V50 problém po výmene rozvodov

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Trnava
Vůz: Volvo V50 1.6 D 2010/Dec

#1 V50 problém po výmene rozvodov

Příspěvek od R_v50 »

Čaute všetci! Som tu nový a som rád, že takéto fórum existuje.

Chcem sa spýtať skúsenejších Volvistov. Pred 4 mesiacmi som si kúpil prvé Volvo V50 1.6 D summum (2010) Pri kúpe 187 000km. Samozrejme som dal vymeniť olej a komplet filtre (naftový, vzduchový, olejový ) ako sa pri kúpe jazdenky robí. Nešetril som a mechanikom som povedal nech pozerajú radšej na kvalitu. Pri 200K som dal meniť rozvody a opäť olej filtre a podobne. Pri výmene došli na prasknutú hadicu od turba a prefukoval jeden strek ( prerazena podlozka) inak bolo auto v poriadku vsetko sa vymenilo. Po výmene som spravil 700 km ked som zacal vnimat ze motor vydava viac klepaci zvuk aj ked je nahriaty. Auto za studena nikdy netlacim vacsinou aj necham dobehnut turbo. Sok dosiel ked som zaparkoval otvoril kapotu a vypol motor. Auto vydava po vypnuti velmi neprijemne zvuky. skusim ich definovat na piskot a skrabot. Kedze milujem svoje auto a snazim sa onho co najlepsie starat, chcem sa spytat na radi ci sa Vam take nieco stalo alebo ci je bezpecne stym jazdit pretoze mechanika mam prave tych 700 km v rodnom meste. Mam k tomu aj nahrávku zvuku lenze ju tu neviem vlozit tak pripadne poslem na mail ak sa najde niekto ochotny.

Dufam, že s tým nikoho neobtazujem a vopred Vám ďakujem za všetky radi prípadne otazky a pripomienky.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2133
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#2 V50 problém po výmene rozvodov

Příspěvek od jirka87 »