Forge blow off ventil

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#1 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

Zdravím , jezdí tu někdo setup na t5ce m4.4 , blow off ventil forge a intercooler do88? Měl bych pár otázek ohledně seřízení .

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel píše: 24 dub 2020 07:21 Zdravím , jezdí tu někdo setup na t5ce m4.4 , blow off ventil forge a intercooler do88? Měl bych pár otázek ohledně seřízení .
Krapet mi unika jakej ma na to vliv setup, kor ten IC... :green:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#3 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

Jde mi o to , zda nemuze blow off od forge rozhodit volnobeh , je to naladeny na 310koni cca byl tam predtim sekvencni replika hks a origo ic . Pak se tam dal od forge dal se ke klapce je to ten kit primo na t5ku a dal se ic od do88 , pak pri plnem seslapnuti plynu zustanou vyset otazky na 1300 az 1600 tak mi jde o to jestli nepotrebuje nejak nastavit , jestli dat silnejsi pruzinu do bovka .. kazdopadpne se delalo pcv .. kontrola podtlakovych hadic , bylo sundane sani vsude nova tesneni , klapka vycistena , volnobeznej taky vycistenej .. po tech otackach sem to nacital s byla tam chyba volnobeznyho ventilu efi-233(p0505). Tak jestli se s tim nekdo uz nesetkal .

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel píše: 24 dub 2020 07:44 Jde mi o to , zda nemuze blow off od forge rozhodit volnobeh , je to naladeny na 310koni cca byl tam predtim sekvencni replika hks a origo ic . Pak se tam dal od forge dal se ke klapce je to ten kit primo na t5ku a dal se ic od do88 , pak pri plnem seslapnuti plynu zustanou vyset otazky na 1300 az 1600 tak mi jde o to jestli nepotrebuje nejak nastavit , jestli dat silnejsi pruzinu do bovka .. kazdopadpne se delalo pcv .. kontrola podtlakovych hadic , bylo sundane sani vsude nova tesneni , klapka vycistena , volnobeznej taky vycistenej .. po tech otackach sem to nacital s byla tam chyba volnobeznyho ventilu efi-233(p0505). Tak jestli se s tim nekdo uz nesetkal .
Sem linej to pocitat zpetne z koni, jakej mas boost? Jinak samozrejme nejjednodussi jak to potvrdit/vyloucit, ze ten BlowOff vyhodit/zaslepit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#5 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

1bar , to mam v planu , bohuzel nemam origo ventil ...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Pavel píše: 24 dub 2020 08:46 1bar , to mam v planu , bohuzel nemam origo ventil ...
To mam pocit, ze udrzi jeste vychozi pruzina, ale nekde na Forge i byla tabulka...
Mas vazne pocit, ze na to, aby jsi ten stavajici zaslepil, potrebujes ten puvodni? ;) A ano, pojede to i bez nej, stejne tak to bez nej ani neexploduje...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#7 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

Dobrá vyzkouším

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#8 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

Tak problém bohužel přetrvává i při vyndání bov ...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Takze problem je jinde... Volnobeznej ventil je vycistenej, etc? Aneb zavira/otvira jak ma?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#10 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

Ano volnobeznej ventil cistenej , dokonce i vymenen kus za kus i ohmicky promerovan tak v poradku .. cidlo teploty by melo byt v pohode .

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

LeakTest(vykurovak/natlakovani) byl udelanej?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 36
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70r t5

#12 Forge blow off ventil

Příspěvek od Pavel »

Ano taky delano , bez uniku ..

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#13 Forge blow off ventil

Příspěvek od Blade »

Uvazuju dat na cabro blow off ventil, nepotrebuju to kvuli zadne zavodni uprave, jde mi o zvuk a trosku posetrit turbo, nasel jsem napr. tyto 2 pro muj konkretni typ auta, vzit verzi closed nebo open? Pripadne jine typy?

https://www.highperformanceparts.cz/blow-off-ventil-volvo-c30-c70-s40-s60-s70-v40-v50-v60-v70-t5-closed-loop.55341

https://www.highperformanceparts.cz/blow-off-ventil-volvo-c30-c70-s40-s70-v50-v70-t5-open-loop.121537

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#14 Forge blow off ventil

Příspěvek od Blade »

Nikdo nic neporadi?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Blade píše: 27 dub 2020 12:28 Nikdo nic neporadi?
Pokud Ti jde o zvuk, tak samozrejme Open... Pacz kdyz to bude foukat pryc hadickou, tak to moc zvuku nenadela :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#16 Forge blow off ventil

Příspěvek od Fíla »

Pavel píše: 24 dub 2020 07:44 Jde mi o to , zda nemuze blow off od forge rozhodit volnobeh , je to naladeny na 310koni cca byl tam predtim sekvencni replika hks a origo ic . Pak se tam dal od forge dal se ke klapce je to ten kit primo na t5ku a dal se ic od do88 , pak pri plnem seslapnuti plynu zustanou vyset otazky na 1300 az 1600 tak mi jde o to jestli nepotrebuje nejak nastavit , jestli dat silnejsi pruzinu do bovka .. kazdopadpne se delalo pcv .. kontrola podtlakovych hadic , bylo sundane sani vsude nova tesneni , klapka vycistena , volnobeznej taky vycistenej .. po tech otackach sem to nacital s byla tam chyba volnobeznyho ventilu efi-233(p0505). Tak jestli se s tim nekdo uz nesetkal .


nějak tomu nerozumím. To jako, že jedeš, sešlápneš plynový pedál a otáčky jsou max. 1300-1600? Nebo šlapeš na plyn při neutrálu, když auto stojí? Nebo ti při vyřazení na neutrál zůstanou viset otáčky na 1300-1600? Každopádně pokud to před instalací BOV nedělalo a teď jo, tak buď je samotný ventil v háji nebo jsi něco někam nezapojil.

2 Blade: BOV a automat nejdou moc dohromady, při řazení neklesají otáčky, nezavírá se škrtící klapka. Max. to udělá nějaký zvuk při razantním ubráním plynu. Navíc řídící jednotce se to líbit nebude, když bude BOV pouštět do okolí vzduch, který prošel váhou. Podle mě jsou to vyhozený peníze.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#17 Forge blow off ventil

Příspěvek od Blade »

Filo a Zajsofte diky za rady, s tim automatem me to nenapadlo...
O penize mi ani tak nejde, spise jsem chtel takovy ten psssst efekt, a ochranit turbo, ale jestli by to zase ublizilo necemu jinemu tak se do toho poustet nebudu...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Mno klesaj a zavira se... Ono by ho treba jinak S80 T6 nemela v serii, ze...
Jednotce se to muze a nemusi libit, me treba zatim nikde otevrenej problem nedelal... A stejne to ma CHIPnuty, tak se maximalne prihodi modifikace na Blow...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#19 Forge blow off ventil

Příspěvek od Fíla »

S80 T6 má otevřenej BOV v sérii? To jako vážně???
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#20 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Fíla píše: 27 dub 2020 16:13 S80 T6 má otevřenej BOV v sérii? To jako vážně???
Uzavrenej. Si to tam nespecifikoval v kombinaci s tim automatem, ze bys to psal jen otevrenemu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#21 Forge blow off ventil

Příspěvek od Blade »

Takze jak? Muzu vzit otevreny pro pssst efekt a pavel lejsnar mi jen da modifikaci na blow of ventil?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Blade píše: 27 dub 2020 18:40 Takze jak? Muzu vzit otevreny pro pssst efekt a pavel lejsnar mi jen da modifikaci na blow of ventil?
Tak nejak bych to presne videl... Idealne si to u D5T5 over predem... Na P3 BlowOff nemam, bo V8 atmo :D
Takze nevim, jak tam sou hodne nastaveny limity co se tyce vzduchu, na P2 sem nikdy s otevrenym problem nemel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#23 Forge blow off ventil

Příspěvek od Blade »

Ok za Pavlem pojedu asi pristi tyden, ladime porad tu hudbu tak se zeptam...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#24 Forge blow off ventil

Příspěvek od Zajsoft »

Blade píše: 27 dub 2020 18:47 Ok za Pavlem pojedu asi pristi tyden, ladime porad tu hudbu tak se zeptam...
A preventivne bych si to zkusil najit treba na Youtube, predpokladam, ze to moc hlasity asi nebude, ale nahoda je blbec.
S tim jak dneska cajti/STK prudej, nemluve o Nemecku/Rakousku sou ted v posledni obe obzvlaste precitliveli...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#25 Forge blow off ventil

Příspěvek od Fíla »

Zajsoft píše: 27 dub 2020 16:18
Uzavrenej. Si to tam nespecifikoval v kombinaci s tim automatem, ze bys to psal jen otevrenemu...
No, jestli ten přetlakový ventil, který je vpředu mezi IC a klapku, nazýváš BOV, tak je tady v tý diskuzi něco špatně... :)
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“