Dálniční žrout
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 Dálniční žrout
Ahoj, mám takový problém. Auto začlo na dálnici nezřízeně žrát! Když jedu 140 ve dvou, tak spotřeba vyleze na průměr 11,2 (během 500km). Předtím bylo kolem 9.
Divné je, že dědkovskou jízdou po okresce se mi daří spotřeba držet pod 9.
Čim by to mohlo být?
Napadá mě termostat, že se neohřeje motor a pak žere...jak ho otestuji?
Nebo má někdo jiný nápad?
Díky
Divné je, že dědkovskou jízdou po okresce se mi daří spotřeba držet pod 9.
Čim by to mohlo být?
Napadá mě termostat, že se neohřeje motor a pak žere...jak ho otestuji?
Nebo má někdo jiný nápad?
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 Dálniční žrout
Je pravda, že mám AWD kombíka a 80kg v kufru (LPG), ale spotřebu mám kolem 12l při dálničních 140km/h.
Já bych zkontroloval nahuštění pneomatik. Termostat se mi projevoval na Polu tak, že když jsem vyhodil rychlost a nechal auto plachtit ze 140 tak začala padat ručička teploměru. V zimě nebyl problém k 70 stupňům.
Já bych zkontroloval nahuštění pneomatik. Termostat se mi projevoval na Polu tak, že když jsem vyhodil rychlost a nechal auto plachtit ze 140 tak začala padat ručička teploměru. V zimě nebyl problém k 70 stupňům.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#3 Dálniční žrout
Fyzika. Odpor vzduchu roste s kvadrantem rychlosti. Jinak jak už psali, nafoukat pneu.JaSk píše:Ahoj, mám takový problém. Auto začlo na dálnici nezřízeně žrát! Když jedu 140 ve dvou, tak spotřeba vyleze na průměr 11,2 (během 500km). Předtím bylo kolem 9.
Divné je, že dědkovskou jízdou po okresce se mi daří spotřeba držet pod 9.
Čim by to mohlo být?
Napadá mě termostat, že se neohřeje motor a pak žere...jak ho otestuji?
Nebo má někdo jiný nápad?
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#4 Dálniční žrout
Ja som menil termostat a myslel som ze mi klesne spotreba a moc sa to neprejavilo, skor mam pocit ze to zerie viac :/ ale tak robilo sa aj vselico ine tak ktovie co za tym je.
Ci termostat funguje dobre skontrolujes napr. nasledovne: Ak mas palubny pocitac kde ukazuje teplotu pozeraj tam ake teploty to hadze. Nastartuj prevez sa alebo len nechaj nech sa auto zohrieva a postupne kontroluj hadicu chladenia? v motorovom priestore (napr. ako je to v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=sOjfjCIemVY"). Pozri si pri akej teplote ti ma termostat otvarat chladiaci okruh, u mna je to tak 88-90°C ale to je traktor, na benzine to bude asi vyssia teplota. Ak sa zacne hadica ohrievat pri nizsich teplotach tak ti termostat otvara prilis skoro.
Ci termostat funguje dobre skontrolujes napr. nasledovne: Ak mas palubny pocitac kde ukazuje teplotu pozeraj tam ake teploty to hadze. Nastartuj prevez sa alebo len nechaj nech sa auto zohrieva a postupne kontroluj hadicu chladenia? v motorovom priestore (napr. ako je to v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=sOjfjCIemVY"). Pozri si pri akej teplote ti ma termostat otvarat chladiaci okruh, u mna je to tak 88-90°C ale to je traktor, na benzine to bude asi vyssia teplota. Ak sa zacne hadica ohrievat pri nizsich teplotach tak ti termostat otvara prilis skoro.
_________________
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#5 Dálniční žrout
Já to samozřejmě chápu, jen řeším, že mám auto 2 roky a toto chování se mi projevilo až teď.volvoperformance píše: Fyzika. Odpor vzduchu roste s kvadrantem rychlosti. Jinak jak už psali, nafoukat pneu.
Jezdím s tím 170 a tam už to pak má žrát 12, ale ne při úsporné jízdě 140km/h. Nechci jezdit jak Rakušák
Hadici, co vede k termostatu lze mačkat vždy, nikdy není tvrdá. Při mačkání je slyšet čvachtání vody - je to normální? Palubák, co ukazuje teplotu nemám a na ten budík asi není takový spoleh...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 Dálniční žrout
Ono by to chtelo si prohlidnout LiveData...
Klidne to muze bejt taky senzor nasavaneho vzduchu, vody, lambda, vaha vzduchu, civky/svicky, jen neco lehce nacateho, ze je to stale v povolenem rozsahu a auto/diagnostika nema duvod rvat...
Sani a vejfuck mas zkotrolovany ohledne netesnosti/der?
Klidne to muze bejt taky senzor nasavaneho vzduchu, vody, lambda, vaha vzduchu, civky/svicky, jen neco lehce nacateho, ze je to stale v povolenem rozsahu a auto/diagnostika nema duvod rvat...
Sani a vejfuck mas zkotrolovany ohledne netesnosti/der?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#7 Dálniční žrout
Byly to ty gumy, tak děkuji za rady. Už jsem se lekl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#8 Dálniční žrout
to jsi musel jezdit skoro po ráfku ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#9 Dálniční žrout
No s gumama se to má tak, že většinou drží aspoň tu jednu atmosféru a kvalitní gumy při tom nejedou po ráfku. A očividně Barumky nejsou takový shit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#10 Dálniční žrout
Foukej 2,8-3JaSk píše:Byly to ty gumy, tak děkuji za rady. Už jsem se lekl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#11 Dálniční žrout
Přesně tak, fyzika je mrchavolvoperformance píše: Fyzika. Odpor vzduchu roste s kvadrantem rychlosti. Jinak jak už psali, nafoukat pneu.
Jen upřesním, že se nejedná o kvadrant (+), anóbž kvadrát. Ale to je detail. Z uvedeného je patrné následující dovysvětlení... takže hustit, hustit, hustit!
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#12 Dálniční žrout
Sakryš, zejtra jedu 1000 km zpět do Práglu, tak nahustim raději na 2,6 ala eko mód
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#13 Dálniční žrout
Jak psal Martin, klidně 2,8 toho bych se fakt nebál. Smajlíka na gumě si uděláš až nad 3,5 dlouhodobého.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Dálniční žrout
Tak, tak, nizkoprofilovy 18" foukam 3.3, pacz jen odpojenim konvcovky to spadne o 0.1...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#15 Dálniční žrout
hmmm zajimavé informace. Přiznám se, že foukám myslím 2,5 podle štítku. 16tky balony zimní. Kolik foukáte zimáky/letňáky ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 Dálniční žrout
A počítáš všechny kamínky na silnici? Omylem jsem jednou tolik nafoukal a to se fakt nedalo.Zajsoft píše:Tak, tak, nizkoprofilovy 18" foukam 3.3, pacz jen odpojenim konvcovky to spadne o 0.1...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Dálniční žrout
Já foukám 205/55/16 zimní i 215/55/16 letní na 2,6. Zkoušel jsem i 2,8 ale už to bylo moc tvrdý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Dálniční žrout
No v tom pripade s tim asi jezdime po silnicich bez kaminku Ono proste mit kvalitni podvozek a ve slusnem stavu dela divy...peter cz píše:A počítáš všechny kamínky na silnici? Omylem jsem jednou tolik nafoukal a to se fakt nedalo.Zajsoft píše:Tak, tak, nizkoprofilovy 18" foukam 3.3, pacz jen odpojenim konvcovky to spadne o 0.1...
(Konkretne tohle byl komentar k V8, takze B12-ProKit + PUR...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#19 Dálniční žrout
Tak jsem za obecního vola. Celou zimu lítám se spotřebou 11.5l LPG + 1l Vervy a beru to za normu. Palubak ukazoval dlouhodobou 12.8l. Bral jsem to tak, že mam plný kufr a nejsem dálniční brzda. Dneska jsem vytáhnul kompresor.
Přední 2.0 a 2.1. Zadní 2.2 a 2.2 ( Ty jsem ufukoval když jsem dojel ze Slovenska. ). Vubec by mě nenapadlo, že mam 2.0 vepředu. No zase na druhou stranu bylo to měké svezení Dal jsem 2.6 dopředu a 2.4 dozadu tak uvidíme. Za chvilku vyrážím Ostravu.
Přední 2.0 a 2.1. Zadní 2.2 a 2.2 ( Ty jsem ufukoval když jsem dojel ze Slovenska. ). Vubec by mě nenapadlo, že mam 2.0 vepředu. No zase na druhou stranu bylo to měké svezení Dal jsem 2.6 dopředu a 2.4 dozadu tak uvidíme. Za chvilku vyrážím Ostravu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Dálniční žrout
A ušetřené prostředky se dají investovat do podvozku, aby to bylo tvrdé, sedělo to, ale zároveň to bylo komfortní...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#21 Dálniční žrout
Já tlačím předky na 3 a zadel min. 2,5 - 2,7. A to jezdím max. ve dvou. Jak V50, tak V70.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#23 Dálniční žrout
vše (17" + 18") cpu min. 2,8
jen zimní 16" 2,6
jen zimní 16" 2,6
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#24 Dálniční žrout
Tak na dalnici opravdu rozdil. Kdyz sundam nohu z plynu tak uz to tak nezpomaluje
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 651
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#25 Dálniční žrout
Jestli jezdíš naložený, tak bych se nebál to fouknout ještě víc. Já foukám přesně dle výrobce 2.8 předek i zadek, což je hodnota pro plně obsazené auto a rychlost nad 160 km/h, protože jezdím stále naložený a pomalu taky nejezdím.Warcz píše:Přední 2.0 a 2.1. Zadní 2.2 a 2.2 ( Ty jsem ufukoval když jsem dojel ze Slovenska. ). Vubec by mě nenapadlo, že mam 2.0 vepředu. No zase na druhou stranu bylo to měké svezení Dal jsem 2.6 dopředu a 2.4 dozadu tak uvidíme. Za chvilku vyrážím Ostravu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek