Bazar zánovních vozidel
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4871
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Bazar zánovních vozidel
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
No to teda... Ještě bych uchápal ty 262C, ale dvojka za 280? To by musela být pozlacená a najeto by musela mít maximálně 10 000...martinopel píše:To jo ale s těma cenama se asi posrali ne???Ghirgi píše:moc pěkný
To bych musel být sběratel, který by docenil, že na tom autě je všechno v cajku "jak na novým"...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ty 262 taky patri mezi nejdrazsi co jsem kdy videl.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
njn. ceny jsou fakt běs, nicméně otázkou je jaká je kupní síla v holandsku oproti nám, otročkům
provedena oprava země - nějak jsem se překouk
provedena oprava země - nějak jsem se překouk
Naposledy upravil(a) Miki dne 01 bře 2007 12:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Pokud jsou v IA kvalitě, tak mi ta cena nepřijde přehnaná... Ona rekonstrukce není zrovna za pár korun (viď , Tomáši)...wickey píše:ty 262 taky patri mezi nejdrazsi co jsem kdy videl.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Je to trochu nepochopitelný, ale v Nizozemí jsou ceny třeba dvojek minimálně dvoj- až trojnásobný než v Germánii. Už to nějaký čas sleduju a žasnu.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4871
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
1) je to v Nizozemsku
2) je to jen otázka času, kdy vyletí dvojky cenově i v Německu a pak na celým světě a přijde armagedon
2) je to jen otázka času, kdy vyletí dvojky cenově i v Německu a pak na celým světě a přijde armagedon
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Teplice
Ceny jso sice vyšší, ale je vidět že člověk asi tomu rozumí a nejde mu o kšeft ale ví co za klenot prodává...martinopel píše:To jo ale s těma cenama se asi posrali ne???Ghirgi píše:moc pěkný
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Ceny jsou sice HIGH, ale ruku na srdce, kdo má v ČR auta v takovém stavu, jako jsou prezentovaná Volva. Myslím, že až na pár veteránistů nikdo a už vůbec né z klubu. Ta auta vypadají jako by sjela z pasu a za to se prostě platí na celém světě. Jsou prostě nádherná, ale jenom pro toho kdo na to má. V Holandsku jsou sice obecně auta dost drahá, ale tohle je asi opravdu výkvět - nejen cenový, ale i "technicko stavový".
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Celkem obdivuji tvůj optimismus,kdy z fotek soudíš že auta jsou "nádherná" a že nikdo tady takovou khůl káru nemá!!!Uvědom si že auta mají najeto přes 100000km a tak nejsou až tak zcela nová!!!Např dvojky ač vypadají krásně jsou občas docela dost pohlilé,což ze dvou fotek nepoznáš.Je tady krásná 850 T5 za 39k vs. 850T5 za 75k a i když za 39 vypadá hezky většina tvrdí že za ty prach y je to shit!!! Takže jde akorát o notnou dávku drzosti.Bobika píše:Ceny jsou sice HIGH, ale ruku na srdce, kdo má v ČR auta v takovém stavu, jako jsou prezentovaná Volva. Myslím, že až na pár veteránistů nikdo a už vůbec né z klubu. Ta auta vypadají jako by sjela z pasu a za to se prostě platí na celém světě. Jsou prostě nádherná, ale jenom pro toho kdo na to má. V Holandsku jsou sice obecně auta dost drahá, ale tohle je asi opravdu výkvět - nejen cenový, ale i "technicko stavový".
Pak tedy prodám Volvo 765 opravdu krasavec f plné palbě krom kůže r.v. za 105k Czechokreditů. A Luboš prodává svého TD mazlíka až podezřele levně!!! Měl by za to chtít alespoň 300000 neboť jak pravil Kenya auto je jako r.v. 2006
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
martine - klíííd
do ceny je prostě započítaná jedna lepší místní vejplata za faktor "zkus to koupit někdě jinde..."
u dvoustovek je ten faktor nejvíc zřetelný, protože těch je v super stavu jako šafránu a na trhu jsou rychle prodejný
do ceny je prostě započítaná jedna lepší místní vejplata za faktor "zkus to koupit někdě jinde..."
u dvoustovek je ten faktor nejvíc zřetelný, protože těch je v super stavu jako šafránu a na trhu jsou rychle prodejný
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
A já furt z čeho máš martine poslední dobou tak dobrou náladu.martinopel píše:že bychom dali lajnu???Miki píše:tak mě napadá varianta, když je to z toho Holandska proč je to tak drahý kdo ví co je v pneumatikách
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
ANO Jarku tohle je sakra mazec, prostě nejhezčí kabrouš co znám, už jsem viděl červenýho a v tý je to snad ještě hezčí, jenže to je halt u nás passe, bohužel
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé