olivin píše:Na leve strane bloku motoru pod sacim potrubim sedi benzinova pumpa. Jedna hadicka z ni mizi dolu pod auto a ta druha vede nahoru do karburatoru. Tu druhou nekde odpoj a zjisti, jestli z ni jde pri startovani benzin. Jeste je dost dobre mozne, ze jak jsi vyjel nadrz dosucha, vlitnul nekam bordel ze dna.
Dík, takto už to najdu. To zabordelení by se asi mělo zjistit tím rozpojením hadičky, že jo? Když poteče, tak dobrý?
(Ta mechanická pumpa, to je teda výhra. Když jsem vysál 940, hned po dolití nastartovala jako by se nic nestalo.

Pravda teda je, že 940 mě nechala na holičkách jedinkrát, když odešlo čerpadlo v nádrži.)
olivin píše:Apropos, Plamenak byl schopen pri teplotach nad bodem mrazu startovat celkem v pohode na plyn. Alespon ho nebudes muset potupne tlacit do stodoly

Na plyn to bohužel nepůjde. Ze zoufalství jsem to zkusil taky, ale podle předpokladů nechytá. Na plyn mi auto startovalo jen za horkých letních dní. Jakmile to venku není na tričko, tak ne. Teď už tady v noci mrzne, to je bez naděje.
Nabiju baterku a o víkendu bych to zase zkusil. Auto zůstalo stát před stodolou a před týdnem kolem něj začali skládkovat kulatinu. Tak jsem za nima šel, že jestli jim překáží, můžem ho spolu odtlačit. Řekli že nepřekáží a hned za nárazník navalili kulatinu

Naštěstí je ten kluk s vyvážečkou šikovnej.
