AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70 D5244T15 158kW MY12
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
Zdravim volvisti,
pred mesiacom sa robil na mojej XC70 D5 AWD 2012 velky servis vratane rozvodov a vymeny vsetkych naplni a filtrov. Dnes po ubehnuti cca 2000 km sa mi rozsvietla kontrolka "AWD zablok. Doporucen servis". Diagnostika vypisuje chybu "P1889(14) Oi pressure pump performance". Chcem sa spytat ci tu je niekto kto ma Vidu z okolia Ziliny, popripade aky postup zvolit pre blizsiu diagnostiku v com konkretne je problem. Dakujem za odpoved.
pred mesiacom sa robil na mojej XC70 D5 AWD 2012 velky servis vratane rozvodov a vymeny vsetkych naplni a filtrov. Dnes po ubehnuti cca 2000 km sa mi rozsvietla kontrolka "AWD zablok. Doporucen servis". Diagnostika vypisuje chybu "P1889(14) Oi pressure pump performance". Chcem sa spytat ci tu je niekto kto ma Vidu z okolia Ziliny, popripade aky postup zvolit pre blizsiu diagnostiku v com konkretne je problem. Dakujem za odpoved.
_________________
XC70 D5244T15 158kW MY12
XC70 D5244T15 158kW MY12
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
Menil sa aj filter na haldex cerpadle ? byva tam sitko spinave.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70 D5244T15 158kW MY12
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
Ano, na haldexe sa menil olej aj filter. Filter je tam asi len jeden tipujem. Mechanik hovoril, ze ked to mal vonku tak to cerpadlo vyzeralo dobre, ako nove, pritom je povodne od vyroby. To iste aj DEMka, na pohlad bez poskodenia.. Od vymeny som urobil nieco cez 2000 km, cesta do chorvatska a naspat. Ked zmazem tu chybu cez moj android Car Scanner ELM OBD2, tak asi 2 minuty ukazuje hodnoty krutiaceho momentu pre haldex, a potom to ide na nulu a znova vycitam tu istu chybu P188914.
_________________
XC70 D5244T15 158kW MY12
XC70 D5244T15 158kW MY12
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
Zvlastne veru. Diagnostiku treba s vidou a tam su mozne priciny. Ale predpokladam ze mohlo klaknut to cerpadlo na haldexi.
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
Možností je spousta, zítra mi zavolej na 775148152
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
základní kontrolaponto píše: ↑18 srp 2020 14:05 Ano, na haldexe sa menil olej aj filter. Filter je tam asi len jeden tipujem. Mechanik hovoril, ze ked to mal vonku tak to cerpadlo vyzeralo dobre, ako nove, pritom je povodne od vyroby. To iste aj DEMka, na pohlad bez poskodenia.. Od vymeny som urobil nieco cez 2000 km, cesta do chorvatska a naspat. Ked zmazem tu chybu cez moj android Car Scanner ELM OBD2, tak asi 2 minuty ukazuje hodnoty krutiaceho momentu pre haldex, a potom to ide na nulu a znova vycitam tu istu chybu P188914.
1 - množství ,hladina oleje,
2- čistota ,průchodnost filtru - i po výměně oleje se filtr opět znečistí -špatnou ,nedostatečnou provedenou prací
3-dodržet tip oleje určený do haldexu
4-hlučnost čerpadla ,stav chodu,
5-vůle na kardanu ,,protáčení- tisícihran nebo úhlovka v kopru AWD nefunkční,,
6-voda,koroze v DEM -skrat
7-používat VIDU
A TVŮJ PROBLÉM
Volvo Volvo DTC DEM-P188914
Volvo
Kód:
DEM-P188914
Definice:
Výkon tlakového čerpadla oleje. Obecné elektrické poruchy. Okruh zkratovaný k zemi nebo otevřený
Popis:
Diferenciální elektronický modul (DEM) kontroluje výkon tlakového čerpadla oleje. Řídicí modul porovnává signál z olejového čerpadla s předdefinovanými parametry. Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložen, pokud řídicí modul zjistí, že: Hodnota proudu z tlakového čerpadla oleje je menší než 0,3 A. Nesprávná hodnota trvá déle než 30 sekund. Test diagnostického poruchového kódu (DTC) řídicího modulu začíná, když: Napětí čerpadla tlakového oleje je 4,8 V nebo vyšší. Poznámka! Řídicí modul může detekovat poruchu až poté, co byl test spuštěn a diagnostický poruchový kód (DTC) je uložen, když jsou splněny podmínky.
Způsobit:
Poškozený konektor mezi tlakovým čerpadlem oleje a diferenciálním elektronickým modulem (DEM).
Zkrat na kostru v napájecím kabelu.
Otevřený obvod napájecího kabelu.
Poškozené tlakové čerpadlo oleje.
https://www.youtube.com/watch?v=adKwiZ2e0Qs
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70 D5244T15 158kW MY12
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
Tak bola to ta pumpa. Po vymene haldex funguje
_________________
XC70 D5244T15 158kW MY12
XC70 D5244T15 158kW MY12
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance
a přece se točí ,takže to poslední
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé