850 GLT - Dluho stálo a nejde nastartovat Poraďte pls

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2038
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

LPBoss píše:U oprav aut sem skončil u škodovky...
Abychom to zesumarizovali: máš auto, ve kterém se vrtali dva kutilové. Auto nejde nastartovat, dokonce už nesvítí kontrolky na palubce. Už teď nemáš peníze na to, aby jsi zaplatil někoho, kdo odborně určí závadu - což teprve, až by bylo potřeba nějakou součástku koupit. Je jasné, že elektrice nerozumíš, takže i kdybychom tě správně nasměrovali, stejně závadu(y) neopravíš.

Mám pro tebe dobrou radu:
Prodej Volvo (možná ho někdo za pět tisíc na díly koupí) a kup si pojízdnou stopětku - kde ovšem chceš vzít prachy na benzín, povinný ručení a údržbu, to už fakt nevím...

Leda prodat ledvinu :twisted:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5600
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ja bych ho za petku vzal :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Příspěvek od Conan »

standa píše:
Mám pro tebe dobrou radu:
Prodej Volvo (možná ho někdo za pět tisíc na díly koupí) a kup si pojízdnou stopětku - kde ovšem chceš vzít prachy na benzín, povinný ručení a údržbu, to už fakt nevím...

Leda prodat ledvinu :twisted:
Zas tak černě bych to neviděl, myslím že většina lidí podobně začíná, že se v tom začne vrtat sama, postupně schání informace až tomu časem přijde nakloub.
Takže pokud je elán, tak to nevzdávej a postupně sbírej informace a ono se nakonec zadaří :wink:
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

mrazík
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 10 - Horní Měcholupy

Příspěvek od mrazík »

LPBoss píše:No na ten imobilizer jsem taky myslel ale alarm už od toho byl docela dlouho odpojenej - dělal si co chtěl. nebo ono tohle má imobilizér na klíčku?
Zkusil bych znovu projít zbytky zapojení alarmu - blokace "15" (nesvítí kontrolky), pokud bude přerušená 15, nejde napětí ani k rozdělovači a AC pumpě a ke stříkačce (neznám tento motor, předpokládám, že je to stříkačka), kouknul bych na pojistky, pokud hází jiskru, mohlo by být blokováno relé AC pumpy, pokud hází jiskru a jde k motoru benzín tak pak diagnostika. Určitě jsem vynechal další možnosti, ale asi tímto bych začal.
_________________
V70 2,5 TDI D5252T 1997

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

standa píše:
LPBoss píše:U oprav aut sem skončil u škodovky...
Abychom to zesumarizovali: máš auto, ve kterém se vrtali dva kutilové. Auto nejde nastartovat, dokonce už nesvítí kontrolky na palubce. Už teď nemáš peníze na to, aby jsi zaplatil někoho, kdo odborně určí závadu - což teprve, až by bylo potřeba nějakou součástku koupit. Je jasné, že elektrice nerozumíš, takže i kdybychom tě správně nasměrovali, stejně závadu(y) neopravíš.

Mám pro tebe dobrou radu:
Prodej Volvo (možná ho někdo za pět tisíc na díly koupí) a kup si pojízdnou stopětku - kde ovšem chceš vzít prachy na benzín, povinný ručení a údržbu, to už fakt nevím...

Leda prodat ledvinu :twisted:
Dík za podporu!
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

mrazík píše:
LPBoss píše:No na ten imobilizer jsem taky myslel ale alarm už od toho byl docela dlouho odpojenej - dělal si co chtěl. nebo ono tohle má imobilizér na klíčku?
Zkusil bych znovu projít zbytky zapojení alarmu - blokace "15" (nesvítí kontrolky), pokud bude přerušená 15, nejde napětí ani k rozdělovači a AC pumpě a ke stříkačce (neznám tento motor, předpokládám, že je to stříkačka), kouknul bych na pojistky, pokud hází jiskru, mohlo by být blokováno relé AC pumpy, pokud hází jiskru a jde k motoru benzín tak pak diagnostika. Určitě jsem vynechal další možnosti, ale asi tímto bych začal.
Tak jdu testovat tvojí radu alalrm sem zapojil začalo to potichu houkjat as 2x zasebou tak to pípalo a pak zase ticho a rozsvítila se kontrolka v kabině až se dobije baterka tak vyzkoušim na co to mělo vliv
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Tak v tejdnu koupim NEW svíčky a vypustim nádrž pak vyzkoušim jestli všechny svíčky jiskřej a jestli tam jde benzín. pak vás budu informovat jak sem uspěl. Ale jestli vás někoho něco napadá tak klidně napište sem věčnej za každou radu
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2038
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

LPBoss píše:Tak v tejdnu koupim NEW svíčky a vypustim nádrž pak vyzkoušim jestli všechny svíčky jiskřej a jestli tam jde benzín. pak vás budu informovat jak sem uspěl. Ale jestli vás někoho něco napadá tak klidně napište sem věčnej za každou radu
Prachy, za který hodláš (úplně zbytečně) koupit nový svíčky a benzín, raději hoď do prasátka a až v něm budou tři čtyři tisíce, tak se pohlédneme po autoelektronikovi, kterej se na tu tvoji káru koukne...

Vsadím se, že ani s NEW platinovýma volvosvíčkama a ultrapowerbenzínem to ani neškytne. A pokud by se opravila skutečná závada, tak by motor vrčel i na původní svíčky a benzín.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

standa píše:
LPBoss píše:Tak v tejdnu koupim NEW svíčky a vypustim nádrž pak vyzkoušim jestli všechny svíčky jiskřej a jestli tam jde benzín. pak vás budu informovat jak sem uspěl. Ale jestli vás někoho něco napadá tak klidně napište sem věčnej za každou radu
Prachy, za který hodláš (úplně zbytečně) koupit nový svíčky a benzín, raději hoď do prasátka a až v něm budou tři čtyři tisíce, tak se pohlédneme po autoelektronikovi, kterej se na tu tvoji káru koukne...

Vsadím se, že ani s NEW platinovýma volvosvíčkama a ultrapowerbenzínem to ani neškytne. A pokud by se opravila skutečná závada, tak by motor vrčel i na původní svíčky a benzín.
Plně souhlasím se Standou,a vzhledem k tomu,že rady které jsi dostal stejně ignoruješ tak si dělej co chceš!!! :twisted:

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Někde bude studeňák , nebo bude v pytli spínací skříňka, v každém případě nemáš napájení, pokud máš ovšem dobitou baterku. Pokud se chceš na něčem učit tak jedna 850 by tu byla.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Prachy, za který hodláš (úplně zbytečně) koupit nový svíčky a benzín, raději hoď do prasátka a až v něm budou tři čtyři tisíce, tak se pohlédneme po autoelektronikovi, kterej se na tu tvoji káru koukne...

Vsadím se, že ani s NEW platinovýma volvosvíčkama a ultrapowerbenzínem to ani neškytne. A pokud by se opravila skutečná závada, tak by motor vrčel i na původní svíčky a benzín.[/quote]Plně souhlasím se Standou,a vzhledem k tomu,že rady které jsi dostal stejně ignoruješ tak si dělej co chceš!!! :twisted:[/quote]
NEBOJ vaše rady neignoruju akorát sem se tomu mohl začít věnovat až dneska. Měl jsem zkusit jestli To jiskří! Zkusil sem a jiskřej jen 2 svíčky i v jinym autě tak že to maj zasebou proto sem chtěl kupovat nový!!! Pak ste mi radily ať zjistim jestli tam jde benzín TAKY SEM ZKUSIL a zjistil že nejde když sem dneska sundaval nádrž abych jí úplně vypustil tak sem vyndal čerpadlo a zjistil sem že je kouslé.


Tak že peníze nemusim házet do prasátka na eutoelektrikáře ale na palivové čerpadlo. Možná vy by ste hned za nim letěly ale někdo koho to baví a nevadí mu že to bude třošku trvat tak si stim hezky v klidu pohraje doma. Ale to asi nebude tvůj případ
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Dik moc včem za rady ale řekl bych že problem je už vyřešenej tim čerpadlem tak že už nebudete muset zbytečně namáhat mozky některý rady opravdu pomohly. Až zase narazim tak se ozvu. :wink:
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7939
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

LPBoss píše:Dik moc včem za rady ale řekl bych že problem je už vyřešenej tim čerpadlem tak že už nebudete muset zbytečně namáhat mozky některý rady opravdu pomohly. Až zase narazim tak se ozvu. :wink:
Takže všichni kdo ti naposled radili měli pravdu, svíčkama ani benzínem jako takovým to nebylo. A věř že nido kdo ti radil nemusel mozek namáhat, protože to bylo všechno praxe a denní rutina.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Honza píše:Takže všichni kdo ti naposled radili měli pravdu, svíčkama ani benzínem jako takovým to nebylo. A věř že nido kdo ti radil nemusel mozek namáhat, protože to bylo všechno praxe a denní rutina.
Je to tak no. Ale teď je další problé kde levně sehnat to čerpadlo :cry:
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7939
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

LPBoss píše:
Honza píše:Takže všichni kdo ti naposled radili měli pravdu, svíčkama ani benzínem jako takovým to nebylo. A věř že nido kdo ti radil nemusel mozek namáhat, protože to bylo všechno praxe a denní rutina.
Je to tak no. Ale teď je další problé kde levně sehnat to čerpadlo :cry:
Už to tu bylo jednou http://www.t6r.cz
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

sejra
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 146
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003

