AT).
Nevím, jak to máš ty, ale xc90 má ECM blíže vnějšku auta a TCM do středu (já ji tam nemám, páč mám manuál)
Nevím, jak to máš ty, ale xc90 má ECM blíže vnějšku auta a TCM do středu (já ji tam nemám, páč mám manuál)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]