Renovace koženého interiéru
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 Renovace koženého interiéru
Ahoj,
Pustil jsem jsem se do renovace mého koženého executive interiéru ve Volvu S80.
Objednal jsme si sadu z renovacekuze.cz, nechal namíchat barvu. A postupuji podle návodu na jejich stránkách, YouTube atd... Nicméně mám pár dotazů, jestli má někdo zkušenosti.
Interiér byl poměrně silné poničený. Hodně prasklin a škrábanců.
Pustil jsem se do renovace způsobem, že jsem pribalenou tekutou kůži rozprostíral mezi praskliny, škrábance, ale i větší póry. Následně jsem četl zkušenosti, že tekutá kůže po čase ztvrdne a popraská, takže nemá smysl ji používat více, než je nutné. Nevím, máte někdo zkušenosti?
Sedačky jsem kompletně prebarvil a nechal 48h v teple proschnout. Následně jsem nanesl pečetění a další den na to, jsem použil ještě protektor mlíčko, bavlněným hadrem jsem lehce nanášel.
Ale z nějakého důvodu se mi na některých místech barva úplně vyžrala až na původní nerenovanou kůži.
Co dělám špatně? Postup jsem opakoval, napadá mě jediné špatná příprava podkladů, takže znovu a lépe.
Další věc, co mě překvapila. Na sedák po renovaci a 14 dní proschnutí v teple - tekutá kůže, barveni, pečetění, následující den i protektor, jsem zkusil caknout čistou vodu. A co se stalo? Voda se vpije do barvy, udělá to světlejší flek, barva "lehce nabobtná" viz fotka. Po vysušení to zmizí. Každopádně odolnost takto mokré barvy bude asi téměř nulová. Původní kůže nic takového nedělá. Stalo se někomu?
Pustil jsem jsem se do renovace mého koženého executive interiéru ve Volvu S80.
Objednal jsme si sadu z renovacekuze.cz, nechal namíchat barvu. A postupuji podle návodu na jejich stránkách, YouTube atd... Nicméně mám pár dotazů, jestli má někdo zkušenosti.
Interiér byl poměrně silné poničený. Hodně prasklin a škrábanců.
Pustil jsem se do renovace způsobem, že jsem pribalenou tekutou kůži rozprostíral mezi praskliny, škrábance, ale i větší póry. Následně jsem četl zkušenosti, že tekutá kůže po čase ztvrdne a popraská, takže nemá smysl ji používat více, než je nutné. Nevím, máte někdo zkušenosti?
Sedačky jsem kompletně prebarvil a nechal 48h v teple proschnout. Následně jsem nanesl pečetění a další den na to, jsem použil ještě protektor mlíčko, bavlněným hadrem jsem lehce nanášel.
Ale z nějakého důvodu se mi na některých místech barva úplně vyžrala až na původní nerenovanou kůži.
Co dělám špatně? Postup jsem opakoval, napadá mě jediné špatná příprava podkladů, takže znovu a lépe.
Další věc, co mě překvapila. Na sedák po renovaci a 14 dní proschnutí v teple - tekutá kůže, barveni, pečetění, následující den i protektor, jsem zkusil caknout čistou vodu. A co se stalo? Voda se vpije do barvy, udělá to světlejší flek, barva "lehce nabobtná" viz fotka. Po vysušení to zmizí. Každopádně odolnost takto mokré barvy bude asi téměř nulová. Původní kůže nic takového nedělá. Stalo se někomu?
- Přílohy
-
- IMG_20191006_215606-600x800.jpg (47.37 KiB) Zobrazeno 2055 x
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 6
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: S60 D5
#2 Renovace koženého interiéru
Ahoj,
Pred nanášaním farby je veľmi dôležité sedačku resp. kožu odmastniť , používa sa nato špeciálny benzín.
Pred nanášaním farby je veľmi dôležité sedačku resp. kožu odmastniť , používa sa nato špeciálny benzín.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#3 Renovace koženého interiéru
To jsem samozřejmě všechno dělal. Brousil a odmašťoval, všechno dle návodu, postupů na netu...
Fakt mě nenapadá v čem je problém. Zkoušel jsem i "test podkladku - přilepit průhlednou lepenku" a rychle odtrhnout, barva normálně drží. Jen jí rozleptal protektor a dělá fleky po namočení.
Jsem domluven s prodejcem, že mi pošle ještě nějakej lak, co by tu barvu měl více "zapečetit".
Fakt mě nenapadá v čem je problém. Zkoušel jsem i "test podkladku - přilepit průhlednou lepenku" a rychle odtrhnout, barva normálně drží. Jen jí rozleptal protektor a dělá fleky po namočení.
Jsem domluven s prodejcem, že mi pošle ještě nějakej lak, co by tu barvu měl více "zapečetit".
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#4 Renovace koženého interiéru
Update:
Sehnal jsem z profi řady tužidlo a matný lak na vrch nového barvení, zatím to vypadá, že odolnost proti klasickému pečetění o dost lepší.
Postupem času, až bude hotovo, přidám i nějaké fotky.
Každopádně mám otázku na někoho, kdo takto renovovaný interier nechal čistit. Jde to? Jakým způsobem se to dá?
Abych si nesundal to pracné lakování.
Sehnal jsem z profi řady tužidlo a matný lak na vrch nového barvení, zatím to vypadá, že odolnost proti klasickému pečetění o dost lepší.
Postupem času, až bude hotovo, přidám i nějaké fotky.
Každopádně mám otázku na někoho, kdo takto renovovaný interier nechal čistit. Jde to? Jakým způsobem se to dá?
Abych si nesundal to pracné lakování.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#5 Renovace koženého interiéru
Když řeším ten interier - tohle bude trošku mimo renovace sedaček.
Řešil u S80 někdo čím nahradit originální plastové cvočky do tapců? Člověk do toho párkrát vleze, omačkají se cvočky a už to nedrží tak pevně.
Nějaká pevnější náhrada by přišla vhod.
Řešil u S80 někdo čím nahradit originální plastové cvočky do tapců? Člověk do toho párkrát vleze, omačkají se cvočky a už to nedrží tak pevně.
Nějaká pevnější náhrada by přišla vhod.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#6 Renovace koženého interiéru
A pochopil jsi způsob manipulace s nimi?Tarkin píše:Když řeším ten interier - tohle bude trošku mimo renovace sedaček.
Řešil u S80 někdo čím nahradit originální plastové cvočky do tapců? Člověk do toho párkrát vleze, omačkají se cvočky a už to nedrží tak pevně.
Nějaká pevnější náhrada by přišla vhod.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#7 Renovace koženého interiéru
Na tom se dá něco i nepochopit?
Prostrčit "obal" do toho vrazit středovej kolíček a hotovo.
Prostrčit "obal" do toho vrazit středovej kolíček a hotovo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#8 Renovace koženého interiéru
Hlásím hotovo, skoro 4 měsíce téměř každého volného času. Tak snad to i něco vydrží.
Renovoval jsem kompletně celý executive interier S80.
Takové nějaké rady od amatéra:
1, Nepodcenit přípravu, pořádné vyčištění, zbroušení a odmaštění je základ.
U tohoto kroku mě nijak zvlášť nepřesvědčil čistič Stark z renovační sady, stejně tak spešl benzín.
Čistič Stark (V renovační sadě není ani pěnič, bez něj je spotřeba ještě větší!) je určitě silnější jak běžný čistič na kožené sedačky, ale na léty špinavé póry a praskliny stejně nestačí, respektive bylo by ho třeba strašné množství.
Řešil jsem to obyčejným čističem na kožené sedačky, kartáčkem (Není součástí renovační sady číslo 5!) a hlubkovou špínu kartáčkem na zuby a hrubší houbou.
2, Odmaštění - nepoznal jsem žádný rozdíl mezi benzínem ze sady a obyčejným technickým benzínovým čističem, jen v ceně, která je v případě Colourlocku 10x větší.
Při důsledném čistění originální benzín ze sady vystačí zhruba jen na 2 sedačky.
3, Příprava povrchu.
V případě prasklin a škrábanců, kdy původní materiál je stále na sedačce, se mi osvědčilo lepení - lepidlo na kůži ze sady číslo 5.
V případě hlubokých prasklin, kde tvrdší podklad už je prasklý také se mi osvědčilo zabroušení - ruční mini bruskou, konkrétně bočnice sedačky řidiče. Praskliny jsou pod barvou stále vidět, ale teoreticky by to mělo vydržet daleko více.
Tekutou kůži používat jen v menších prasklinách a v menším množství, pořádně rozmazávat a zabrousit, aby tmel zůstal jen v prasklině.
4, Uzavření povrchu , v běžném prodeji je bohužel jen přípravek - pečetění, který není tak odolný, podařilo se mi sehnat z "profi řady" matný lak a tužidlo, to fungovalo a drželo lépe.
5, Barva - obsah ze sady opět vystačí pouze na polovinu interieru, pokud má někdo v plánu celý, je nutné koupit větší množství, ale nelze koupit barvu do foroty, po nějakém čase se barva kazí.
Barva delší dobu vysychá (vytvrzuje se) a celkově není samotná vůbec odolná vodě! Když budete nanášet lak nebo pečetění, osvědčilo se mi více "tapovat", jinak je riziko, že se sedře. Dále je třeba počítat s tím, že barva namíchaná na vnitřní stranu zadní opěrky nebude přesně sedět na přední sedačky. Obecně to kam dosvítí sluníčko, bylo vyšedlé - zadní strana zadních opěrek byla úplně šedá.
Další celkové zklamání vidím v tom, v jakém stavu renovační sada přijde:
Barva se kazí, nesmí být v teplotách pod 5 stupňů. Musí být použitá do měsíce, či dvou, je třeba na to dát pozor.
Téměř každá flaštička z té sady nemá těsný uzávěr. Jakmile to někde spadne na bok, vzhůru nohama, okamžitě to teče a samozřejmě i vysychá, vzhledem k tomu, kolik to všechno stojí, je to celkem fail.
Čistič Stark bez pěniče strašně rychle ubývá, pěnič je nutnost, opět za svou cenu by mohl být nalitý v pěniči.
V sadě není ani kartáč, položka za pár korun, bez ní se nedá čistit, nanášet ani původní Stark čistič.
Celkově jsem na svůj interier z S80 spotřeboval dvě flaštičky s barvou - ano platil jsem 2x poštu za odeslání opěrky a 2x 100Kč za namíchání, kdy jsem pokaždé čekal zhruba 2-3 týdny na zásilku. Stark jsem vypotřeboval, spotřeboval jsem i celý čistič ROX, původní benzín zmizel také rychle, další jsem koupil v drogerii technický za pár korun viz foto. Pečetění mi přišlo naprosto k ničemu. Při namočení, nebo nanášení UV protektoru jsem ho na některých místech úplně porušil a šlo to i s barvou. Zde vidím sehnání laku s tužidlem jako nutnost, ale je z profi řady, která není běžně v prodeji. Na interier jsem spotřeboval 1,5 kalíšku umělé kůže.
V poslední řadě, interier po renovaci nebude ani náhodou vypadat jak nový, póry a praskliny budou stále vidět, ale mnohem méně. Když to sečtu, renovace mě stála zhruba 70-100h práce a zhruba 4-4,5 tisíce korun. Poptával jsem renovaci u firmy "Uklizenozavás.cz" v Plzni, čišténí zhruba 2,5 tisíce, barvení nějakých 7 tisíc a každá větší oprava kůže 800Kč. Ve výsledku minimálně cca 20-25 tisíc. PD design ještě o více. Samozřejmě záleží na míře poškození a způsobu renovace. Spousty toho, co já jsem tmelil, několikrát po sobě zabrušoval atd, lze jen přetáhnout barvou.
Rada na závěr, zkusil bych příště sehnat interier v lepším stavu a nebo to neřešil.
Renovoval jsem kompletně celý executive interier S80.
Takové nějaké rady od amatéra:
1, Nepodcenit přípravu, pořádné vyčištění, zbroušení a odmaštění je základ.
U tohoto kroku mě nijak zvlášť nepřesvědčil čistič Stark z renovační sady, stejně tak spešl benzín.
Čistič Stark (V renovační sadě není ani pěnič, bez něj je spotřeba ještě větší!) je určitě silnější jak běžný čistič na kožené sedačky, ale na léty špinavé póry a praskliny stejně nestačí, respektive bylo by ho třeba strašné množství.
Řešil jsem to obyčejným čističem na kožené sedačky, kartáčkem (Není součástí renovační sady číslo 5!) a hlubkovou špínu kartáčkem na zuby a hrubší houbou.
2, Odmaštění - nepoznal jsem žádný rozdíl mezi benzínem ze sady a obyčejným technickým benzínovým čističem, jen v ceně, která je v případě Colourlocku 10x větší.
Při důsledném čistění originální benzín ze sady vystačí zhruba jen na 2 sedačky.
3, Příprava povrchu.
V případě prasklin a škrábanců, kdy původní materiál je stále na sedačce, se mi osvědčilo lepení - lepidlo na kůži ze sady číslo 5.
V případě hlubokých prasklin, kde tvrdší podklad už je prasklý také se mi osvědčilo zabroušení - ruční mini bruskou, konkrétně bočnice sedačky řidiče. Praskliny jsou pod barvou stále vidět, ale teoreticky by to mělo vydržet daleko více.
Tekutou kůži používat jen v menších prasklinách a v menším množství, pořádně rozmazávat a zabrousit, aby tmel zůstal jen v prasklině.
4, Uzavření povrchu , v běžném prodeji je bohužel jen přípravek - pečetění, který není tak odolný, podařilo se mi sehnat z "profi řady" matný lak a tužidlo, to fungovalo a drželo lépe.
5, Barva - obsah ze sady opět vystačí pouze na polovinu interieru, pokud má někdo v plánu celý, je nutné koupit větší množství, ale nelze koupit barvu do foroty, po nějakém čase se barva kazí.
Barva delší dobu vysychá (vytvrzuje se) a celkově není samotná vůbec odolná vodě! Když budete nanášet lak nebo pečetění, osvědčilo se mi více "tapovat", jinak je riziko, že se sedře. Dále je třeba počítat s tím, že barva namíchaná na vnitřní stranu zadní opěrky nebude přesně sedět na přední sedačky. Obecně to kam dosvítí sluníčko, bylo vyšedlé - zadní strana zadních opěrek byla úplně šedá.
Další celkové zklamání vidím v tom, v jakém stavu renovační sada přijde:
Barva se kazí, nesmí být v teplotách pod 5 stupňů. Musí být použitá do měsíce, či dvou, je třeba na to dát pozor.
Téměř každá flaštička z té sady nemá těsný uzávěr. Jakmile to někde spadne na bok, vzhůru nohama, okamžitě to teče a samozřejmě i vysychá, vzhledem k tomu, kolik to všechno stojí, je to celkem fail.
Čistič Stark bez pěniče strašně rychle ubývá, pěnič je nutnost, opět za svou cenu by mohl být nalitý v pěniči.
V sadě není ani kartáč, položka za pár korun, bez ní se nedá čistit, nanášet ani původní Stark čistič.
Celkově jsem na svůj interier z S80 spotřeboval dvě flaštičky s barvou - ano platil jsem 2x poštu za odeslání opěrky a 2x 100Kč za namíchání, kdy jsem pokaždé čekal zhruba 2-3 týdny na zásilku. Stark jsem vypotřeboval, spotřeboval jsem i celý čistič ROX, původní benzín zmizel také rychle, další jsem koupil v drogerii technický za pár korun viz foto. Pečetění mi přišlo naprosto k ničemu. Při namočení, nebo nanášení UV protektoru jsem ho na některých místech úplně porušil a šlo to i s barvou. Zde vidím sehnání laku s tužidlem jako nutnost, ale je z profi řady, která není běžně v prodeji. Na interier jsem spotřeboval 1,5 kalíšku umělé kůže.
V poslední řadě, interier po renovaci nebude ani náhodou vypadat jak nový, póry a praskliny budou stále vidět, ale mnohem méně. Když to sečtu, renovace mě stála zhruba 70-100h práce a zhruba 4-4,5 tisíce korun. Poptával jsem renovaci u firmy "Uklizenozavás.cz" v Plzni, čišténí zhruba 2,5 tisíce, barvení nějakých 7 tisíc a každá větší oprava kůže 800Kč. Ve výsledku minimálně cca 20-25 tisíc. PD design ještě o více. Samozřejmě záleží na míře poškození a způsobu renovace. Spousty toho, co já jsem tmelil, několikrát po sobě zabrušoval atd, lze jen přetáhnout barvou.
Rada na závěr, zkusil bych příště sehnat interier v lepším stavu a nebo to neřešil.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 10 dub 2020 11:49, celkem upraveno 11 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#9 Renovace koženého interiéru
Slušnej "bordel" máš fotky před a po?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 Renovace koženého interiéru
To by vyslo levneji nekde udelat, ne?
Ale asi to bude pecka jak vidim.
Ale asi to bude pecka jak vidim.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#11 Renovace koženého interiéru
Přidal jsem k původnímu příspěvku i nějaké rozumy.
Začal jsem se zadní středovou opěrkou, Podle které byla míchaná i barva - lze snadno vyndat z auta. Dále jsem dělal zadní sedák. Je to děláno ještě v září, dnes bych více srovnával broušením a dával menší vrstvu tekuté kůže, kvůli odolnosti. A fotka po dokončení: Práce na zadním opěráku, dělal jsem jej v autě - chyba, večery kdy jsem byl zralej na masáž po všech těch akrobaciích v autě mám živě v paměti. Vypadá to celkem jednoduše, ale jen důkladné čištění mi zabralo zhruba 6h. Barvil jsem to když byl volný čas, začínal jsem v říjnu, něco dodělával až v prosinci, tzn situace, kdy jsem měl auto připojené na nabíječce, abych mohl poslouchat Spotify. Nebo jsem po večerech po tmě seděl v nastartovaném (aby barva schla a nekazila se) autě s baterkou... Přední sedačky byly zvlášť zhuntované, tohle je sedačka spolujezdce:
Postupně doplním.Slušnej "bordel" máš fotky před a po?
Viz minulý příspěvek.To by vyslo levneji nekde udelat, ne?
Začal jsem se zadní středovou opěrkou, Podle které byla míchaná i barva - lze snadno vyndat z auta. Dále jsem dělal zadní sedák. Je to děláno ještě v září, dnes bych více srovnával broušením a dával menší vrstvu tekuté kůže, kvůli odolnosti. A fotka po dokončení: Práce na zadním opěráku, dělal jsem jej v autě - chyba, večery kdy jsem byl zralej na masáž po všech těch akrobaciích v autě mám živě v paměti. Vypadá to celkem jednoduše, ale jen důkladné čištění mi zabralo zhruba 6h. Barvil jsem to když byl volný čas, začínal jsem v říjnu, něco dodělával až v prosinci, tzn situace, kdy jsem měl auto připojené na nabíječce, abych mohl poslouchat Spotify. Nebo jsem po večerech po tmě seděl v nastartovaném (aby barva schla a nekazila se) autě s baterkou... Přední sedačky byly zvlášť zhuntované, tohle je sedačka spolujezdce:
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 04 led 2020 23:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#12 Renovace koženého interiéru
Další sada obrázků, tentokrát sedačka řidiče, která byla nejvíce poškozená.
Takto vypadal bok sedačky, hluboké praskliny: Rozdělaný bok sedačky, zbroušeno do roviny, další praskliny až za hranou lehce dotmelené: Takto vypadala bočnice sedačky: Sedák sedačky: Pod hlavovou opěrkou někdo udělal vyříznutí, pravděpodobně předchozí majitel netušil jak sundat opěrku. Po opravě rozříznutí - podlepeno kůží, několikrát tmeleno tekutou kuží a několikrát zabrušováno. Sedačka před zbroušením, nanesená tekutá kůže. První tekutou kůži jsem měl v barvě, druhou již ne, problém to není. Hotová sedačka řidiče po nalakování:
Takto vypadal bok sedačky, hluboké praskliny: Rozdělaný bok sedačky, zbroušeno do roviny, další praskliny až za hranou lehce dotmelené: Takto vypadala bočnice sedačky: Sedák sedačky: Pod hlavovou opěrkou někdo udělal vyříznutí, pravděpodobně předchozí majitel netušil jak sundat opěrku. Po opravě rozříznutí - podlepeno kůží, několikrát tmeleno tekutou kuží a několikrát zabrušováno. Sedačka před zbroušením, nanesená tekutá kůže. První tekutou kůži jsem měl v barvě, druhou již ne, problém to není. Hotová sedačka řidiče po nalakování:
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#13 Renovace koženého interiéru
Krásná práce a klobouk dolů!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#14 Renovace koženého interiéru
Díky
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#16 Renovace koženého interiéru
To je fakt pěkný! Až je neuvěřitelný, co všechno se dá opravit
Máš představu, jak dlouho si dělal třeba tu přední sedačku? Hodiny?
Máš představu, jak dlouho si dělal třeba tu přední sedačku? Hodiny?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#17 Renovace koženého interiéru
Sedačku řidiče jsem dělal 6 dní po nějakých 4-5h.
Byla hodně špinavá, hodně poškozená, byl tam ten řez u opěrky.
Navíc barva byla míchaná na zadní opěrku, přední sedačky byla proti ní poměrně dost vyšedlá, musel jsem ji prebarvit kompletně celou.
Na to jsem pak nanášel 2 vrstvy matného laku s tuzidlem v poměru lak+4% tužidla.
Dost času navíc je kvůli znečištění sedačky, pokud někdo svůj intr pravidelně čistí, tak tam ušetří čas. Další zdržení executive lemování a prošívání, všechno oblepovat a následně očišťovat, protože jsem to zalakoval kvůli odolnosti i s tím lemováním.
Byla hodně špinavá, hodně poškozená, byl tam ten řez u opěrky.
Navíc barva byla míchaná na zadní opěrku, přední sedačky byla proti ní poměrně dost vyšedlá, musel jsem ji prebarvit kompletně celou.
Na to jsem pak nanášel 2 vrstvy matného laku s tuzidlem v poměru lak+4% tužidla.
Dost času navíc je kvůli znečištění sedačky, pokud někdo svůj intr pravidelně čistí, tak tam ušetří čas. Další zdržení executive lemování a prošívání, všechno oblepovat a následně očišťovat, protože jsem to zalakoval kvůli odolnosti i s tím lemováním.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#18 Renovace koženého interiéru
Interiér je v autě, tak uvidíme, co to vydrží
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#19 Renovace koženého interiéru
Dobře to vypadá, nebejt vytahaných kapes za opěradlama tak jak nový...
Co je to za barvu? Je možný, že je to stejnej odstín co mam já?
Co je to za barvu? Je možný, že je to stejnej odstín co mam já?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#20 Renovace koženého interiéru
To má takhle být, navrch těch kapes je guma.Dobře to vypadá, nebejt vytahaných kapes za opěradlama tak jak nový...
Nemám tušení. Takhle to nemá smysl řešit, vzhledem k tomu, že 150ml barvy stojí nějakých 500Kč + 100Kč za namíchání. Potřebuješ, aby to bylo co nejvíce přesné tomu původnímu, aby si na to nemusel dávat zbytečně moc vrstev.Co je to za barvu? Je možný, že je to stejnej odstín co mam já?
Další věc, jak jsem psal výše. Jiný odstín barvy jsem měl na zadním opěráku, jiný na předních sedačkách, jiná na opěrkách za oknem kufru, záleží na opotřebení a vyšisování od slunce.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#21 Renovace koženého interiéru
Klobouk dolu, to musela být hrozná šichta, ale stojí to za to!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 Renovace koženého interiéru
Update téměř po roce.
Sedačka řidiče, kde byly hluboké praskliny a nejvíce se používá, tam na některých místech barva popraskala, budu řešit dodatečným nátěrem do prasklin.
Místy vylezly fleky po natírání. Bude potřeba to doladit.
Pečetění, co je v prodeji pro běžného zákazníka je úplně k hovnu, hodí se tak maximálně na místa, kterých se nikdo nedotýká, na kterých nikdo nesedí. Takže pokud by někoho náhodou napadlo si koupit sadu na renovaci, určitě si vinuťte lak s tužidlem z profi řady, protože jinak je to celé k ničemu.
Mimochodem zrenovovaný sedačky s použitím základního pečetění nejdou ani čistit, jakákoliv voda a "šmrdlani" = okamzite všechny vrstvy dolů.
Sedačka řidiče, kde byly hluboké praskliny a nejvíce se používá, tam na některých místech barva popraskala, budu řešit dodatečným nátěrem do prasklin.
Místy vylezly fleky po natírání. Bude potřeba to doladit.
Pečetění, co je v prodeji pro běžného zákazníka je úplně k hovnu, hodí se tak maximálně na místa, kterých se nikdo nedotýká, na kterých nikdo nesedí. Takže pokud by někoho náhodou napadlo si koupit sadu na renovaci, určitě si vinuťte lak s tužidlem z profi řady, protože jinak je to celé k ničemu.
Mimochodem zrenovovaný sedačky s použitím základního pečetění nejdou ani čistit, jakákoliv voda a "šmrdlani" = okamzite všechny vrstvy dolů.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#23 Renovace koženého interiéru
Můžu dodat mojí zkušenost.
Chtěl jsem si takto opravit poškoženou sedačku řidiče, o kterou asi nebylo dlooouho jakkoliv pečováno, popraskaná a velké trhliny. Při renovaci jsem postupoval podle návodu, barvu jsem si taky nechal namíchat podle hlavové opěrky.
Výsledek nevypadal špatně. Ale žít se s tím nedá
Pocitově jsou upravované místa tvrdší než zbytek kožené sedačky. Čistit se to pořádně nedá, protože to potom smývá barvu, která asi moc nedrží. Navíc se horní vrstva mírně odlupuje (cca 2-3 roky od renovace, ale autem se nejezdí denně a je většinu času garážované). Za mě vyhozené peníze a čas... použitelné možná na ty sedačky na zámku, na kterých nikdo nesedí. Příště už určitě nechám rovnou vyměnit u čalouníka a primárně budu vybírat auto, které není v kůži (v zimě studí,v létě pálí... nevidím žádnou výhodu).
Chtěl jsem si takto opravit poškoženou sedačku řidiče, o kterou asi nebylo dlooouho jakkoliv pečováno, popraskaná a velké trhliny. Při renovaci jsem postupoval podle návodu, barvu jsem si taky nechal namíchat podle hlavové opěrky.
Výsledek nevypadal špatně. Ale žít se s tím nedá
Pocitově jsou upravované místa tvrdší než zbytek kožené sedačky. Čistit se to pořádně nedá, protože to potom smývá barvu, která asi moc nedrží. Navíc se horní vrstva mírně odlupuje (cca 2-3 roky od renovace, ale autem se nejezdí denně a je většinu času garážované). Za mě vyhozené peníze a čas... použitelné možná na ty sedačky na zámku, na kterých nikdo nesedí. Příště už určitě nechám rovnou vyměnit u čalouníka a primárně budu vybírat auto, které není v kůži (v zimě studí,v létě pálí... nevidím žádnou výhodu).
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 Renovace koženého interiéru
Inu proto jsou sedacky odvetravane a vyhrivane
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#25 Renovace koženého interiéru
To je sice hezké, ale ten výhřev funguje u nekůže výrazně rychleji, než u kůže. A to přiznám i jako fanda kůže
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek