Výměna B5254T za B5234T3

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Drink12
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 6 roků
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Dobrý den, prosím o radu co vše je potřeba vyměnit(mám celé auto s motorem B5234T3.
Původní motor má el.klapku a plyn pedál vvt a el zapalování.nový má mechanickou klapku plyn s lankem a rozdělovač.Děkuji za každou radu.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14363
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od raolsa »

Sežeň si ten správný motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Ale tak ono je to asik relativne jedno, kdyz si necha SW poskladat od D5T5/ARD, ne?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Drink12
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 6 roků
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Děkuji za radu...ale zajímá mě jak to dostanu do auta ne rada ať si seženu správný motor...chci nějaké ty koniky navíc a jak říkám mám komplet druhé auto zajímá mě co všechno je třeba vyměnit....ale přesně takovou odpověď jsem čekal....takže se asi zase nic nedozvím...tak si zase budu muset poradit sám ale i tak děkuji za radu.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14363
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od raolsa »

No jak to říct, prostě musíš přehodit komplet všechno co se týká motoru s pak ještě do auta nalít ten správný SW, aby to spolu mluvilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Drink12
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 6 roků
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Když přehodim komplet motor včetně elektriky a řídící jednotky k motoru B5234T3 dam plynové lanko použiju samozřejmě i klíč s čípem k tomu motoru tak by to mělo jet ne?a software by se ani upravovat snad nemusel ne když použiju vše original k motoru B5234T3

skulda
Offline
Příspěvky: 311
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od skulda »

to by asi šlo, ale znamená to přehodit i CEM kvůli imobilizéru a s tím můžou souviset další problémy, abys pak neskončil tak, že vyměníš elektriku v půlce auta, navíc na emisích ti nebude sedět označení motoru s TP, z auta vyčtou jiné označení...
jak píše Raolsa, dal bych jen motor a nový SW
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Drink12
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 6 roků
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Takže nejlepší přehodit motor včetně el. Pedál a dat lanko nechat původní jednotku a doladit na ni sw pro nový motor?nejaky tip kdo naladí sw??jinak dekuji moc za radu..

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Drink12 píše:Takže nejlepší přehodit motor včetně el. Pedál a dat lanko nechat původní jednotku a doladit na ni sw pro nový motor?nejaky tip kdo naladí sw??jinak dekuji moc za radu..
A co cist? Uz sem to psal... D5T5 ktery to berou od ARD...
A udelal bych to presne naopak, dal, bych tam misto lanka, tu el. klapku... Tj. to poskladal na ME7...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1829
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Myslím,že mu to stejně nebude stačit přijde turbo a další věci pak se to začne srát a konečná suma přesáhne cenu pořádnýho auta co jede. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše:Myslím,že mu to stejně nebude stačit přijde turbo a další věci pak se to začne srát a konečná suma přesáhne cenu pořádnýho auta co jede. :wink:
Jo, me to povidej, GO V8 a AT se obavam ve finale, se vsim okolo, vyjde draz nez koupit jinou V8 :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Drink12
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 6 roků
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

Ok...děkuji za radu.myslim ze výkon 176kw základ je dobrý samozřejmě bych to nechal trochu nalejt nevím kolik to jde ale počítám 200kw by mohlo jít a to my stačí na vyblbnuti mám jinou káru ale chtěl jsem tohle trosku oživit mám to hlavně na zimu....jinak ještě jednou moc dekuji za cenné rady

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Zajsoft »

Asi takhle, na ustepacne poznamky, etc si musis zvyknout... A sam jizjivejma poznamkama taky kladny body nenasbiras... ;)

Prece jenom si povezme na rovinu, ze vse na co se tu ptas, je tu uz napsane mnohokrat, chce to jen pouzit hledani a hlavne investovat cas...
Holt kdyz chces, aby Ti to nekdo relativne alespon castecne naserviroval, tak holt to okolo je toho (sic nevyzadana) nedilna soucast... :P
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1829
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Nemyslel jsem to nějak zle ,ale realisticky :D
Na to abys tam měl 200kw tě vyjde levnějc koupě vozu s B5234T3 (a máš motor do foroty což je plus) než dělat přestavbu XC70ky. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1460
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od kwiko »

Motor bez VVT sa da preskladat do auta pre VVT, staci vymenit vanu a veko ventilou s vackami. A uptavit soft aby to aj tlacilo + nastavenie predzapalu na iny objem. Ale to oznacenie mi nejako nesedi. V70XC sa robila len s 2.4t a 2.5t (od 1999 aj s VVT) a ty tam chces staru 2.3 T5 co sa do v70xc nikdy nedavala. Ten motor ma nizsiu kompresiu preto zvladne vacsie turbo. ale v nizkych otackach to moc tahat nebude

Drink12
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 6 roků
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: V70I Xc

Výměna B5254T za B5234T3

Příspěvek od Drink12 »

A co tam dat vstriky a turbo z 2.3T5 a upravit soft to by bylo asi nejjednodušší

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé