Ahoj všem , mám V40 1,8 90 kw a najeto cca 150 tisíc.
Na volnoběh při cca 2100 - 2200 ot citím jemné vybrace v kabině.
Vyměnil jsem hydro-silentblok motoru na straně u rozvodů, ( zbytečně, byl v pořádku ) ostatní silentbloky motoru i převodovky jsou také OK a vyměnil jsem dvouhmotu. Ta byla lehce načatá.
Ale i tak se nic nezměnilo a stále jsou vibrace cítit v kabině při stejných otáčkách.
Rozvody byly dělané u původního majitele.
Je to dovoz.
Předem děkuji za radu.
s pozdravem Petr
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V40, 1,8i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
Ale nepovídej ? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=70461
Došel jsem i díky radě jednoho místního barda k závěrru, že to musí být 2hmotová řemenice na klice. Protože 2 hmota (myšleno setrvačník) mi necvaká, nebouchá, při zrychlování se auto nechvěje..jen ten blbej volnoběh - respektive zvýšené volnoběžné otáčky v pásmu, které sám zmiňuješ, byť máme zcela jiné motory.
Můj hydrosilentblok byl prasklej na sračku, tak ten jsem měnil taky a změna = NULA.
Nejhorší je, že všichni mi říkají - vždyť to ale nevibruje za jízdy ne ? Říkám - no ne...A jeden místní člen, co v tom autě i seděl mi říká - eeee...to bych neřešil
Jsem pacient. Ty zjevně taky. Tak vítej
P.S : Na naftovým Mondeu mi ta řemenice na klice lítala jak hovado, tak se vyměnila a změna byla citelná. Na Vulvu mi ale řemenice nekmitá.
Došel jsem i díky radě jednoho místního barda k závěrru, že to musí být 2hmotová řemenice na klice. Protože 2 hmota (myšleno setrvačník) mi necvaká, nebouchá, při zrychlování se auto nechvěje..jen ten blbej volnoběh - respektive zvýšené volnoběžné otáčky v pásmu, které sám zmiňuješ, byť máme zcela jiné motory.
Můj hydrosilentblok byl prasklej na sračku, tak ten jsem měnil taky a změna = NULA.
Nejhorší je, že všichni mi říkají - vždyť to ale nevibruje za jízdy ne ? Říkám - no ne...A jeden místní člen, co v tom autě i seděl mi říká - eeee...to bych neřešil

Jsem pacient. Ty zjevně taky. Tak vítej

P.S : Na naftovým Mondeu mi ta řemenice na klice lítala jak hovado, tak se vyměnila a změna byla citelná. Na Vulvu mi ale řemenice nekmitá.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 14 led 2020 09:41, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V40, 1,8i
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
Ahoj Jirko, díky za radu
Četl jsem tvůj odkaz a stejný problém. Také při jízdě vibrace nejsou cítit, ale to má logiku:-)
Také jsem přermýšlel o té řemenici , ale názor jednoho mechanika byl, že to by ASI řemenice až tak nerozhodila. Ale byl to takový váhavý názor.
Každopadně se nato podívám až překonám chřipku.
Moje čtyřicítka je jak nová
a byla škoda něco zanedbat.
Zatím ahoj

Četl jsem tvůj odkaz a stejný problém. Také při jízdě vibrace nejsou cítit, ale to má logiku:-)
Také jsem přermýšlel o té řemenici , ale názor jednoho mechanika byl, že to by ASI řemenice až tak nerozhodila. Ale byl to takový váhavý názor.
Každopadně se nato podívám až překonám chřipku.
Moje čtyřicítka je jak nová

Zatím ahoj

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
Napiš to pak prosím sem jak jsi dopadl, ať to vlákno nějak logicky uzavřeme.
Já se domnívám, že to je tou řemenicí. Poznat by se to mohlo dát tak, že sundáš dekl pod motorem a někoho pošleš přidat plyn do těch krizových otáček. Pokud v ten moment začne házet, tak máš viníka.
Já se domnívám, že to je tou řemenicí. Poznat by se to mohlo dát tak, že sundáš dekl pod motorem a někoho pošleš přidat plyn do těch krizových otáček. Pokud v ten moment začne házet, tak máš viníka.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V40, 1,8i
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
Ahoj, jel jsem do servisu ke známému. Přidal jsem otáčky na těch cca 2100 - 2200 a řemenice
se točila v klidu .
Zkusil jsem ještě zapínat klímu, jestli to nezmění a jestli to náhodou nedělá klimakompresor.
Také jsem vymačkával spojku, jestli se to nezmění . Nezměnilo a vibrace stále jsou.
Spojkový pedál nekope a rozjezdy jsou plynulé .
Tak už nevím
Zeptat se někoho kdo má stejný motor a co mu to dělá ve stejných otáčkách.
se točila v klidu .
Zkusil jsem ještě zapínat klímu, jestli to nezmění a jestli to náhodou nedělá klimakompresor.
Také jsem vymačkával spojku, jestli se to nezmění . Nezměnilo a vibrace stále jsou.
Spojkový pedál nekope a rozjezdy jsou plynulé .
Tak už nevím

Zeptat se někoho kdo má stejný motor a co mu to dělá ve stejných otáčkách.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
V tom je ten problém...Beztak nic.petanko píše:Tak už nevímZeptat se někoho kdo má stejný motor a co mu to dělá ve stejných otáčkách.
Pojmenujme to - "Záhada vibrátoru"

-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V40, 1,8i
V 40 1,8 90 kw 2002. Vibrace na volnobeh při cca 2200 ot
jj, je to záhada a s kým jsem mluvil, nakonec řekl ,, tak to nevím.
Vše co se na motoru točí je vyvážene , tak kde se ty vibrace berou ....
Asi to zůstane jako nevyřešená věc...
Vše co se na motoru točí je vyvážene , tak kde se ty vibrace berou ....
Asi to zůstane jako nevyřešená věc...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé