
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Včera jsem přehazoval novej downpipe bez katu, což zahrnuje: nejprve obalit downpipe termo páskou (aby nešlo teplo nahoru a líp to táhlo), přehodit to a pak ještě obalit turbo-aby se co nejmíň ničilo. Obal na turbo mám nějakej univerzál-střední velikost. Nechtělo se mi shánět origo obal "K24". Jednak ho u nás nemaji a potom vypadá dost malý-je to takovej prťavej, úzkej "mrzák". To by asi moc služby neudělalo. Na uchycení jsou takový pružiny (ty většinou překážeji). Já to tam vždycky chytím drátem a pořádně utáhnu-to bohatě stačí. Člověk aby si bral na tyhle operace zase roušku, protože ten materiál kouše jak čert (a to píšou, že to neobsahuje asbest !!!
).

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Protože stále čekám na axiální ložiska a kit na upgrade turba K24 z e-Baye. Podělím se aspoň o pár obrázků, kde je vidět, jak snadno si můžete vylepšit turbo. Jde o výměnu axiálního ložiska 270° za axiální ložisko 360°. Podobné sady, jako jsou na obrázku pro turbo K24 jsou i pro "volvoturba" TD04 HL (lepší cestičky pro mazání na ložisku atd.). Axiální ložisko potom líp maže po celém obvodu a vydrží větší nápor ze strany. Úplně nejlepší je to udělat, když máte nové turbo, nebo děláte repas..což je můj případ. Dáte tam třeba větší vrtulku 6+6 (bez soustružení) a zároveň vyměníte axiální ložisko za lepší- "360°". Zabijou se tim 2 mouchy jednou ranou a na repasu zaplatíte stejnou cenu za práci.Turbo potom snese větší výkon a déle vydrží. Snad...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dnes byl pokus o návrat-"comeback" k obyčejnému-standartnímu vzduchovému filtru. Důvod?
Víc filtruje malý částice-udržuje motor ve větší čistotě, taky se zdá u T5 i na sport dostatečně velikej atd. (zazněly tady dokonce názory, že může mít větší výkon, než sportovní filtr atd.). Zkoušel jsem jezdit nejdřív asi 10min. se standartním a pak 10min. se sportovním. Je to ale velkej rozdíl (hlavně u turbomotorů) v akceleraci-se sportovním se to nedá srovnat. Je to znát už od nízkých otáček- turbo se se sportovním o dost rychlejc roztočí. Odhadoval bych to tak na 15% zlepšení zrychlování (pocitově). Celkovej výkon bude asi nakonec stejnej, ale nad absolut.čistým motorem nakonec převládá o hodně lepší "pocit z jízdy"!!!( Psáno hlavně pro ty, kdo čipujou a zároveň nevěří sportovním filtrům).
P.S. Taky jsem se snažil točit videa-jako důkazní materiál, ale protože mi spadlo GoProučko 2x na hlavu, nemám na ukázku bohužel nic.
. Možná příště.

P.S. Taky jsem se snažil točit videa-jako důkazní materiál, ale protože mi spadlo GoProučko 2x na hlavu, nemám na ukázku bohužel nic.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Máš pravdu a je to znát i u atmošky za mně určitě čim propustnější tím líp.To se týká a i výfuku co se nasaje musí bez překážek ven (myšlen kat a velikost odvodu).kishmick píše: 07 črc 2020 21:06 Dnes byl pokus o návrat-"comeback" k obyčejnému-standartnímu vzduchovému filtru. Důvod?Víc filtruje malý částice-udržuje motor ve větší čistotě, taky se zdá u T5 i na sport dostatečně velikej atd. (zazněly tady dokonce názory, že může mít větší výkon, než sportovní filtr atd.). Zkoušel jsem jezdit nejdřív asi 10min. se standartním a pak 10min. se sportovním. Je to ale velkej rozdíl (hlavně u turbomotorů) v akceleraci-se sportovním se to nedá srovnat. Je to znát už od nízkých otáček- turbo se se sportovním o dost rychlejc roztočí. Odhadoval bych to tak na 15% zlepšení zrychlování (pocitově). Celkovej výkon bude asi nakonec stejnej, ale nad absolut.čistým motorem nakonec převládá o hodně lepší "pocit z jízdy"!!!( Psáno hlavně pro ty, kdo čipujou a zároveň nevěří sportovním filtrům).
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Ty jo, netušil jsem, že tu máš tak pěkné vlákno - pěkně si s tím hraješ. Až se budu někdy otáčet v Milevsku, docela bych se na to rád podíval, jestli nevadí 

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dneska mi přišly díly na můj tuning turba K24. Nakonec jsem vzal celkem: 2x vrtulky-11 lopatek, 2x ložiska-360° a nějaký opravný sady, ale myslim, že všechno měnit nebudu(budu to měnit do repasu). Bohužel nemám doma žádný nářadí, takže to nechám na konec týdne. Udělám pak podrobnější popis, co a jak jsem tam dal. Ovšem úplnej vrchol by byl- vrazit tam kuličkový-keramický ložiska z Garretta( jako v IPD-4T4 turbo), ale to je zatim hudba budoucnosti-na to se přiznám zatim nemam(hlavně ty ložiska jsou skoro nesehnatelný).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Ahoj, kde si prosimte kupoval ty 360° loziska ? Taky by se mi hodilo do K24
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
1.fáze repasu se zatím skládala z: rozebrání turba, nastříkánání kompresor. části a wastegate(ta "old school wastegate" mi zcela vyhovuje), nový blow off, nová "11" vrtulka. Teď budu shánět jiný ložiska, protože ty, co jsou na fotkách nahoře, byly o 1mm tlustší (nebo tam nechám ty starý-uvidim). Pokračování příště...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nová vrtulka se musela před nasazením řádně nahřát, jinak by tam vůbec nešla nasadit-pořádně nažhavit
!!! Oproti tomu-ta origo-aftermarket tam moc nedržela. Ne, že by tam nějak čvachtala, ale určitě tam nedržela tak napevno, jako tahle nová "celohliníková", kterou bych tam bez nahřátí vůbec nedal. Aspoň bude pořádně držet!!! Teď ještě převyvážit - "rebalancing" kompletního rotoru (dává se jen ten střed-bez výfukové skříně) a můžu to zkusit dát na auto...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Super prace 

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Pěkný a kam to posíláš? Sice zatím nepotřebuji ,ale jeden nikdy nevíkishmick píše: 12 srp 2020 19:21 Teď ještě převyvážit - "rebalancing" kompletního rotoru (dává se jen ten střed-bez výfukové skříně)

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau! Díky za podporu. Jinak turbo povezu do Remy-Strakonice. Neni to sice pro ně běžná zakázka, ale pán říkal, že by neměl být problém to zkontrolovat a dovyvážit (cca 1.000,-). Tohle turbo s novou vrtulkou a s novým blow offem (žlutá pružina) už bych rád přehodil, protože to staré, co je na autě, už začíná být trochu hlučnější a je zcela jistě na odchodu(ani se nedivim-co zažilo). Taky mě potěšil bratranec, který mi přiveze osobně další K24 z Genesis turbo (cca za 9.000,-) a může začít další experimentování. Chci mít vždycky jedno turbo navíc do zásoby a vyměnit na něm, co se dá. Příště to bude opět vrtulka "11 listů", a navíc chci koupit ještě i tuningovou hřídel s turbínou "9" (viz obrázek). Tak uvidíme...jinak ty správný ložiska 360° pořád nemůžu sehnat (na youtubu se s tim každej chlubí, ale sehnat to, je nadlidskej výkon
).

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 4169
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Prosím Tě, k tomu Magnaflow na 2,4, jaký tam máš?kishmick píše: 29 kvě 2020 20:08 Tak jsem včera vytáhl po dvou letech mojí starou "housenku"-originální kat, aby se mi podařilo splňovat emise na STK. Nemám možnost nějak obcházet STK, takže musím pěkně vrátit starý dobrý kat na své místo, aby auto prošlo STK. Taky jsem si zkusil, jak to jede s takhle upraveným autem a originál katem. No, prostě to jde tak do 3/4 výkonu a pak to prostě nejede-dusí se to. Naproti tomu stačí, když máte sportovní katalyzátor s 200cell a pustí to výkon zaručeně i nad 400koní....ale ty zase většinou neplní emise.. (s vyjímkou Magnaflow, kterej mám na V70II-ty jsou na emise super). Takže zítra dávám zase downpipe bez katu....a takhle to dělám pořád do kola...že tě to baví Tomáši...
P.S. Taky jsem zjistil, že emisní hodnoty jsou v případě S60, V70 II u volva stejný pro EURO 3 a i pro EURO 4 !!!
Pošli prosím odkaz.
Děkuji
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Měl jsem před pár týdny to potěšení se v téhle bestii svézt a je to fakt paráda
Dokonce mě překvapilo, že ta čtyřkolka tomu opravdu až tak moc nechybí neboť to má Kishmick fakt v noze! Fakt moc pěkný projekt

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dneska jsem si na autě vyfotil vstup do turba po roce ježdění s chipem od ARD. Vstup a vrtulka jsou v super stavu!!! Zkoušel jsem, jestli nemá hřídel nějakou vůli. Je to divný, ale neni tam ani sebemenší vůle (možná ještě menší, než u novýho turba
). Takže si ho tam ještě nějakou dobu nechám (výfuk jsem checkoval při výměně downpipe a taky dobrý!). Přičítal bych to hlavně odstranění PCV a všech "vraceček". Dál čekám na nový sání 80mm (samovýroba), díly mi možná přijdou už do konce týdne !!!

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dneska jsem měl odpoledne volno. Neodolal jsem a vrátil jsem tam ještě na pár dní to starý sání (eshopy jsou teď hrouzně pomalý) a šel jsem si zajezdit. Tady dvě nudný fotky....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 08 zář 2020 18:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Nádhera... ta S60 stárne do krásy...
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dík.
Bude to snad ještě lepší... Plánuju další kola R19 v černý barvě-tentokrát od ABS-Švédsko, ale to až bude víc peněz. Dneska bylo nový sání 80mm silikon+hliník (samovýroba). Na fotce je pro srovnání s tim starým- OEM. Je to sice před turbem cca necelá "dvoudecka" vzduchu navíc, ale co to udělá s autem-to je neskutečný!!!
P.S. Přikládám taky nákres, jaký jsem použil díly:

P.S. Přikládám taky nákres, jaký jsem použil díly:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 13 zář 2020 15:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Malá ochutnávka zvuku sání na mém velice amatérském videu (zato s vlastní muzikou
). Za kvalitu se omlouvám předem.
https://www.youtube.com/watch?v=u7vifImqgU4

https://www.youtube.com/watch?v=u7vifImqgU4
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Tak jsem dnes úplně náhodou objevil docela velkou prasklinu v uchycení vzduchového filtru "JR "(doba používání-necelý rok)-škoda ho. Dočasně přecházím na obyčejný sportovní filtr EPMAN (který vypadá, že je materiálově-hlavně co se gumového hrdla týče-o něco pevnější). A jedno srovnání: zatím, co "JR Filter" stojí cca 1300,-Kč. , EPMAN je jen za 350,-Kč.
(mám ho taky odzkoušenej- je v pohodě ) !!!
P.S. Ono se nakonec stejně vyplatí koupit starý dobrý K&N (který bude tak kolem 3000,-Kč.), ale v té době, kdy jsem filtr kupoval, nebyl bohužel k sehnání.

P.S. Ono se nakonec stejně vyplatí koupit starý dobrý K&N (který bude tak kolem 3000,-Kč.), ale v té době, kdy jsem filtr kupoval, nebyl bohužel k sehnání.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Jak máš odzkoušeno že je taky "v pohodě"? (A že je "v pohodě" i JR?)kishmick píše:A jedno srovnání: zatím, co "JR Filter" stojí cca 1300,-Kč. , EPMAN je jen za 350,-Kč.(mám ho taky odzkoušenej- je v pohodě ) !!!
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
"V pohodě" pro mě znamená, že filtruje bordel a zároveň pouští hodně vzduchu, nerozpadá se po půl roce, jde umejt atd. To že dobře filtruje(jak JR, tak EPMAN), je vidět nahoře- na fotce, kde mám vyfocenej vstup do turba-absolutní čistota (taky za to může pcv,tcv delete, ale to je jiná věc...). Za druhý: oceňuju u EPMANA materiál toho "těla"-černý gumy co drží všechno pohromadě. U JR filtru to bohužel evidentně odešlo za docela krátkou dobu(je to taková žvejkačka). Za třetí tam máš samotnej filtr-látku(molitan atd.), která zadržuje prach-taky bez problémů. Za čtvrtý by se měl sport.filtr dobře umejt a nezměnit potom vlastnosti-taky dobrý (myl jsem už oba). Prostě-celkově, když si vezmeš, že koupíš sportovní filtr(např. ten EPMAN) hodně velkej (dlouhej 24cm), kterej se materiálově podobá i těm drahejm značkám-a v lecčem je dokonce předčí, za nějakejch 350,-Kč., je to neskutečný!!! To by se ti ještě tak před 7mi-10ti lety nepoštěstilo. Je to prakticky cena za normální "papírák", kterej neodsuzuju, ale jehož výrobní cena musí bejt nanejvýš 50,-Kč a prodává se klidně i za 500,-.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Menší odpočinek u Podolského mostu. V pozadí zdejší stánek-"Kiosek u Podolského mostu". Dobré jídlo, pití, zmrlina a jiné a vždy s krásným výhledem na Podolský most !!! S60ka nabírá síly před zpáteční cestou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
tcv delete ? 

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 4169
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Ta tvá S60 je fakt peklo, sice kola bych dal kvůli těch našich cest R18, ale jinak je naprostá pecka
Chtěl bych se na ni podívat a hlavně poslechnout naživo, třeba na nějakém srazu

Chtěl bych se na ni podívat a hlavně poslechnout naživo, třeba na nějakém srazu

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé