
Na jaře v době koronavirové jsem si doma v rámci úspor (plánovaná V60) prosadil vysněnou C30 která mi již 10 let zdobí obývák v měřítku 1:24.
Původně jsem chtěl benzinovej motor, ale po nějakém zjišťování jsem nakonec skončil u D5.
Začal jsem u 1.6 beznínu kde to nejelo a žralo, Fordí motory mi byli vymluveny a protože dojíždím každý den za prací tak z nafty už nebylo moc z čeho jiného vybírat a žere to stejně jak ta 1.6.
C30 se mi vždy jako auto líbilo a po prvním nasednutí jsem věděl, že to auto musím mít, navíc mě neskutečně překvapil ten prostror. Já vím, že plno lidí s 70kou bude oponovat, že to je 3 dveřová blbost, ale z 95% jezdím autem sám v těch 5% se tam vměstnám i s kočárkem, manželkou a 2 svištěma. Navíc v mých očích to je prostě kombík v kupéčku


Auto jsem kupoval dotažené z Německa v Karlových Varech a dostal jsem k němu 2 páry krásných lítých Volvo kol. Bohužel jsou obě sady na 16 palcích a pořád si hraju s myšlenkou, že na léto koupím 17-18. Na druhou stranu na ty naše silnice... no uvidíme, v tomto nejsem zatím vůbec rozhodnutý.
Jak už to u ojetiny bývá tak po nějakém čase se začali objevovat kostlivci. Auto začalo špatně startovat za studena a docela vibrovalo navíc po necelých 10k km vypadlo táhlo na vířivé klapky. S klapkami mi pomohlo fórum a Hajnej a zbytek jsem řešil v servisu. Nechal jsem vyměnit všechny žhavky za NGK D-power a komplet silentbloky uložení motoru a vibrování je fuč a motor nastartuje i v mínus 30



Dost kecání... Kdo má instagram tak ho zvu na na profil věnovaný mé C30 - https://www.instagram.com/c30d5/
Nějaké fotky zkusím nahrít i sem
