Zadní diferák XC90I

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Zadní diferák XC90I

Příspěvek od Urvanej »

O diferákách v 7/9 už neco vim, ale zajímá měl, jak lze zvenku poznat, jakej je diferák v XC90, nebo zda lze rozklíčovat podle něčeho, zda tam je, nebo neni samosvor. Nebo zda se to řešilo jen elektronicky přibržďovánim prokluzujícího kola... fakt netušim. Tuší někdo?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#2 Zadní diferák XC90I

Příspěvek od volvoperformance »

Urvanej píše:O diferákách v 7/9 už neco vim, ale zajímá měl, jak lze zvenku poznat, jakej je diferák v XC90, nebo zda lze rozklíčovat podle něčeho, zda tam je, nebo neni samosvor. Nebo zda se to řešilo jen elektronicky přibržďovánim prokluzujícího kola... fakt netušim. Tuší někdo?
To he jednoduché. XC90 nikdy samosvor neměla.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Zadní diferák XC90I

Příspěvek od Urvanej »

Takže to řešili brzdou na protáčejícím se kole? Mam ale pocit, že jsme to někde viděl v příplatkový výbavě... ale jak jsem psal výše, fakt nevim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#4 Zadní diferák XC90I

Příspěvek od David Patočka »

V životě jsem tam nic takového neviděl, vždy jen standardní diferenciál, žádný samosvor, a to jsem jich měl rozebráno více než 380 jen u XC90.
Od toho je tam systém, který přibržďuje každé kolo, jakmile se protočí více, nežli ostatní.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Zadní diferák XC90I

Příspěvek od Urvanej »

Děkuji za info Davide. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“