Příspěvek od sejra »

Podle ty fotky motoru to vypada jako udrzovana kara... :-D

A ostatni nerejpejte do nej. Ja to znam, clovek se pro neco nadchne a chce se v tom hrabat, udelat pro to vse a se vsemi se podelit o sve trapeni a nadseni.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

4LPBoss - ty zhaslé kontrolky asi nebudou kouslým čerpadlem, to že nepálej 2 svíčky nemusí být svíčkama, ale i kabely a podobně.Jinak jen tak dál, učenej z nebe nespad, ale blbce jako by shazovali furt :lol:
p.S. Každej z nás nějak začínal.

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:4LPBoss - ty zhaslé kontrolky asi nebudou kouslým čerpadlem, to že nepálej 2 svíčky nemusí být svíčkama, ale i kabely a podobně.Jinak jen tak dál, učenej z nebe nespad, ale blbce jako by shazovali furt :lol:
p.S. Každej z nás nějak začínal.
A vo tom to je dokud zhasínají kontrolky je někde problém a ten je nutno vyřešit jako první!!!
Co když čerpadlo není kouslé,ale jde do něj málo proudu???Klidně si je kup jsou to tvoje prachy,ale jako první bych řešil zkhasínání kontrolek. :wink:

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Pak poreferuj dál jak pokračuješ, nebo jak si dopadl. Budou to číst další, kteří budou hledat pomoc, když si nebudou vědět rady. takže hodně úspěchů a jen tak dál.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Jarda S40 píše:4LPBoss - ty zhaslé kontrolky asi nebudou kouslým čerpadlem, to že nepálej 2 svíčky nemusí být svíčkama, ale i kabely a podobně.Jinak jen tak dál, učenej z nebe nespad, ale blbce jako by shazovali furt :lol:
p.S. Každej z nás nějak začínal.
Ne ne svíčky to hce taky zkoušel sem je postupně u máti v aute a fakt jdou jen 2. No za tu dobu už na to maj nárok
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Příspěvek od LPBoss »

Co sem tak koukal do těch zapojení elektriky a do těch všech plánků co jsem našel tak to vypadá že ty kontrolky nejdou kvůli topmu čerpadlu. Je fakt úplně zeseknutý zkoušel sem ho na zdroji i na baterce a ani se nehne jen se pootočí a konec.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: C 70

Příspěvek od LADA11 »

Držím ti palce a na kabely si dej opravdu pozor viděl jsem pár sežranej kousků od myší po delším stání cca 6 měsíců a může to pak hodit jiskru a zahořet
_________________
Volv

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LPBoss píše:Co sem tak koukal do těch zapojení elektriky a do těch všech plánků co jsem našel tak to vypadá že ty kontrolky nejdou kvůli topmu čerpadlu. Je fakt úplně zeseknutý zkoušel sem ho na zdroji i na baterce a ani se nehne jen se pootočí a konec.
Prosím tě už se v tom nehrab,a raději navštiv autoelektrikáře!!!Je totální kravina aby kontrolky nešly kvůli zaseklému čerpadlu.Asi jsi do toho čuměl blbě,nebo o elektrice vůbec nic nevíš!!! :evil: :evil: :evil:

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Vůz: C 70

Příspěvek od LADA11 »

Nebudte na nej zli.... 8) , každej si to musi projit sam aby zjistil co umi a co ne, a az mu ta kara uplne chcipne tak pak prijede, a rad se podeli o zkusenosti... ze jo :lol: kazdej znas se v necem hrabal poprve , a chvily to trvalo nez tomu prisel na kloub... ja bych mohl o tom psat romany....on to taky zjisti kde ma kanec konec a pak rad bude jezdit do servisu.... ja se po tech vsech zkusenostech uz hrabu leda tak v nose... :twisted:
_________________
Volv

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

LADA11 píše:Nebudte na nej zli.... 8) , každej si to musi projit sam aby zjistil co umi a co ne, a az mu ta kara uplne chcipne tak pak prijede, a rad se podeli o zkusenosti... ze jo :lol: kazdej znas se v necem hrabal poprve , a chvily to trvalo nez tomu prisel na kloub... ja bych mohl o tom psat romany....on to taky zjisti kde ma kanec konec a pak rad bude jezdit do servisu.... ja se po tech vsech zkusenostech uz hrabu leda tak v nose... :twisted:
Nejsme zlí,ale když on ignoruje rady co mu lidi dávají a dělá si to po svém,tak to se vůbec nemusel ani ptát.
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“