8V Redblock výměna těsnění sání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#1 8V Redblock výměna těsnění sání
Cau,
dokázal by mi někdo prosím říct, jestli je možný provést výměnu těsnění pod sánim bez sundání vstřikovačů, prostě to jen odklonit ? Mám tam sice ještě plyn, tak to bude asi komplikovanější, ale chtěl bych aspoň vědět, jestli se mám zásobit zelenejma o-kroužkama radši předem.
Díky moc
dokázal by mi někdo prosím říct, jestli je možný provést výměnu těsnění pod sánim bez sundání vstřikovačů, prostě to jen odklonit ? Mám tam sice ještě plyn, tak to bude asi komplikovanější, ale chtěl bych aspoň vědět, jestli se mám zásobit zelenejma o-kroužkama radši předem.
Díky moc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#2 8V Redblock výměna těsnění sání
palivová lišta má z obou stran hadici, nebo ne?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#3 8V Redblock výměna těsnění sání
Úplně bez problému. Tedy pokud nemáš K-Jet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 8V Redblock výměna těsnění sání
Dík moc, mám B200FT a při studenym startu je chvíli trochu neposednej, vynechává a pak se to za pár vteřin zlepší, ale zase ještě zůstavaji viset otáčky, dokud nezastavim třeba na křižovatce. Ten první symptom je novej, tak chci při pátrání po druhym rovnou to těsnění udělat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 491
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#5 8V Redblock výměna těsnění sání
Listu se vstriky nech na sacim potrubi, pouze odpoj privod a vratku paliva. Pote nemusis nic "odklanet", ale cele saci svody si muzes pohodlne vyndat ven
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 8V Redblock výměna těsnění sání
Vstřiky jsem vyndaval a vracel asi desatery a gumičku jsem zničil jedinou, když jsem vlastní blbostí spěchal. Originál je dobrej materiál a celkem dost vydrží.
Nová sada ve volvu mě tehdy stála 60Kč.
Nová sada ve volvu mě tehdy stála 60Kč.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#7 8V Redblock výměna těsnění sání
Já se snažim preventivně všechny o-kroužky měnit za zelený na klimatizace. Ale jako když na to nemusim hrabat, tak nebudu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 8V Redblock výměna těsnění sání
a 100ks od Rubeny asi 100CZK...Urvanej píše:Vstřiky jsem vyndaval a vracel asi desatery a gumičku jsem zničil jedinou, když jsem vlastní blbostí spěchal. Originál je dobrej materiál a celkem dost vydrží.
Nová sada ve volvu mě tehdy stála 60Kč.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 8V Redblock výměna těsnění sání
Sergej: To je o 40Kč víc... když potřebuješ jeden vstřik, tak ten zbytek je k ničemu.
Zelený na klimu jsou dobrá volba, ale ten origo materiál je lepší pro svuj účel.
Zelený na klimu jsou dobrá volba, ale ten origo materiál je lepší pro svuj účel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 8V Redblock výměna těsnění sání
Díky, tak kdyžtak budu pamatovat a koupim origo, kdyby bylo třeba.
A když už jsme u toho, na můj motor jsou dva druhy těsnění.
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000000000_1000000120_1001000201_1002017933&products_id=1000101912
a
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000000000_1000000120_1001000201_1002017933&products_id=1000113748
Netuší někdo? Vono to teda snad půjde zkontrolovat i pohledem, ale zatim jsem v teple u kompu
A když už jsme u toho, na můj motor jsou dva druhy těsnění.
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000000000_1000000120_1001000201_1002017933&products_id=1000101912
a
http://katalog.haspa.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=1000000000_1000000120_1001000201_1002017933&products_id=1000113748
Netuší někdo? Vono to teda snad půjde zkontrolovat i pohledem, ale zatim jsem v teple u kompu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 172 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papaya
-
- 6 Odpovědi
- 2447 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od helmutcdn
-
- 7 Odpovědi
- 451 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jehlan
-
- 33 Odpovědi
- 1853 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 2 Odpovědi
- 147 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a