Prosím hranaté mozky o radu.
Koupil jsem modrou devítku, nebrzdilo to vůbec. Div jsem nezlámal sedačku.
Shodil jsem brzdiče, zkusil rozhýbat pístky - pravý šel krásně, levý byl lehce přidřený a nechal se rozhýbat celkem slušně. Zadek asi dobrý/nepodstatný. Poprvé jsme to odvzdušnili. Očistil jsem destičky, a konstatoval že to celkově vypadá ještě OK.
Nebrzdilo to taky vůbec.
Vyměnil jsem posilovač, za posilovač z jiné benzínové krabice, všechy rozměry sedí, štítek se bohužel nedochoval.
Brzdí to jako KRÁVA, položím pírko na pedál a mám rypák na čelním skle. Problém je, že až asi v polovině chodu pedálu. Prostě šlapu do měkkýho, nic, nic, nic, a najednou stojí kola. A pak můžu ten pedál sešlápnout skoro ještě až k podlaze, ale kola již dávno stojí.
Není v tom žádná plynulost.
Tak jsme to odvzdušnili znovu, bublinu jsem vyletět neviděl, ale vytekla z toho tmavá brzdová kapalina. Brždění se poté o chloupek zlepšilo - šlo to plynuleji, ale stále stojí za starou bačkoru.
Pak Radek seřídil tyčku posilovače, která zřejmě měla větší vůli mezi brzdovým válcem, než bylo vhodné (a skutečně první asi 2-3cm chodu pedálu byly totálně do měkkého a pak bylo cítit jak se to teprve opřelo).
Vyměnily se brzdové hadice, a znovu se to odvzdušnilo. Je to zase o chloupek lepší, a pedál už nejde uplně na zem, ale jenom skoro. Ale stále si neumím představit, jak s tímhle autem budu brzdit v zimě. Nemám ten brzdný účinek pod kontrolou.
Co si s tím mám počít?
Posilovač asi posiluje velmi dobře, brzdit jde naprosto bez odporu (jediný odpor mám já) a tudíž je asi v pořádku?
Hlavní brzdový válec neteče, a auto zabrzdí, takže je taky asi v pořádku?
Brzdiče nejsou žádná novota, ale pístky se hýbou, destičky tam jsou, a kotouče, leč zvlněné tak taky.
ABS nemám.
Za stopu vedoucí k odhalení šotka děkuji předem, odměnou bude, že třeba přežijeme zimu
Volvo brzdí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#1 Volvo brzdí
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo brzdí
Mno a nebrzdi Ti jen jedna 1/2 hlavniho brzdoveho valce?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Volvo brzdí
To by nebrzdila polovina auta.
Bez podtlaku jde pedál sešlápnout tak 2 cm a už stojí všechna kola.
Bez podtlaku jde pedál sešlápnout tak 2 cm a už stojí všechna kola.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#4 Volvo brzdí
Zkusím jiný posilovač. Zdá se že oba jsou špatně, jenom každý jinak.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 40 Odpovědi
- 1378 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 13 Odpovědi
- 586 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 3 Odpovědi
- 1648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...