Zdravím všechny,
mám 850 T5-R, které jsem koupil hodně špatně servisované. Na autě jsem dělal hlavu (těsnění vč. kompletní práce na hlavě, ventily, guferka atp...), PCV, rozvody, výměnu všech kapalin, lambdy a spousty dalších věcí. Auto mělo poslední nějaký doložitelný servis tak v r. 2006, kde byla poslední nálepka z nějakého servisu a podle vypuštěného oleje to tak i vypadalo. Doslova jsem auto vytáhl z hrobu.
Věc se má takto: po odstranění asi 10 chyb z paměti auta jsem skončil pořád s jednou, která se opakuje, resp. se dvěma:
1-2-1 Váha vzduchu, vadný nebo žádný signál.
4-1-4 Příliš vysoký tlak turba (sporadicky objevující se chyba - možný nasledek nouzáku?).
Jde mi o chybu 1-2-1. Nemám klasický OBD2 port, ale pouze diodkovou/flash diagnostiku. Radil jsem se na zahraničním fóru a obecně se prý má za to, že na benzínech váhy vzduchu neodchází. Osobně si dovolím říct, že ta má je zřejmě původní 25let stará Boschka.
Takže tak: bimetál ve filtrboxu na studený/teplý vzduch byl zřejmě několik let K.O. a při plném plynu docházelo k uzavření klapy studeného vzduchu a do motoru šel vzduch pouze teplý. Na volnoběh popř. lehký tah byla klapa seknutá přesně uprostřed, tudíž docházelo k mísení horkého a studeného vzduchu, pod plným plynem nebo při větším zatížení pouze teplý. To by prý mohlo způsobit devastaci senzoru váhy vzduchu.
Projevy: špatný volnoběh, neudrží motor v chodu při studeném motoru, netlačí turbo, vysoká spotřeba. Jindy je vyhozená chyba, turbo tlačí jak má, volnoběh funguje, za studena drží a o cca 15-20% lepší spotřeba.
Když pujdeme dál: Provedl jsem tedy měření, nejsem přespříliš bohatý člověk a dát 8100 za novou váhu vzduchu je celkem dost peněz a jak se tak zdá, je pomalu k nesehnání, pošlu 3 objednávky do eshopu naráz a obdržím telefonem stejnou odpověď: není a nebude. Je to konkrétně BOSCH 0 280 217 107 (to číslo nosím v paměti, protože mi to nedá tak 14 dní spát). Nicméně pokud budu na 100% vedět, že je váha K.O., koupím ji. Rád bych ale věděl, zdali jsem něco nezapomněl nebo neudělal někde chybu. Nemám nikoho v okolí Ostravy, kdo by měl stejnou váhu a mohl mi ji půjčit, jestli to je skutečně ona.
Měření tedy takto:
1.) Kontrola voltů mezi konektorem 2 a 4: volnoběh 0.8-1V, se zvyšujícíma otáčkama roste postupně.
2.) vypnuté zapalování, rozpojený konektor, kontrola ohmů mezi 1 konektorem a kostrou, téměř 0 Ohm (cca 0,350).
3.) tak samo jako 2.) ale mezi 2 a kostrou, taky téměr 0 Ohm.
4.) zapalování vypnuté, konektor spojený, měřen konektor 2 a kostra, zase skoro 0 Ohm.
5.) zapalování zapnuté, motor neběží, konektor spojený, měřeno napětí mezí 4 a kostrou, voltáž okolo 0,25-35 V což je +- OK má být mezi 0-1V
6.) vypnuto zapalování, znovu zapojen konektor, zapnuto zapalování, měřená hodnota mezi 2 a 4 konektorem má být vyšší než 0.2 volt, tady jsem naměřil cca 0,28V až 0,35V (měřeno vícekrát).
7.) konektor rozpojen od senzoru, zapalování zapnuto, měřen konektor 3 a kostra, naměřeno napětí baterie - OK.
8.) konektor odpojen, vypnuto zapalování, změřen konektor 4 a kostra na Ohmy, norma 9-11K Ohm, naměřeno 10,3+- KOhm.
Meření podle návodu: http://www.volvotips.com/index.php/850-2/volvo-850-s70-v70-c70-service-repair-manual/volvo-850-turbo-tests-diagnostic-codes-service-manual/
A teď oříšek. Pokud je vše naměřeno jak má být, vymažu chybu z paměti, ujedu 1km, někdy 10metrů, jindy 5km a vyskočí znova. Když se tak stane, auto přestane reagovat na plyn, začne kouřit jako kdyby žralo olej a dokud nesešlápnu spojku a nenechám klesnout otáčky, nereaguje na plynový pedál, pak asi spadne do nouzáku, vezme hodnoty z lambdy a snímačů váčky, kliky a polohy plyn. pedálu a jedem dál se sníženým tlakem turba (nouzák) a zvýšenou spotřebou.
V ten moment beru multimetr, běžím pod kapotu, motor běží, změřím napětí mezi konektorem 2 a 4 a ono tam je cca 5V někdy 6V a dokonce jsem naměřil i 8V. Jindy je v normálu ale po vypnutí klíče měřím vysokou voltáž. Zhasnu motor, zapnu zapalování ale nestartuju a měřím znova a napětí mezi 2 a 4 je pořád cca 5-6-8V a postupně klesá po setinách dolů, jindy naměřím třeba 0,35V.
Je dobrý napad koupit Bremi váhu vzduchu nebo třeba nějakou jinou značku (NGK, Magnetti marelli apod.) z autodoc, nebo jen Bosch. Co Pierburg?
Dá se Bosch 0 280 217 107 vyměnit za jiný Bosch třeba z V70? Údajně to nejde, protože V70 má vetší průměr tělěsa váhy vzduchu.
Nejsem elektrikář, moc se v tom nevyznám, ale vypadá to jako špatný kondenzátor, nebo něco co má regulovat napětí ve snímači a nefunguje to.
Díky moc za rady.
Váha vzduchu / MAF senzor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: 1995 Volvo 850 T5-R 166kw(177kw), kombi
Váha vzduchu / MAF senzor
_________________
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Váha vzduchu / MAF senzor
Zdravím takéjirik píše: ↑08 zář 2020 09:13 Zdravím všechny,
A teď oříšek. Pokud je vše naměřeno jak má být, vymažu chybu z paměti, ujedu 1km, někdy 10metrů, jindy 5km a vyskočí znova. Když se tak stane, auto přestane reagovat na plyn, začne kouřit jako kdyby žralo olej a dokud nesešlápnu spojku a nenechám klesnout otáčky, nereaguje na plynový pedál, pak asi spadne do nouzáku, vezme hodnoty z lambdy a snímačů váčky, kliky a polohy plyn. pedálu a jedem dál se sníženým tlakem turba (nouzák) a zvýšenou spotřebou.
V ten moment beru multimetr, běžím pod kapotu, motor běží, změřím napětí mezi konektorem 2 a 4 a ono tam je cca 5V někdy 6V a dokonce jsem naměřil i 8V. Jindy je v normálu ale po vypnutí klíče měřím vysokou voltáž. Zhasnu motor, zapnu zapalování ale nestartuju a měřím znova a napětí mezi 2 a 4 je pořád cca 5-6-8V a postupně klesá po setinách dolů, jindy naměřím třeba 0,35V.
Je dobrý napad koupit Bremi váhu vzduchu nebo třeba nějakou jinou značku (NGK, Magnetti marelli apod.) z autodoc, nebo jen Bosch. Co Pierburg?
Dá se Bosch 0 280 217 107 vyměnit za jiný Bosch třeba z V70? Údajně to nejde, protože V70 má vetší průměr tělěsa váhy vzduchu.
Nejsem elektrikář, moc se v tom nevyznám, ale vypadá to jako špatný kondenzátor, nebo něco co má regulovat napětí ve snímači a nefunguje to.
Díky moc za rady.
Ty Volty ukazují na tu váhu z S,V,C70ky můžeš vyměnit pokud je to P80 u novějších nevím jak to mají ,ale pokud je jen jiné tělo šlo by vyměnit jen MAF sensor pokud bude stejný i tvarově a to je určitě z Volva 960,S90 z těch jsem bral tělo a do něj sem strčil nový sensor z BOSCH 0280217107 funkčně podle mně budou fungovat oba stejně ,ale raději si to ověř.Třeba se dají ještě sehnat nové.
Kdyby jsi byl kousek mám tady asi tři nebo čtyři váhy jsou použité (takhle určitě neblbly),ale postupně jsem vyměnil u svých aut za nové BOSCH to ještě byly (bohužel bude hůř s dílama už takhle se blbě shání i jiné věci ,které jsou důležité pro bezchybný chod motoru) jinak Pierburg bych asi šel já ,ale zkušenost s váhou od nich nemám.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: 1995 Volvo 850 T5-R 166kw(177kw), kombi
Váha vzduchu / MAF senzor
Děkuji za odpověď,Petr.Chrpa píše: ↑08 zář 2020 21:54 Zdravím také
Ty Volty ukazují na tu váhu z S,V,C70ky můžeš vyměnit pokud je to P80 u novějších nevím jak to mají ,ale pokud je jen jiné tělo šlo by vyměnit jen MAF sensor pokud bude stejný i tvarově a to je určitě z Volva 960,S90 z těch jsem bral tělo a do něj sem strčil nový sensor z BOSCH 0280217107 funkčně podle mně budou fungovat oba stejně ,ale raději si to ověř.Třeba se dají ještě sehnat nové.
Kdyby jsi byl kousek mám tady asi tři nebo čtyři váhy jsou použité (takhle určitě neblbly),ale postupně jsem vyměnil u svých aut za nové BOSCH to ještě byly (bohužel bude hůř s dílama už takhle se blbě shání i jiné věci ,které jsou důležité pro bezchybný chod motoru) jinak Pierburg bych asi šel já ,ale zkušenost s váhou od nich nemám.
C,V,S řady mají 5pólovou koncovku od r. 1998-99 + by měly mít údajně větší průměr tělesa. Bosch ma označení 0 280 218 108, nevím jestli by to dokázalo komunikovat s Monotronicem 4.3 (nevím jakou jednotku maj C, V, S řady od r. 1998-99) a do r. 1998 se jedná o uvedenou váhu konečné č. 107, která je asi k nesehnání. Já bych hlavně potřeboval vyzkoušet, zdali to ta váha dělá nebo je problém jinde. Zkusil jsem objednat z Aliexpressu za 15 doláčů, kde píšou Rusáci v komentářích že funguje dobře. To máte ale těžko, buď věřit Rusku nebo Číně.... , 15.10 by měla být v Čr, tak počítám že 15.11 ji dostanu do schránky, než to pošta doručí . Uvidíme co to udělá, nejlevnější by pak byla BREMI za 1500-1600 a na zkoušku to je dost.
OE číslo se shoduje s Renaultem.
RENAULT (7700100572)
RENAULT (7703507697)
VOLVO (127 5749)
Doufám, že to snad někde ještě seženu. Nemáte zkušenosti s druhovýrobníma váhama? Údajně to nefuguje dobře.
_________________
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Váha vzduchu / MAF senzor
Pardon
Netušil jsem ,že už má řada S,V,C70 s elektronickym plynem pětipolovej konektor.
Netušil jsem ,že už má řada S,V,C70 s elektronickym plynem pětipolovej konektor.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Váha vzduchu / MAF senzor
Pred 14 dny jsem kupoval pierburg, protoze bosch uz neni nikde k dostani (mimo ebay atd) a funguje OK
edit: tak beru zpet... uplne OK nefunguje ukazuje jen do 4.4v a potom nic... budu reklamovat.
edit: tak beru zpet... uplne OK nefunguje ukazuje jen do 4.4v a potom nic... budu reklamovat.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: 1995 Volvo 850 T5-R 166kw(177kw), kombi
Váha vzduchu / MAF senzor
Podle mapy má mít při max zatížení okolo 5,x V, mám pravdu? Kontrolka ti nevyskočila? Fungovalo to normálně přes celé pole otáček? Ten pierburg mi přišel jako jediná schůdná alternativa . Fakt jsem zvědav na ten aliexpress . Ebay nebo nějaké švédské webovky, kde jich je hodně je risk, někteří lidé řikají, že je to tak 1:3, že se trefí na funkční váhu. Údajně by ji mohlo sehnat taky Autokelly, nenakupuju u nich ale kolega z práce, co se taky hrabe v autech, říkal, že v kelly seženou prý i věci, které už sehnatelné moc nejsou. Poslední varianta je Volvo servis za 8100,-, rád bych ale před tím věděl, že je moje váha K.O.
_________________
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Váha vzduchu / MAF senzor
zadna chyba nic ... poznal jsem to jen podle logu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: 1995 Volvo 850 T5-R 166kw(177kw), kombi
Váha vzduchu / MAF senzor
To znamená, že Peirburg dává ŘJ signál, že nemáš plynový pedál sešlápnutý na 100% dle TPS? Otáčky na obou grafech rostou +- stejně, tzn. i ten snímač se pocitově musí v autě chovat +- stejně.
EDIT: Dneska jsem opět měřil MAF. Kabeláž vypadá OK dle měření, požadované ohmy i volty naměřeny mezi jednotlivými piny. Pokud je MAF spojený s konektorem, někdy dochází k tomu, že se sekne voltáž mezi 2 a 4 pinem a zůstane zaseklá, tudíž MAF mimo provoz. Hodnota, kterou ukazuje multimetr je okolo 6,5 - 7V. Jindy funguje MAF dobře a hodnota na volnoběh cca 1V+- a roste s otáčkama. Asi je to tedy MAF na 90% je vadný. Zřejmě se pokazila nějaká elektronická součástka, která ovlivňuje korekci napětí voltů v MAFu.
Pokud se pletu opravte mě: Kdyby byl vadný TPS (poloha plynového pedálu), auto by nejelo vůbec. Jen na základě lambdy a snímače vačky + kliky by směs dopočítat nedokázalo. TPS by mohl mást MAF, pokud by byl špatný = proto vysoká hodnota. Jednotka tedy vyřadí TPS a MAF a pokračuje podle lambdy + snímače kliky a vačky.
