Včera jsem byl v prvním servisu a diagnostikovali mi cca 35% snížení plnícího tlaku. To pravděpodobně stojí za sníženým výkonem a o cca 3l vyšší spotřebou.
Nabídka od nich je na 20.500,- za výměnu a použití repasovaného turba + práce. Přijde mi to dost. Opravdu je nutné dělat všechny tyto práce? Doufal jsem ,že vyměním turbo za repasované v ceně +- 7tis bez práce a budu jezdit dál. Nemělo by samotné turbo projít napřed nějakou diagnostikou, jestli není jen v háji nějaký snímač, nebo ventil?
Turbo Garret 760774, vodou chlazené, s el. regulací - 12.000,- Kč
Sada těsnění - 860,- Kč
Olej+ filtr - 1400,- Kč
Filtr vzduch - 480,- Kč
Práce komplet, vč. čištění olejové vany / sací koš / mazací kanály - 5800,- Kč
__
20540,-
