V40 2013, keyless, chyba immoblizer: zkuste znovu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40 T3

#1 V40 2013, keyless, chyba immoblizer: zkuste znovu

Příspěvek od toman2 »

Zdravím. Před týdnem se mi při startování ukázala hláška "imobilizér zkuste znovu" ale motor nastartoval na první zmáčknutí. Od te doby se to děje skoro při každém startu. Výměna baterií v klíči nepomohla (překvapivě měly obě skoro 3V po 7 letech...).

Nějaký nápad co s tím? Rešit, neřešit?
Naposledy upravil(a) toman2 dne 10 kvě 2020 15:31, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#2 V40 2013, keyless, chyba immoblizer: zkuste znovu

Příspěvek od marekbm »

3V, respektive 2,8V je vybitá baterka. nová má 3,2V. ale kdysi někdo asi moc zaokrouhloval, tak to pak už zůstalo.
baterkou to být nemůže, ta je jen na odemknutí/zamknutí. tu část na imobilizér není třeba napájet (něco jako pasivní NFC).

edit: ajó, ty máš keyless. dělá to i po zasunutí? tam by to mělo jít i bez baterky. dělají to oba kličky? pokud jo, nebude to chyba klíčku, ale asi antény imobilizéru nebo zlobí něco přímo v té jednotce.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40 T3

#3 V40 2013, keyless, chyba immoblizer: zkuste znovu

Příspěvek od toman2 »

Tak jsem nasbíral dost statistických dat (nedělá to úplně pokaždé, takže to je matoucí, už jsem byl přesvědčen, že druhý klíč funguje ale byla to jen delší série případu, kdy to neudělalo). Závěr je takový, že to dělají oba klíče a nezávisle na tom, kde jsou (v kapse, v té ďuře na klíč). Asi to budu muset dát na diagnostiku, nerad bych zůstal někde trčet kdyby se to rozhodlo, že to přestane startovat...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“