EDIT: Dneska jsem opět měřil MAF. Kabeláž vypadá OK dle měření, požadované ohmy i volty naměřeny mezi jednotlivými piny. Pokud je MAF spojený s konektorem, někdy dochází k tomu, že se sekne voltáž mezi 2 a 4 pinem a zůstane zaseklá, tudíž MAF mimo provoz. Hodnota, kterou ukazuje multimetr je okolo 6,5 - 7V. Jindy funguje MAF dobře a hodnota na volnoběh cca 1V+- a roste s otáčkama. Asi je to tedy MAF na 90% je vadný. Zřejmě se pokazila nějaká elektronická součástka, která ovlivňuje korekci napětí voltů v MAFu.
Pokud se pletu opravte mě: Kdyby byl vadný TPS (poloha plynového pedálu), auto by nejelo vůbec. Jen na základě lambdy a snímače vačky + kliky by směs dopočítat nedokázalo. TPS by mohl mást MAF, pokud by byl špatný = proto vysoká hodnota. Jednotka tedy vyřadí TPS a MAF a pokračuje podle lambdy + snímače kliky a vačky.
_________________
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Váha vzduchu / MAF senzor
Kdyby byl vadný TPS jednotka by si měla doplnit nějakou náhradní hodnotu tj.jako třeba u lambdy odpojíš ji a nastartuješ taky.jirik píše: ↑15 zář 2020 19:49 Pokud se pletu opravte mě: Kdyby byl vadný TPS (poloha plynového pedálu), auto by nejelo vůbec. Jen na základě lambdy a snímače vačky + kliky by směs dopočítat nedokázalo. TPS by mohl mást MAF, pokud by byl špatný = proto vysoká hodnota. Jednotka tedy vyřadí TPS a MAF a pokračuje podle lambdy + snímače kliky a vačky.
TPS může mást jen jednotku a nevyřadí nic opět jen si ECU doplní nějakou hodnotu to samé u MAF.Je otázka kdy to nahradí a kdy pozná ,že je vadný určitě když nemá vůbec signál a nebo když jsou hodnoty uplně mimo rozsah ,ale pokud se hodnoty budou pohybovat v nějakém rozmezí (ale oproti novému BOSCH taky mimo viz.příspěvek od majtyho)tak ti to chybu nevyhodí a jen to většinou poznáš na spotřebě nebo jízdě, startu apod.,protože od váhy staré 25let nemůžeš čekat nic zázračnýho.
Vyměň MAF protože ty hodnoty jsou uplně mimo.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Váha vzduchu / MAF senzor
Skus pozret aj Allegro, ja som origo Bosch MAF zohnal tam, bol o nieco lacnejsi, nez cez Ebay, udajne to bol diel s poskodenym obalom a prisiel mi v pytliku Inak tych vyse 200 Eur za Bosch MAF je riadna palka Funguje dobre. Roky som jazdil s lacnou vahou z ebay, islo to tiez, ale nie poriadne. Teraz lutujem, ze som davno nekupil origo.
EDIT: Tak polaci uz nemaju, ostava teda ebay alebo amazon, alebo skusit nejakeho machra, ci zozenie u vas.
Inak ten TPS som preventivne menil tiez, neni to drahe, Bosch za cca 20 Eur. Turbo control ventil byva tiez mrtvy, teraz tam mam Peirburg pre Porsche za cca. 15 Eur a funguje dobre.
EDIT: Tak polaci uz nemaju, ostava teda ebay alebo amazon, alebo skusit nejakeho machra, ci zozenie u vas.
Inak ten TPS som preventivne menil tiez, neni to drahe, Bosch za cca 20 Eur. Turbo control ventil byva tiez mrtvy, teraz tam mam Peirburg pre Porsche za cca. 15 Eur a funguje dobre.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: 1995 Volvo 850 T5-R 166kw(177kw), kombi
Váha vzduchu / MAF senzor
Pánové, takže dorazila čínská váha, chyba již nevyskakuje, byl to opravdu vadný MAF. Auto s ní jede celkem hezky ale ve vyšších otáčkách postrádá šťávu, možná je to čínou nebo regulátor paliva, pumpa, popř. cívka/svíčky. Díky za tipy.
_________________
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
1995 Volvo 850 kombi T5-R, 166kw, B5234T5, Stone black
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
Váha vzduchu / MAF senzor
Než jsem našel takovou váhu vzduchu, aby mi fungovalo na 100 procent, vyzkoušel jsem asi 4..a nakonec nejlépe fungovala origo - použitá BOSCH.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé