Filtr přívodu paliva pro nez. topení

  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9977
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Filtr přívodu paliva pro nez. topení

Příspěvek od hajnej »

Jestli se nepletu, přívod paliva nezávislého topení nemá žádné filtrování. To v případě P2 origo bufa vede k ucpávání trysky a jejímu následnému průsaku a tím pádem poruše.

Doporučil by někdo, jaký filtr tam dodělat? A do jakých míst? Za nebo před čerpadlo?
Naposledy upravil(a) hajnej dne 28 čer 2019 13:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Filtr přívodu paliva pro nez topení

Příspěvek od Zajsoft »

hajnej píše:Jestli se nepletu, přívod paliva nezávislého topení nemá žádné filtrování. To v případě P2 origo bufa vede k ucpávání trysky a jejímu následnému průsaku a tím pádem poruše.

Doporučil by někdo, jaký filtr tam dodělat? A do jakých míst? Za nebo před čerpadlo?
No osobne bych ho dal pred cerpadlo a do mista kam se dostanes.
Filtr bych pouzil normalni palivak na hadici na motorku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9977
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Filtr přívodu paliva pro nez topení

Příspěvek od hajnej »

Zajsoft píše: No osobne bych ho dal pred cerpadlo a do mista kam se dostanes.
Filtr bych pouzil normalni palivak na hadici na motorku...
Mám trochu obavu, aby dokázalo čerpadlo přes filtr nasát. Přeci jen je lepší, když se do filtru palivo tlačí.
Motorka je dobrej tip.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé