U mé 940 B200FT (1995) se objevil problém. Pravidelně po zhruba třičtvrtěhodině jízdy se rozsvítí kontrolka "lambda" a motor za jízdy zhasne. Pak nejde nastartovat. Po asi 5 minutách klidu už nastartovat lze a vše funguje zase normálně. Má někdo podobnou zkušenost nebo je to typický projev určité závady?
Nezpozoroval jsem žádné další nenormální projevy, studené i teplé starty jsou bez problémů, akcelerace i spotřeba normální. Auto nemá a nikdy nemělo LPG. Na autě není vyblikávací diagnostika.
940 B200FT chcípne za jízdy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
940 B200FT chcípne za jízdy
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940 B200FT chcípne za jízdy
Prvne bych prohodil relatko palivovw pumpy, mam nejaky najit? Pak bych pokracoval cidlem otacek kliky...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
940 B200FT chcípne za jízdy
Senzor otáček kliky (https://granex.cz/autodily/volvo/940-ii-kombi/2.0-turbo-114kw/motor/elektricky-system-motoru?productId=254559)
mám nový, řešil jsem před časem špatné starty za tepla, což se novým senzorem vyřešit podařilo.
Pokud by bylo k dispozici relé na výměnu, budu rád.
Jinak mám doma uloženou vyblikávací diagnostiku z 850, prý jde nějak domontovat i na dvojkové 940ky??
mám nový, řešil jsem před časem špatné starty za tepla, což se novým senzorem vyřešit podařilo.
Pokud by bylo k dispozici relé na výměnu, budu rád.
Jinak mám doma uloženou vyblikávací diagnostiku z 850, prý jde nějak domontovat i na dvojkové 940ky??
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940 B200FT chcípne za jízdy
Ano udela se prechodka z obd2 na blikatko, mohu sestrojit 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
940 B200FT chcípne za jízdy
Relatko k pujceni kdyztak mam taky...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
940 B200FT chcípne za jízdy
Díky moc za nabídky, ozvu se přes SZ.
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
940 B200FT chcípne za jízdy
Nerad bych to zakřikl, ale zdá se, že vyřešeno.
Přemýšlel jsem, jak identifikovat příčinu potíží, nakonec jsem vzal jsem k ruce kalendář, abych zjistil, kdy se to chcípání motoru za chodu vlastně poprvé projevilo. Bylo to po instalaci nového čidla otáček kliky Meyle.
Tak jsem objednal originál, po výměně Meyle za originál Volvo se vrátil problém se starty s teplým motorem. Při porovnání obou výrobků jsem zjistil, že Meyle má cca o milimetr vyšší kovový výstupek (kontakt) na snímači. Jestli ten milimetrový rozdíl může způsobovat chybné chování, nedokážu teoreticky vysvětlit, podle praktické zkušenosti nejspíše ano.
Dále jsem vyměnil čidlo teploty motoru pro řídící jednotku, originál Volvo (Bosch).
Dnes po několikahodinové cestě vše v pořádku, auto nezhasíná, s teplým motorem startuje bezvadně.
Moc děkuji Ondrovi za bleskurychlé dodání vyblikávací diagnostiky.
Přemýšlel jsem, jak identifikovat příčinu potíží, nakonec jsem vzal jsem k ruce kalendář, abych zjistil, kdy se to chcípání motoru za chodu vlastně poprvé projevilo. Bylo to po instalaci nového čidla otáček kliky Meyle.
Tak jsem objednal originál, po výměně Meyle za originál Volvo se vrátil problém se starty s teplým motorem. Při porovnání obou výrobků jsem zjistil, že Meyle má cca o milimetr vyšší kovový výstupek (kontakt) na snímači. Jestli ten milimetrový rozdíl může způsobovat chybné chování, nedokážu teoreticky vysvětlit, podle praktické zkušenosti nejspíše ano.
Dále jsem vyměnil čidlo teploty motoru pro řídící jednotku, originál Volvo (Bosch).
Dnes po několikahodinové cestě vše v pořádku, auto nezhasíná, s teplým motorem startuje bezvadně.
Moc děkuji Ondrovi za bleskurychlé dodání vyblikávací diagnostiky.

_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995;
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé