Chtěl bych lehce přizvednout podvozek u pracanta.
Jaký jsou možnosti? Žádnej kit jsem nenašel.
Cross country podle všeho měli stejnej podvozek.
Lišili se jen kroužkama na zadních pružinách. Originál už se nedodává, ale dá se koupit tohle + pružiny pro vysoký zatížení.
http://europeantuning.luondo.nl/nl/11588546/achtervering-verhogers-volvo-850--s70--v70--c70--1991-00
Jak ale přizvednout předek?
Přizvednutí podvozku P80
- Autor
- Zpráva
#1 Přizvednutí podvozku P80
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#2 Přizvednutí podvozku P80
Matěj se asi vyjádří, mám pocit že Bedna trošku nakopnutá je
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#4 Přizvednutí podvozku P80
To vypadá dobře.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Přizvednutí podvozku P80
Vadná už má nějaký ten lift za sebou. každopádně asi více extrémní, než co asi hledáš.
Aktuálně testuju vložky do pružin v kombinaci s pružinami z 2,5Tdi, které se tváří velmi nadějně a i cenově vychází více než dobře. (1200,- na celé auto)
U Bedny je samozřejmě použito trochu více úprav, sama tato vložka udělá cca 2-3cm
https://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-pruzin-u-podvozku-zvyseni-podvozku-az-o-3-cm/
Osobně jsem použil ty nejvyšší.
Jinak co se týká nastavení tlumičů nad horním uložením, tak jej bez dalších úprav nedoporučuji. Prodlouží se tak maximální prověs tlumiče a tím pádem hrozí riziko poškození poloos a jak jsme si vyzkoušeli loni v Rumunsku, třeba i řízení (problém je, že se v maximálním prověšení při rejdu potká tyčka řízení a kost stabilizátoru.)
Aktuálně testuju vložky do pružin v kombinaci s pružinami z 2,5Tdi, které se tváří velmi nadějně a i cenově vychází více než dobře. (1200,- na celé auto)
U Bedny je samozřejmě použito trochu více úprav, sama tato vložka udělá cca 2-3cm
https://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-pruzin-u-podvozku-zvyseni-podvozku-az-o-3-cm/
Osobně jsem použil ty nejvyšší.
Jinak co se týká nastavení tlumičů nad horním uložením, tak jej bez dalších úprav nedoporučuji. Prodlouží se tak maximální prověs tlumiče a tím pádem hrozí riziko poškození poloos a jak jsme si vyzkoušeli loni v Rumunsku, třeba i řízení (problém je, že se v maximálním prověšení při rejdu potká tyčka řízení a kost stabilizátoru.)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
#6 Přizvednutí podvozku P80
Ty vložky by měly stačit.
Potřebuju jen lehký přizvednutí pro občasný cesty do lesa pro dřevo.
2-3 cm + větší gumy budou stačit.
Potřebuju jen lehký přizvednutí pro občasný cesty do lesa pro dřevo.
2-3 cm + větší gumy budou stačit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#7 Přizvednutí podvozku P80
Já ty vložky do pružin koupil taky, z Alíku, jen je ještě nemam na autě. Koupil sem jen dozadu...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#8 Přizvednutí podvozku P80
Na atmo 850 jsem dával asi před osmi roky tohle a stále zatím dobrý ,ale jezdí s tím manželka takže prázdná jen nějaký nákup:
https://www.highperformanceparts.cz/podlozky-pro-zvyseni-vozu-st-suspensions-pro-volvo-v70-l-s-poh-pr-kol,-kombi-r-v-od-1097-do-0300-zadni-naprava-plus20-mm.99242?gclid=CjwKCAiAjrXxBRAPEiwAiM3DQj8hh4TX1u6u6NsXjsgGGoutwNpw1nQmBMyfu41HiiNpgwFTAzMaBxoC3x4QAvD_BwE
Edit:Pardon nějak jsem si nevšim ,že se bavíte o předku , sice pozdě ,ale přeci .
https://www.highperformanceparts.cz/podlozky-pro-zvyseni-vozu-st-suspensions-pro-volvo-v70-l-s-poh-pr-kol,-kombi-r-v-od-1097-do-0300-zadni-naprava-plus20-mm.99242?gclid=CjwKCAiAjrXxBRAPEiwAiM3DQj8hh4TX1u6u6NsXjsgGGoutwNpw1nQmBMyfu41HiiNpgwFTAzMaBxoC3x4QAvD_BwE
Edit:Pardon nějak jsem si nevšim ,že se bavíte o předku , sice pozdě ,ale přeci .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek