Původně jsem chtěl porovnat coolery Do88 a Jap Parts, ale to je jinej příběh.
Oba intercoolery jsou na P80.
Tak tedy, balený jsou oba v tvrdým kartonu, ale Do88 je kolem dokola vypěněný, takže vydrží i manipulaci českých přepravců.
Do 88:
Celohliníkový intercooler s kvalitními sváry a s poměrně kvalitním zpracováním.
Spodní a horní část jsou odlitek včetně hrdel.
Obě hrdla mají průměr 65mm
Šířka chladící části 576mm
Hloubka 50mm
Váha 9,5kg
Chladící kanálky z hranatého profilu, uvnitř spousta drobných žeber
Povrchová úprava - lakování
GPI Racing.
Celohliníkový intercooler s o něco hrubšími, ale poměrně kvalitními sváry.
Komplet posvařovaný s hliníkových plechů, hrdla přivařené.
Spodní hrdlo má průměr 53mm, tedy stejně jako originál.
Šířka chladící části 552mm
Hloubka 45mm
Váha 5,6kg
Chladící kanálky oválného tvaru, uvnitř 2 žebra. Tedy horší tvar s ohledem na účinnost než Do88.
Povrchová úprava - leštěné plechy bez povrchové úpravy.
Pro srovnání ještě hloubka originálního intercooleru je 33mm.
Oproti oběma hliníkovým vypadá jako hračka.
Do88 je na první pohled masivnější, širší, hlubší a kvalitnější, za víc než dvojnásobek ceny GPI.
Na větší výkony bude určitě lepší.
Pokud chce někdo cooler bez inverzního sání (např. na TDI), tak může být lepší volbou GPI, protože se nemusí převařovat a účinnost bude dostatečná.
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Super porovnávačka, díky za to. Pokukuju po novém kůleru na dehta, takže to GPI vypadá jako dobrá volba...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Díky za porovnání 

_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Rádo se stalo. 
Jestli se mi dostane do ruky cooler Jap Parts, tak ho dopíšu do 1. příspěvku.
Na dehta je GPI asi ideální volba a kdybych nebyl vůl a nešáhnul po jiný krabici, tak ho tam mám taky...

Jestli se mi dostane do ruky cooler Jap Parts, tak ho dopíšu do 1. příspěvku.
Na dehta je GPI asi ideální volba a kdybych nebyl vůl a nešáhnul po jiný krabici, tak ho tam mám taky...

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
A nebudeš se toho gpíčka zbavovat? 

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Ja mam GPIcko vcetne reverzniho sani...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Čau! Já sice porovnával Do88 s Jap Parts u P2, ale je to podobný- Jap Parts je vždycky hrubší zpracování (neni tak hezkej-přesnej, jako Do88), vzal jsem ho nakonec kvůli ceně. A co od Snabbu? Ten je takovej o dost jinej, než všechny ostatní-hlavně tvarově-vývody do boku (místo k motoru), asi proto, abys musel koupit celej KIT ?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 230
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Zdravím nedával jste někdo v poslední době na starou d5 GPI IC? Případně jak jste spokojeni?
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Tohle téma by mě taky docela zajímalo 

-
Online
- Příspěvky: 919
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
GPI dělá i na D5? Všude jsem viděl jen pro P80.
Jinak dal bych si pozor na to, jestli máš starší D5 s čidlem tlaku na víku, nebo novější s čidlem na výstupu z IC. Třeba IC z FMIC.pl nebo Jap Parts nemají přírubu na čidlo, zatímco třeba TA-technix a Do88 přírubu na čidlo mají.
A teda zajímalo by mě, jestli to má na D5 vůbec význam dávat, taky o něm přemýšlím, ale sériový cooler chladí poměrně dobře, teplotu nasávanýho vzduchu to drží do 2-4°C rozdílu oproti venkovní. Ale mám sérii, na ST2 už to asi efekt mít bude.
Jinak dal bych si pozor na to, jestli máš starší D5 s čidlem tlaku na víku, nebo novější s čidlem na výstupu z IC. Třeba IC z FMIC.pl nebo Jap Parts nemají přírubu na čidlo, zatímco třeba TA-technix a Do88 přírubu na čidlo mají.
A teda zajímalo by mě, jestli to má na D5 vůbec význam dávat, taky o něm přemýšlím, ale sériový cooler chladí poměrně dobře, teplotu nasávanýho vzduchu to drží do 2-4°C rozdílu oproti venkovní. Ale mám sérii, na ST2 už to asi efekt mít bude.
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Jo, přemýšlím nad tím právě z důvodu ST2. Mám takový pocit, že teďka v zimním období to jede o trošku lépe než v letních měsících, ale to může být jen subjektivní dojem nebo to ani nemusí souviset s IC. Ano, mám právě novější D5, ale viděl jsem, že ho tu někdo dával i na S80 s novější. Koukal jsem zatím jen na FMIC nebo Do88. Zatím jen sonduji.
-
Online
- Příspěvky: 919
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
rozdíl ve výkonu léto vs. zima bude i se sebelepším IC - rozdíl v teplotě nasávanýho vzduchu kolem 30°C + větší vlhkost vzduchu udělá svoje, rozdíl ve výkonu je pak klidně 5-10%.
Větší IC v létě trochu pomůže, hlavně oproti sérii bude mít nižší ztráty/protitlak - uleví se turbu. Ale asi to nebude takový rozdíl, jako když jsem na Golfa TDI dal větší turbo+chip na sérii IC a v létě mi teplota nasávanýho lezla k 80°C a limiter v jednotce mi katoval boost
na brzdě pak snížení teploty o 50°C udělalo +30 koní 
Větší IC v létě trochu pomůže, hlavně oproti sérii bude mít nižší ztráty/protitlak - uleví se turbu. Ale asi to nebude takový rozdíl, jako když jsem na Golfa TDI dal větší turbo+chip na sérii IC a v létě mi teplota nasávanýho lezla k 80°C a limiter v jednotce mi katoval boost


-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Já s tím právě žádné praktické zkušenosti nemám. Vždycky jsem provozoval jen atmosféry a tam je to jasné. Předpokládám, že to stejně bude provázané se softwarem a vůbec netuším jak to u toho ST2 v tomhle ohledu je. Schválně až si vzpomenu, zkusím se podívat přes diag na ty teploty, když je to v zátěži.
A ano, rozdíl bude. Ale třeba nebude tak velký.
A ano, rozdíl bude. Ale třeba nebude tak velký.
-
Offline
- Příspěvky: 708
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Porovnání intercooleru Do88 a GPI Racing
Psal jsem si ohledně tohohle s Thor123 a ten tvrdil, že na D5 twin-turbu se ST2 (od D5T5) byla instalace Do88 intercooleru dost znát.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé