Otázka pro turbaře
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1 Otázka pro turbaře
Zdarec, dneska, když jsem měl sundanou downpipe kvůli zavaření urvané trubky za katem, jsem si všiml zajímavé věci: klapka od wastegate úplně nedoléhá do otvoru i když je tyčka seřízená a je úplně nadoraz.
Otázka zní: je tam nějaký doraz, nebo co by mohlo způsobovat, že klapka úplně nesedí a je tam mezera? Mám totiž pocit, že mi auto nejede, tak jak by mohlo a tohle by mohla být příčina - ztrácí se tlak.
Zkusím se ještě zítra podívat na druhé turbo co bylo na autě původně, jak to tam vypadá.
Otázka zní: je tam nějaký doraz, nebo co by mohlo způsobovat, že klapka úplně nesedí a je tam mezera? Mám totiž pocit, že mi auto nejede, tak jak by mohlo a tohle by mohla být příčina - ztrácí se tlak.
Zkusím se ještě zítra podívat na druhé turbo co bylo na autě původně, jak to tam vypadá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Otázka pro turbaře
Musí jít zavřít uplně, mezera tam nemá co dělat. Doraz neni, jen se klapka opře. Může být opálená, podobně jako podpálený ventil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Otázka pro turbaře
Tak to musí být nějaký rozbitý. Normálně to nejde dovřít. I když se opřu silou o tu páčku nahoře, tak s tím víčkem jde hýbat. Opálené to na pohled nevypadalo.
Koukal jsem dneska na to druhé turbo a tam to funguje normálně, takže mě zřejmě čeká výměna výfukového housingu stávajícího turba, páč chra je určitě v lepším stavu než to staré, přes které se ztrácel olej.
Koukal jsem dneska na to druhé turbo a tam to funguje normálně, takže mě zřejmě čeká výměna výfukového housingu stávajícího turba, páč chra je určitě v lepším stavu než to staré, přes které se ztrácel olej.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Otázka pro turbaře
Tak mi to dneska nedalo a po delším bádání nad starým turbem jsem se rozhodl, že se na to znovu podívám.
Takže jsem znovu odšrouboval downpipe od turba a jal se zkoumat. Nakonec jsem zjistil, že když tyčku odpojím od páčky a opřu se o páčku tak víčko dosedne do sedla. Takže celý problém zřejmě je v celkovém opotřebení spoje mezi tyčkou a páčkou.
Takže jsem tyčku trochu přitáhl, aby víčko sedělo. Musel jsem mechanizmus rozhýbat, páč už to bylo pěkně zarezlý. Při testu budíkem se tyčka a páčka dostane při tlaku 1,8 psi zhruba na polohu při které byla před seřizováním. Takže jsem zvědavý, až zítra pojedu se ženou k lékaři, jak se auto bude chovat.
Takže jsem znovu odšrouboval downpipe od turba a jal se zkoumat. Nakonec jsem zjistil, že když tyčku odpojím od páčky a opřu se o páčku tak víčko dosedne do sedla. Takže celý problém zřejmě je v celkovém opotřebení spoje mezi tyčkou a páčkou.
Takže jsem tyčku trochu přitáhl, aby víčko sedělo. Musel jsem mechanizmus rozhýbat, páč už to bylo pěkně zarezlý. Při testu budíkem se tyčka a páčka dostane při tlaku 1,8 psi zhruba na polohu při které byla před seřizováním. Takže jsem zvědavý, až zítra pojedu se ženou k lékaři, jak se auto bude chovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 Otázka pro turbaře
No jestli to před seřízením nebylo dovřený a teď je to ve stejný poloze při 1.8psi, tak to ještě pritáhni, při tyhle hodnotě má teprve začít otvírat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Otázka pro turbaře
Ono se to pohne možná o milimetr, ale víčko už v té poloze je pootevřené.
Uvidím zítra, třeba to ještě přitáhnu.
Podle videa v jiném topicu by se to mělo za klidu pouze nasadit na čep, ne mít předpětí, tak uvidím.
Uvidím zítra, třeba to ještě přitáhnu.
Podle videa v jiném topicu by se to mělo za klidu pouze nasadit na čep, ne mít předpětí, tak uvidím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 Otázka pro turbaře
Předpětí by tam právě být mělo, jinak ten otevírací tlak nenastavíš.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Otázka pro turbaře
Uvidím zítra.
Řídím se podle tohoto videa od IPD mám tu verzi s jednoduchou tyčkou:
Řídím se podle tohoto videa od IPD mám tu verzi s jednoduchou tyčkou:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Otázka pro turbaře
Dej tam maličký (půl otáčky) předpětí, ať to drží zavřený. Protože jinak se to chová podobně jako ventil, kterej nedovírá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Otázka pro turbaře
Ono jsem tam trochu předpětí musel udělat, vzhledem k tomu, že to má tu vůli.
Po dnešní zkušební jízdě bych řekl, že auto jede trochu lépe, ale pořád to není tak jako kdysi, když jsem to koupil. To turbo zabíralo už od těch cca 1800 otáček, teď tak od 2500. A pořád nemůžu přijít na to kde je problém.
Začalo to dělat už na starý motor se starým turbem a starým TCV. Po výměně všeho žádná změna. Jediné co zůstalo původní je VVT ventil.
Rozvody na novém motoru měnil a nastavoval Martinopel, tak by měly být snad ok.
Jako, ono to jede, ale myslím, že by mělo lépe na to, že by to mělo mít 200 koní.
Po dnešní zkušební jízdě bych řekl, že auto jede trochu lépe, ale pořád to není tak jako kdysi, když jsem to koupil. To turbo zabíralo už od těch cca 1800 otáček, teď tak od 2500. A pořád nemůžu přijít na to kde je problém.
Začalo to dělat už na starý motor se starým turbem a starým TCV. Po výměně všeho žádná změna. Jediné co zůstalo původní je VVT ventil.
Rozvody na novém motoru měnil a nastavoval Martinopel, tak by měly být snad ok.
Jako, ono to jede, ale myslím, že by mělo lépe na to, že by to mělo mít 200 koní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Otázka pro turbaře
A co takovej katalyzátor? Ten se umí přicpat a pak můžeš tlačit jak chceš, ale takovou restrikci prostě nepřetlačíš. Nemáš možnost pokusně vyndat, či si s někym prohodit?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Otázka pro turbaře
No pokusně jiný nemám, ale to by asi začalo blbnout postupně a né najednou, z ničehož nic.
Nebo?
Nebo?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Otázka pro turbaře
Můžu to teda potřetí rozebrat a kouknout do něj kamerkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Otázka pro turbaře
To co uvidíš tě vyděsí, třeba zbytečně.
A máš tam někde po okolí klid, že bys ho vyndal a nikdo ti u toho neutrhnul koule?
Ono to neni tak hrozný jak u atmosféry, ale i tak je to rachot.
A máš tam někde po okolí klid, že bys ho vyndal a nikdo ti u toho neutrhnul koule?
Ono to neni tak hrozný jak u atmosféry, ale i tak je to rachot.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 Otázka pro turbaře
No, to by zas nebyl takový problém, ale větší problém je, že kat je součástí downpipe, takže by se to muselo rozebrat přímo u turba a to si nedovolím - plameny z výfuku by šlehaly přímo na izolaci motorového prostoru a na reduktor LPG. To fakt nejde.
Leda sehnat starší špatný komplet kat, vytlouct z toho vnitřek a pak to prubnout.
Leda sehnat starší špatný komplet kat, vytlouct z toho vnitřek a pak to prubnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Otázka pro turbaře
Já sem vůl, já mam doma DP z T5, ale mam jí řízlou před katem, tak mi to nedocvaklo, to samozřejmě nejde. Jako bych nic neřekl. Zbejvá holt ta kamerka, nebo někoho zpřátelenýho, kdo ti DP pučí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#17 Otázka pro turbaře
Když je ucpaný kat, tak při prošlápnutí plynu a vytočení motoru na místě je vidět, že vzadu povyleze výfuk z nárazníku, jak povolí v silentblokách, protože se natlakuje vlnovec a přetlačí je.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Otázka pro turbaře
Mam jinej dotaz, kdyz teda turba...
Menit 19T(konverze za 16T), za nejakeho Garretta(ano nemit nove turbo, tak by se mi nejake GTX GEN II libilo) sem uz zavrhl, v planovanem vykonu(320-400HP) to nema smysl(kor ekonomicky).
Ale zrovna resim, zda s Custom svodama jit, ci nejit i do externi WG.
Ekonomicke hledisko neresim, tech 3-5k za EWG neni nic hroznyho, jasne, jeste se bude muset dovarit vystup zpet na DP(ne Screaming Pipe asik vazne nechci Neb krom toho ze pri danym vykonu a 3" od DP(vcetne) a 100CPI katu nemam zrovna problem s omezenim, ale je zbytecny drazdit lidi a cajty(kor mimo CR) obzlast...), ale neni to nic komplikovanyho a stejne se bude dovaret rezonator a nejaky vstupy(WB, EGT) do DP...
Otazka je, zda bude rozumny prinos, interni by mela v klidu stihat a ani by nemela bejt extra restrikci, ale rikam si, ze externi by mela jit znacne lepe regulovat.
Uz sem toho sice nacet dost(neco i malo napocital zatim mi vychazi cca 22-25mm i pri zvedlejch RPM na 7100), ale prakticky zkusenosti nemam, takze si rad poslechnu pripadne jinej nazor/zkusenosti.
Vim ze se obecne EWG doporucuje od 400HP nahoru, ale kdyz uz bude na kabru WMI a dalsi experimenty, tak proc si neozkouset pripadne i tohle
At interni, nebo externi bude rizena jak ECU, tak externim EBC, plus mozna i nejake bezpecnostni omezeni pres MBC...
Menit 19T(konverze za 16T), za nejakeho Garretta(ano nemit nove turbo, tak by se mi nejake GTX GEN II libilo) sem uz zavrhl, v planovanem vykonu(320-400HP) to nema smysl(kor ekonomicky).
Ale zrovna resim, zda s Custom svodama jit, ci nejit i do externi WG.
Ekonomicke hledisko neresim, tech 3-5k za EWG neni nic hroznyho, jasne, jeste se bude muset dovarit vystup zpet na DP(ne Screaming Pipe asik vazne nechci Neb krom toho ze pri danym vykonu a 3" od DP(vcetne) a 100CPI katu nemam zrovna problem s omezenim, ale je zbytecny drazdit lidi a cajty(kor mimo CR) obzlast...), ale neni to nic komplikovanyho a stejne se bude dovaret rezonator a nejaky vstupy(WB, EGT) do DP...
Otazka je, zda bude rozumny prinos, interni by mela v klidu stihat a ani by nemela bejt extra restrikci, ale rikam si, ze externi by mela jit znacne lepe regulovat.
Uz sem toho sice nacet dost(neco i malo napocital zatim mi vychazi cca 22-25mm i pri zvedlejch RPM na 7100), ale prakticky zkusenosti nemam, takze si rad poslechnu pripadne jinej nazor/zkusenosti.
Vim ze se obecne EWG doporucuje od 400HP nahoru, ale kdyz uz bude na kabru WMI a dalsi experimenty, tak proc si neozkouset pripadne i tohle
At interni, nebo externi bude rizena jak ECU, tak externim EBC, plus mozna i nejake bezpecnostni omezeni pres MBC...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#19 Otázka pro turbaře
Zkus si vyhledat ,,Tial external wastegate,, :Zajsoft píše: jasne, jeste se bude muset dovarit vystup zpet na DP
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Otázka pro turbaře
Vim o nich, narazis na V-Band?Petr.Chrpa píše:Zkus si vyhledat ,,Tial external wastegate,, :Zajsoft píše: jasne, jeste se bude muset dovarit vystup zpet na DP
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#21 Otázka pro turbaře
Myšlenka nebo inspirace pro někoho dalšího kdo má pětiválcovýho draka :
Ahoj Mirku
Myšlenka byla taková ,že jsem si nevšiml ,že tam chceš dávat turbo Mitsu ,
protože jsem našel výf. svody ,které jsou připravené na Tial external wastegate a nemusel by jsi vařit jenže je to na Garrett ne na Mitsu to jsem si všim pozdě ,že chceš turbo Mitsu a už jsem to měl napsaný ,ale třeba ti to pomůže nebo někomu jinému v rozhodnutí jít do Garrett
Odkaz na svody je zde :
https://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-C30-004&Category_Code=VC30
Možná by to šlo i vymyslet nějakou přírubou to už jsem ,ale nehledal ,ale je tu možnost bez vaření ,ale cena je potom dost velká odhad když vezmu turbo,svody a ten externí wastegate tak je za to pěkný pojízdný auto kdybych nevěděl co s penězi asi bych šel do týhle sestavy.
Ahoj Mirku
Myšlenka byla taková ,že jsem si nevšiml ,že tam chceš dávat turbo Mitsu ,
protože jsem našel výf. svody ,které jsou připravené na Tial external wastegate a nemusel by jsi vařit jenže je to na Garrett ne na Mitsu to jsem si všim pozdě ,že chceš turbo Mitsu a už jsem to měl napsaný ,ale třeba ti to pomůže nebo někomu jinému v rozhodnutí jít do Garrett
Odkaz na svody je zde :
https://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-C30-004&Category_Code=VC30
Možná by to šlo i vymyslet nějakou přírubou to už jsem ,ale nehledal ,ale je tu možnost bez vaření ,ale cena je potom dost velká odhad když vezmu turbo,svody a ten externí wastegate tak je za to pěkný pojízdný auto kdybych nevěděl co s penězi asi bych šel do týhle sestavy.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Otázka pro turbaře
Tak to jsme se nepochopili, ja mel na mysli, ze budu muset navarit do DP vystup z EWG, pacz nechci Screaming Pipe, jak jsem psal vyse...Petr.Chrpa píše:Myšlenka nebo inspirace pro někoho dalšího kdo má pětiválcovýho draka :
Ahoj Mirku
Myšlenka byla taková ,že jsem si nevšiml ,že tam chceš dávat turbo Mitsu ,
protože jsem našel výf. svody ,které jsou připravené na Tial external wastegate a nemusel by jsi vařit jenže je to na Garrett ne na Mitsu to jsem si všim pozdě ,že chceš turbo Mitsu a už jsem to měl napsaný ,ale třeba ti to pomůže nebo někomu jinému v rozhodnutí jít do Garrett
Odkaz na svody je zde :
https://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-C30-004&Category_Code=VC30
Možná by to šlo i vymyslet nějakou přírubou to už jsem ,ale nehledal ,ale je tu možnost bez vaření ,ale cena je potom dost velká odhad když vezmu turbo,svody a ten externí wastegate tak je za to pěkný pojízdný auto kdybych nevěděl co s penězi asi bych šel do týhle sestavy.
Jinak o tehlech vim(a uz ty budou podle me lepsi jak Rkovy), ale chci tyhle: https://shop.klracing.se/sv/artiklar/volvo-850_v70-extreme-td04.html
Coz byl puvodne i duvod, proc sem zkoumal, zda nejit do nejakyho Garretta, ale kdyz sem udelal pruzkum,
tak jsem zjistil, ze menit novou 19T za nejakyho Garretta je nesmysl, jo kdybych byl v situaci, ze bych se chystal ted vymenit tu 13T,
tak bych sel asi do Garret GTX3071R GEN II, ve vysokejch tockach je na tom sice lip Mitsubishi, ale tohle ma zas lepsi nabeh...
Jinak sem se dneska jeste dival na ventil na AntiLag(coz je defacto EGR), ale to uz mi prijde na silnici jako moc velky zverstvo
Kazdopadne puvodni otazka, zda jit, ci nejit a proc, do EWG zustala stale nezodpovezena
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#23 Otázka pro turbaře
Takze do EGW jdu...IGW je u TD04 docela brzda...
2.3 T5 (ME7), TD04-19T, pri vykonu 320-400HP, max. ot. 7100.
Po nekolika dnech nacitani informaci, pocitani a vubec, mi vychazi, ze uplne idealni by byla cca 25mm EWG, takze Tial 38mm, nebo HKS Style 40mm...
Screaming pipe(tj. primo ven z EGW) asi vazne nechci, ale samozrejme nejdriv zkusim tuhle variantu, jinak predpokladam, s vystupem zpet do vyfuku
a at to zbytecne neboli, tak az za katalyzatorem... IGW pravdepodobne vykucham a zavarim, uvidim az to budu mit fyzicky v ruce, zda to nepujde rozumne zaslepit(jedinej realnej duvod, je, kdyby slo nekdy pryc a nekdo ho chtel provozovat s IGW).
Pripominky a rady vitany... Dotazy, budiz...
2.3 T5 (ME7), TD04-19T, pri vykonu 320-400HP, max. ot. 7100.
Po nekolika dnech nacitani informaci, pocitani a vubec, mi vychazi, ze uplne idealni by byla cca 25mm EWG, takze Tial 38mm, nebo HKS Style 40mm...
Screaming pipe(tj. primo ven z EGW) asi vazne nechci, ale samozrejme nejdriv zkusim tuhle variantu, jinak predpokladam, s vystupem zpet do vyfuku
a at to zbytecne neboli, tak az za katalyzatorem... IGW pravdepodobne vykucham a zavarim, uvidim az to budu mit fyzicky v ruce, zda to nepujde rozumne zaslepit(jedinej realnej duvod, je, kdyby slo nekdy pryc a nekdo ho chtel provozovat s IGW).
Pripominky a rady vitany... Dotazy, budiz...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#24 Otázka pro turbaře
Pro max. výkon vždy bez katu ten je brzda taky i když má velkej prutok místo něj dej rezonátor.Zajsoft píše: Takze do EGW jdu...IGW je u TD04 docela brzda
Pripominky a rady vitany... Dotazy, budiz...
Myslím ,že pokud bys ho vyhodil získáš tím víc než zrušením IGW a ponecháním katu.
Edit: Mám to taky tak jinak proti EWG nic nemám .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#25 Otázka pro turbaře
Nakopat...Petr.Chrpa píše:Pro max. výkon vždy bez katu ten je brzda taky i když má velkej prutok místo něj dej rezonátor.Zajsoft píše: Takze do EGW jdu...IGW je u TD04 docela brzda
Pripominky a rady vitany... Dotazy, budiz...
Myslím ,že pokud bys ho vyhodil získáš tím víc než zrušením IGW a ponecháním katu.
Edit: Mám to taky tak jinak proti EWG nic nemám .
Kdybych ho tam nechtel nechat, tak tam neni. Ale staci, ze to aktualne dela kraval, jeste aby to pachlo benzinem... Jezdi se s tim taky mimo CR.
A prece jenom 100CPI na 3" zas moc pro moji aplikaci uplne brzdou neni
Rezonator prijde za CAT, konkretne MagnaFlow GlassPack(samozrejme opet se nebranim jinemu doporuceni), ale jeste resim dilema, zda jen s mensim, nebo vetsim prumerem(tela, vstup i vystup je 3"),
potrebuju ten vejfuck ztisit... Predpokladam, ze cim je delsi, tim utlumi vic... Jak je to prumerem?
Potrebuju stahnout kraval v hlavne nizkejch frekvencich, vysoke sou v klidu...
Plus pocitam, ze pak bude zvuk i cistsi.
Odhaduju, ze potrebuju co nejdelsi a uzsi? A nachazim dost protichudnejch nazoru/informaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek