TDi - ztrácí dech

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#1 TDi - ztrácí dech

Příspěvek od z-d-e-n-a »

MSA 15.7 - při velké zátěži mu dochází dech. Nenapadá mě moc proč...
Modelová situace - včera nalítnu na dálnici, rozpraskám to na 180 (zabte mě) :green: až mě trochu samotného překvapilo jak lehce jsem se takovou rychlost dostal, držel jsem tuhle rychlost cca 15s, pak uberu na mých obvyklých 140 a po minutce zas zkusím plnej knedlík a už se mu vůbec nechce. Horko těžko se na takovou rychlost zas dostanu.
Je fakt že tenhle problém pozoruju už delší dobu, ale chci to už vyřešit. Prostě když tomu čék začne nakládat, motor postupně ztrácí dech.
Zkusil jsem vyměnit TCV (bez výsledku), předvstřik, dávka nafty ok. Diag samozřejmě bez chyby.

Někdo nějaký tip?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 TDi - ztrácí dech

Příspěvek od Zajsoft »

Ma to IC? Neni zvenci a kor zevnitr zasranej jak jetel?
Aneb, ze ho rozpalis jak petnik, ale uz ho znova blbe zchladis?
Jinak tohle je samozrejme idealne na LiveData...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#3 TDi - ztrácí dech

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jasně že má :green:
Klidně to tím být může, myslím že budou všechny chladiče ještě původní, takže zajetelený asi budou určitě...
Co sledovat v live datech? Plnící tlak?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 TDi - ztrácí dech

Příspěvek od Zajsoft »

z-d-e-n-a píše:Jasně že má :green:
Klidně to tím být může, myslím že budou všechny chladiče ještě původní, takže zajetelený asi budou určitě...
Co sledovat v live datech? Plnící tlak?
No mas pocit, ze sem nekde psal neco o tlaku? Ale jo ten samozrejme taky...
Teplotu ;-)
Ale jinak samozrejme, co leze z vahy vzduchu, lambad, teplotu nasavaneho vzduchu, vody.
Ono ten promenejch s kterou pak ECU pracuje a dle ceho se pak jinak velicina promitne z map je dost :)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#5 TDi - ztrácí dech

Příspěvek od David Patočka »

Ano, ale dle popisu průběhu by to mohla dělat i horší dodávka paliva.
Sací koš v nádrži, palivový filtr, přisávání vzduchu kdekoliv ve vedení.
Hlavně ty spoje hadic klesající od filtru dolu k podlaze, ztvrdlé hadice a tím pádem i volné spony.
Je na to nejlepší odsávačka na brzdovou kapalinu, kterou napojíš na přívodní hadici ke vstřikovacímu
čerpadlu a budeš sát. Pokud polezou průhlednou hadičkou velké vzduchové bubliny, tak musíš hledat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#6 TDi - ztrácí dech

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To David: Průšvihy s hadičkama mám, si myslím, celkem už pořešený (= povyměňovaný a přetěsnění kde co). No ale teď mě s tou dávkou paliva vlastně napadlo - mám stabilně v okruhu vřazený "balónek" pro strejčka Příhodu, je možný že (vzhledem k absenci podávacího čerpadla) ventilky uvnitř balónku brzdí průtok nafty...sakryš, díky za nakopnutí, zkusím ho vyřadit.

To Zajda: lambády nemám a teplotu luftu umím změřit pouze na vstupu do váhy vzduchu, kde je čidlo... Na vstupu do motoru je měřitelnej snad jen MAP, nic jiného tam není.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“