2.5FT '09 chyba ECM-P217821 System Too Rich Off Idle-Bank 1.

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#1 2.5FT '09 chyba ECM-P217821 System Too Rich Off Idle-Bank 1.

Příspěvek od M4jky »

Nazdar, nestretli ste sa niekto s touto chybou a neviete poradiť ako odhaliť čo ju spôsobuje? Našiel som ju na diagnostike už asi tak 4. raz. Je mi celkom jasné prečo ju vyhadzuje podľa popisu z Vidy, takže asi naštartujem diagnostiku za jazdy a budem sledovať, či si niečo nevšimnem. Ide mi skôr o to, čo je najčastejší problém na tejto motorizácií, aby som si ulahčil hladanie.
Popis chyby, prípadne moje domnienky tu písať nebudem, aby som neovlyvňoval váš názor :oops:
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2 2.5FT '09 chyba ECM-P217821 System Too Rich Off Idle-Bank 1.

Příspěvek od ok2ucx »

Věštění z křišťálové koule a z internetů je oblíbená disciplína :-)

Co více potřebuješ vědět? Začal bych hadicemi, resp. dírami v sání. Případně rovnou vyčistit odvětrání PCV.
VIDA píše:Condition
The engine control module (ECM) receives information from the heated oxygen sensor (HO2S) about fuel / air mixture at both the upper and lower part-load range. If the fuel / air mixture deviates from λ=1, the short-term fuel trim will compensate for this by adjusting the injection time so that λ=1 is achieved. When the short-term fuel trim makes an adjustment, the integrator median must be adjusted by the long-term trim. The diagnostic trouble code (DTC) will be stored when the long-term trim must be adjusted almost to maximum in the upper and lower part-load ranges.
The diagnostic trouble code (DTC) can be diagnosed when driving under specific driving conditions.

Substitute value
None.
Possible source
Incorrectly calculated ethanol content.
Air leakage in the intake system.
High fuel pressure
Leaking injectors
Damaged mass air flow (MAF) sensor
Contaminated engine oil
Oil level too high
Damaged heated oxygen sensor (HO2S).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3 2.5FT '09 chyba ECM-P217821 System Too Rich Off Idle-Bank 1.

Příspěvek od Warcz »

Jako první bych zkusil jezdit na benzín jestli to vyskočí...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#4 2.5FT '09 chyba ECM-P217821 System Too Rich Off Idle-Bank 1.

Příspěvek od M4jky »

Vyskočilo mi to už aj na benzíne. Vo Vide som si to samozrejme pozeral, ale možno tú vešteckú gulu bude treba aj tak. Pozrem ešte v akom stave je odvetrávanie motora, prípadne som čítal na zahaničných fórach, že to môze robiť aj chybné čidlo tlaku paliva.
Nič z tých ostatných príznakov som zatial nepostrehol.
Ešte vyčistím MAF a uvidím, čo sa bude diať.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“