AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
ponto
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: XC70 D5244T15 158kW MY12

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od ponto »

Zdravim volvisti,

pred mesiacom sa robil na mojej XC70 D5 AWD 2012 velky servis vratane rozvodov a vymeny vsetkych naplni a filtrov. Dnes po ubehnuti cca 2000 km sa mi rozsvietla kontrolka "AWD zablok. Doporucen servis". Diagnostika vypisuje chybu "P1889(14) Oi pressure pump performance". Chcem sa spytat ci tu je niekto kto ma Vidu z okolia Ziliny, popripade aky postup zvolit pre blizsiu diagnostiku v com konkretne je problem. Dakujem za odpoved.
_________________
XC70 D5244T15 158kW MY12

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1324
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od Arkaz »

Menil sa aj filter na haldex cerpadle ? byva tam sitko spinave.

ponto
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: XC70 D5244T15 158kW MY12

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od ponto »

Ano, na haldexe sa menil olej aj filter. Filter je tam asi len jeden tipujem. Mechanik hovoril, ze ked to mal vonku tak to cerpadlo vyzeralo dobre, ako nove, pritom je povodne od vyroby. To iste aj DEMka, na pohlad bez poskodenia.. Od vymeny som urobil nieco cez 2000 km, cesta do chorvatska a naspat. Ked zmazem tu chybu cez moj android Car Scanner ELM OBD2, tak asi 2 minuty ukazuje hodnoty krutiaceho momentu pre haldex, a potom to ide na nulu a znova vycitam tu istu chybu P188914.
_________________
XC70 D5244T15 158kW MY12

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1324
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od Arkaz »

Zvlastne veru. Diagnostiku treba s vidou a tam su mozne priciny. Ale predpokladam ze mohlo klaknut to cerpadlo na haldexi.

volvoperformance
Offline
Příspěvky: 579
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od volvoperformance »

Možností je spousta, zítra mi zavolej na 775148152

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 684
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od zdenal111 »

ponto píše: 18 srp 2020 14:05 Ano, na haldexe sa menil olej aj filter. Filter je tam asi len jeden tipujem. Mechanik hovoril, ze ked to mal vonku tak to cerpadlo vyzeralo dobre, ako nove, pritom je povodne od vyroby. To iste aj DEMka, na pohlad bez poskodenia.. Od vymeny som urobil nieco cez 2000 km, cesta do chorvatska a naspat. Ked zmazem tu chybu cez moj android Car Scanner ELM OBD2, tak asi 2 minuty ukazuje hodnoty krutiaceho momentu pre haldex, a potom to ide na nulu a znova vycitam tu istu chybu P188914.
základní kontrola
1 - množství ,hladina oleje,
2- čistota ,průchodnost filtru - i po výměně oleje se filtr opět znečistí -špatnou ,nedostatečnou provedenou prací :evil:
3-dodržet tip oleje určený do haldexu
4-hlučnost čerpadla ,stav chodu,
5-vůle na kardanu ,,protáčení- tisícihran nebo úhlovka v kopru AWD nefunkční,,
6-voda,koroze v DEM -skrat
7-používat VIDU

A TVŮJ PROBLÉM
Volvo Volvo DTC DEM-P188914


Volvo
Kód:
DEM-P188914
Definice:
Výkon tlakového čerpadla oleje. Obecné elektrické poruchy. Okruh zkratovaný k zemi nebo otevřený
Popis:
Diferenciální elektronický modul (DEM) kontroluje výkon tlakového čerpadla oleje. Řídicí modul porovnává signál z olejového čerpadla s předdefinovanými parametry. Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložen, pokud řídicí modul zjistí, že: Hodnota proudu z tlakového čerpadla oleje je menší než 0,3 A. Nesprávná hodnota trvá déle než 30 sekund. Test diagnostického poruchového kódu (DTC) řídicího modulu začíná, když: Napětí čerpadla tlakového oleje je 4,8 V nebo vyšší. Poznámka! Řídicí modul může detekovat poruchu až poté, co byl test spuštěn a diagnostický poruchový kód (DTC) je uložen, když jsou splněny podmínky.
Způsobit:

Poškozený konektor mezi tlakovým čerpadlem oleje a diferenciálním elektronickým modulem (DEM).
Zkrat na kostru v napájecím kabelu.
Otevřený obvod napájecího kabelu.
Poškozené tlakové čerpadlo oleje.

https://www.youtube.com/watch?v=adKwiZ2e0Qs
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

ponto
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: XC70 D5244T15 158kW MY12

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od ponto »

Tak bola to ta pumpa. Po vymene haldex funguje
_________________
XC70 D5244T15 158kW MY12

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 684
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

AWD zablok. Doporucen servis -> DEM-P1889(14) Oi pressure pump performance

Příspěvek od zdenal111 »

:twisted: a přece se točí ,takže to poslední :beer:
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé