850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:
martinopel píše:Už ti to jezdí???
Ješě to nejezdí protože nemam nasazenou nádrž na to zatim nebyl čas ale teď jdu na to ale motor jede a kontrolky tak jdou taky
Tak nemachruj! :lol:

Petrs
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 16 bře 2007 19:06
Bydliště: Písečná

Příspěvek od Petrs »

standa píše:1. Proč je to v tomhle vlákně?

2. Pokud máš vůči někomu oprávněnou a obhajitelnou kritiku, tak nenaznačuj, ale řekni to na plnou hubu. V opačném případě drž sandál a neotravuj.
Takhle vypadáš jako pavlačová drbna.
1. Jen jsem chtěl LPBosse varovat, že Mega Filip (jak Jarda S60 správně uhodl) není asi zas takovej machr jak je tu několikrát zmiňováno a má za sebou i nepodařené akce.

2. Myslím, že od toho fórum je aby mohl každý říct svoje i když jen na okraj tématu.

3. Opatrnosti není nikdy dost, jde li o soudy a velké prachy za zadřenej motor
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 14 pro 2006 01:23
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Petrs píše: 1. Jen jsem chtěl LPBosse varovat, že Mega Filip (jak Jarda S60 správně uhodl)
OT: Jarda povýšil nebo 40tka morfovala? :lol:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Sibr píše:
Petrs píše: 1. Jen jsem chtěl LPBosse varovat, že Mega Filip (jak Jarda S60 správně uhodl)
OT: Jarda povýšil nebo 40tka morfovala? :lol:
Zalejvám, zalejvám a roste :lol:
Ne vážně, na Filipa mi toto nepřijde. Neznám ho moc, ale působí solidně.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Petrs píše:
standa píše:1. Proč je to v tomhle vlákně?

2. Pokud máš vůči někomu oprávněnou a obhajitelnou kritiku, tak nenaznačuj, ale řekni to na plnou hubu. V opačném případě drž sandál a neotravuj.
Takhle vypadáš jako pavlačová drbna.
1. Jen jsem chtěl LPBosse varovat, že Mega Filip (jak Jarda S60 správně uhodl) není asi zas takovej machr jak je tu několikrát zmiňováno a má za sebou i nepodařené akce.

2. Myslím, že od toho fórum je aby mohl každý říct svoje i když jen na okraj tématu.

3. Opatrnosti není nikdy dost, jde li o soudy a velké prachy za zadřenej motor

Mě vadilo POUZE to mlžení, do tvých válek mně nic není.
Názory na kvalitu servisů jsou v sekci "Firmy, kontakty", proto mů dotaz, co to dělá tady.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Tak auto už jede jako nové. se starejma svíčkama to trošku škubalo tak sem je vyměnil dol jsem tam ještě novej vzduchovej filtr a jedo jako drak
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Tak auto už jede jako nové. se starejma svíčkama to trošku škubalo tak sem je vyměnil dol jsem tam ještě novej vzduchovej filtr a jedo jako drak
No vidíš že jsi šikula. :wink:

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Tobě se taky něják vystřídal obrázek u tvýho auta né??
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Tobě se taky něják vystřídal obrázek u tvýho auta né??
To víš auta se mění,obrázky taky. :wink:

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

martinopel píše:
LPBoss píše:Tobě se taky něják vystřídal obrázek u tvýho auta né??
To víš auta se mění,obrázky taky. :wink:
To mě by se líbíla nějáká z těch posledních 960
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

LPBoss píše:
martinopel píše:To víš auta se mění,obrázky taky. :wink:
To mě by se líbíla nějáká z těch posledních 960
pokud se můžu vmísit, mě taky a moc ale vsázím na levnější a osvědčenou hranatou techniku
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

jarek.krizan píše:
LPBoss píše: To mě by se líbíla nějáká z těch posledních 960
pokud se můžu vmísit, mě taky a moc ale vsázím na levnější a osvědčenou hranatou techniku
Tak ty by si si rozuměl s tátou ten by chtěl bílou 740 v kombajmu
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:
jarek.krizan píše:
pokud se můžu vmísit, mě taky a moc ale vsázím na levnější a osvědčenou hranatou techniku
Tak ty by si si rozuměl s tátou ten by chtěl bílou 740 v kombajmu
Měl bych 760ku bílou v Turbo benzínu. :lol: :lol: :lol:

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Dík za nabídku ale bude muset oželet. on chce velký auto kvůli tomu aby se mu tam vešly všechny věci když jede třeba na 14 dnů na ryby tak se mu slíbil že až si budu pořizovat nový auto tak e to bude taky kombajn
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

martinopel píše:
LPBoss píše:Tak ty by si si rozuměl s tátou ten by chtěl bílou 740 v kombajmu
Měl bych 760ku bílou v Turbo benzínu. :lol: :lol: :lol:
ten turbo benzín je taky ta 2,3?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:
martinopel píše:Měl bych 760ku bílou v Turbo benzínu. :lol: :lol: :lol:
ten turbo benzín je taky ta 2,3?
Jasně B230FT r.v.1990 kombi

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

martinopel píše:
LPBoss píše: ten turbo benzín je taky ta 2,3?
Jasně B230FT r.v.1990 kombi
Když už jsem u těch 740 tak by ste mi mohli poradit jakej je rozdíl mezi 740 a 760 budu vdečnej :wink:
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:
martinopel píše:Jasně B230FT r.v.1990 kombi
Když už jsem u těch 740 tak by ste mi mohli poradit jakej je rozdíl mezi 740 a 760 budu vdečnej :wink:
Někde se to tady už probéralo ale v podstatě jen ve výbavěa motory a u 1990 se tuším ani 740 nedělaly a 760 v kombiku je stejná jako 960

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 1579
Registrován: 10 led 2006 15:58
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od VanThomas »

martinopel píše:
LPBoss píše:Když už jsem u těch 740 tak by ste mi mohli poradit jakej je rozdíl mezi 740 a 760 budu vdečnej :wink:
Někde se to tady už probéralo ale v podstatě jen ve výbavěa motory a u 1990 se tuším ani 740 nedělaly a 760 v kombiku je stejná jako 960
Dik žes mi popřel auto :D
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

LPBoss píše:Když už jsem u těch 740 tak by ste mi mohli poradit jakej je rozdíl mezi 740 a 760 budu vdečnej :wink:
740 - 1985-1990 - mene vybavena, 4 valce (vyjimka - diesle a turbodiesle - 6 valce)
760 - 1982-1990 - vice vybavena, 6 valce (vyjimka - 4 valce s turbem)

to ti jako vditko staci :) - pak jsou ruzne modelove varianty etc, kdyz te neco zaujme, zeptej se.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

to LPBoss: ako to bolo s tymi kontrolkami??? ked si vymenil cerpadlo tak naskocili? alebo to bol nakoniec nejaky zoxidovany napajaci kontakt? cital som to cele ale nenasiel...mozno uz je cas skocit k ocnemu
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

dod píše:to LPBoss: ako to bolo s tymi kontrolkami??? ked si vymenil cerpadlo tak naskocili? alebo to bol nakoniec nejaky zoxidovany napajaci kontakt? cital som to cele ale nenasiel...mozno uz je cas skocit k ocnemu
S kontrolkama to bylo tak že tam byl takovej tajnej spínač pod táhlem na otevíráni haubny a ten vypínal palivové čerpadlo a kontrolky. Nikdo o něm nevěděl ani táta kterej so ho tam nechal namontovat :D
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“