Zdravím,
Mám S80 D5 polestar (151kw) a potýkám se s zvláštním problémem. Občas když startuji tak auto jakoby zaškitá a chytne jako chytávají diesely v zimě.
Stává se to jak v zimě tak v létě a je jedno jestli je auto zahřáté nebo ne.
V zimě auto chytá na cvrnknutí a nikdy nebyl problém s čímkoli na motoru. Tankuji dobrou naftu a dávám hoodně VIFu do nafty.
Před týdnem jsem vyměnil palivák a nalil tam Vervu s čističem vstřiků, tak jako každý rok. Chod je po čtvrtce nádrže nádhernej, ovšem včera po 200 km jízdy mi to udělalo na Andělu v gárážích. Není to tudíž asi vstřikama.
ALE, mám podezření že to bude něco s elektrikou jelikož mechanik mi teď musel měnit baterku, která byla 3 roky stará a originál Volvo za 5k z Průhonic. Tenkrát mi odešel nějaký kablík od baterky a kůli tomu auto nestartovalo, tak se ptám, jestli někdo neví jak to zjistit, popřípadě pokud není v P3 volvech nějaké čidlo co odchází a dělá bordel ve startování.
Kdyby nějaký klubák měl VIDU a byl z prahy a okolí a byl ochotný za nějaký peníz auto napíchnout, zjistit zdali nějaké čidlo nedělá neplechu a udělat pár úkonů (kalibrace oken a kalibrace klapek vzduchotechniky), byl bych vděčen.
Díky moc
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
V Praze zkus Marru
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
Relé žhavení nebo žhavici svíčky.
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
Prý to může být čidlo teploty u Cooleru. Pak dám vědět čím to bylo.
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
U cooleru není žádné teplotní čidlo.
Teplotní čidlo je pod EGR ventilem.
Teplotní čidlo je pod EGR ventilem.
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
To je tlakový senzor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
Ja som ho už menil. Mal som tieto chybové kódy:frantuvdedek píše:A vo co že je
ECM-P029900
ECM-P046C85
ECM-P004900
ECM-P042000
opis chyby:
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=16&t=10203
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
1 z 10 startů je špatný u D5 151kw
Díky
Jo, EGR mám prej taky už díky tomu zanesenej. Je to čidlo tlaku i teploty, bylo docela těžký vůbec zjistit jaký čidlo to vůbec je. Na eshopech to maj blbě a doporučuje to jiný, tak kdyby někdo měl problém tak hledejte pořádně podle skandixu.
31355462 je čislo dílu.
Jo, EGR mám prej taky už díky tomu zanesenej. Je to čidlo tlaku i teploty, bylo docela těžký vůbec zjistit jaký čidlo to vůbec je. Na eshopech to maj blbě a doporučuje to jiný, tak kdyby někdo měl problém tak hledejte pořádně podle skandixu.
31355462 je čislo dílu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]