Výběr XC60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#1 Výběr XC60
Ahoj Volvisti,
potřeboval bych poradit s výběrem XC60, respektive dieselového agregátu, s kterým si auto pořídit. Poměřovat by se měly klasický ukazatele - spotřeba, dynamika, spolehlivost.....
Ještě bych doplnil, že se poohlížím po modelech z let 2011 - 2013.
No a samozřejmě uvítám i rady, na co si dát při koupi pozor, atd. atd.
Předem díky za vaše rady...
potřeboval bych poradit s výběrem XC60, respektive dieselového agregátu, s kterým si auto pořídit. Poměřovat by se měly klasický ukazatele - spotřeba, dynamika, spolehlivost.....
Ještě bych doplnil, že se poohlížím po modelech z let 2011 - 2013.
No a samozřejmě uvítám i rady, na co si dát při koupi pozor, atd. atd.
Předem díky za vaše rady...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Výběr XC60
Šel bych do D3 120kw. Podle mě ideál motor - dostatečně silný, úsporný, spolehlivý.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#3 Výběr XC60
OK, a jakej je rozdíl mezi D3 a DRIVe?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Výběr XC60
Vypadá to na identické motory dle Wiki. Popravdě nevím. Možná jen nějaká opatření jinde, než v motoru, menší kola apod.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#5 Výběr XC60
Souhlasím, D5204T je ideální motor, pokud se řeší spotřeba, ale i ověřené železo.
Známý má XC60 manuál FWD a je schopný jezdit dlouhodobě okolo 6l/100km
Známý má XC60 manuál FWD a je schopný jezdit dlouhodobě okolo 6l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#6 Výběr XC60
Je v tom zmatek. D3 120kw 2010-2012 5-ti válec, pak snad D3 110kw 4 válec? Drive e jsem videl nejcasteji ve spojeni se 4 valcem.
Ale bez zaruky, je v tech oznaceni motoru dost zmatek. Vzdycky chce zjistit oznaceni motoru, jak uvedl Sup - D5XXXTXX 5 valcu, D4XXXTXX 4 valec.
P.S: Sup - predpokladam, ze jezdi dalky, beznou jizdou po okreskach dlouhodobe nejdeme s timto motorem pod 6.7 l. (Je uz ti vidim, on to ma v manualu, tak to je jina).
Ale bez zaruky, je v tech oznaceni motoru dost zmatek. Vzdycky chce zjistit oznaceni motoru, jak uvedl Sup - D5XXXTXX 5 valcu, D4XXXTXX 4 valec.
P.S: Sup - predpokladam, ze jezdi dalky, beznou jizdou po okreskach dlouhodobe nejdeme s timto motorem pod 6.7 l. (Je uz ti vidim, on to ma v manualu, tak to je jina).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#7 Výběr XC60
shalibaba: jo jezdí převážně dálnici v klidu a vkuse
DRIVe - byl pětiválec 2.4 s manuálem a pouze předokolka.
Jinak D4,D5 T4,T5 s přídomkem Drive-E je nový VEA motor, ale ten se tě v těhle letech co hledáš netýká
DRIVe - byl pětiválec 2.4 s manuálem a pouze předokolka.
Jinak D4,D5 T4,T5 s přídomkem Drive-E je nový VEA motor, ale ten se tě v těhle letech co hledáš netýká
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#8 Výběr XC60
No právě, že je v tom neuvěřitelnej guláš... Prase se v tom vyzná. A já našel auto s motorem DRIVe a je to dvoulitr 163 koníků. První přihlášení 01/2012.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#9 Výběr XC60
Tak to je pětiválec v doulitru, 120kW.
VEA byla až 2014+
Když tak VIN a můžu rozklíčovat.
VEA byla až 2014+
Když tak VIN a můžu rozklíčovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#10 Výběr XC60
Dobře, VIN zkusím sehnat. ...A tenhle motor, jak je na tom se spotřebou a spolehlivostí? ....Je to manuál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#11 Výběr XC60
já myslel, že označení DRIVe bylo pro motory PSA a od 2014 DRIVE - e
jak píše SUP, VIN anebo kod motoru napoví
jak píše SUP, VIN anebo kod motoru napoví
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#12 Výběr XC60
Jinak, pokud je to D5204T, tak jak jsem psal, s automatem a FWD v S60 spotřeba kolem 6,7l (pojížďky, občas delší trasa, ale vesměs jen okresky). Na S60 120kW výkon motoru v pohodě.
Pozor bych si dal na tlakování do vody - někdo tu u tohoto motoru psal, že mu fouklo těsnění, někdo, že mu praskla vložka.
Potom mrknout na vnitřek podběhů u prahu, zda není plný nečistot (nejčastěji listí, jehličí) - a s tím možná počínající koroze blatníků "zevnitř".
Nevýhoda, pokud bys chtěl oficiálně poladit motor a převodovku - na tento typ motoru není POLESTAR dostupný.
Pozor bych si dal na tlakování do vody - někdo tu u tohoto motoru psal, že mu fouklo těsnění, někdo, že mu praskla vložka.
Potom mrknout na vnitřek podběhů u prahu, zda není plný nečistot (nejčastěji listí, jehličí) - a s tím možná počínající koroze blatníků "zevnitř".
Nevýhoda, pokud bys chtěl oficiálně poladit motor a převodovku - na tento typ motoru není POLESTAR dostupný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#13 Výběr XC60
Jo, díky. To VINko bych měl zítra mít... Fešák má najeto 188t. km a je po dvou majitelích a je to výbava Momentum. Cenovka 280000,-Kč.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Výběr XC60
Jak psal Sup 16:22pepe009 píše:Dobře, VIN zkusím sehnat. ...A tenhle motor, jak je na tom se spotřebou a spolehlivostí? ....Je to manuál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Výběr XC60
Až takovej guláš v tom není, Wiki napoví.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Výběr XC60
https://www.auto.cz/ojety-vznetovy-petivalec-volvo-jeden-z-nejlepsich-dieselu-vsech-dob-124820
Dvoulitry D3 se nabízely ve verzích s výkony 100, 110, 120 a 130 kW a vždy se pojily výhradně s jedním turbodmychadlem. Naproti tomu verze s objemem 2,4 litru dostala poprvé také dvojici kaskádovitě uspořádaných turbodmychadel a tedy sekvenční přeplňování. To se pojilo s výkonnějšími verzemi 151 a 158 kW.
Z pohledu uživatele je hlavním rozdílem zcela nový common-rail s piezo vstřikovači. Kromě toho, že u něj dokáže selhat samotný vstřikovač ve svém ovládacím členu, je také stále velmi problematická repase těchto vstřikovačů. Naopak z hlavy válců zmizely vířivé klapky, takže problémy s nimi se variant pro Euro 5 již netýkají.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 10 čer 2019 21:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Výběr XC60
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#18 Výběr XC60
Nekoukal bych na typ motoru ale hlavně na stav a historii to je důležitější!!!! Podělat se může každý typ motoru.
Jinak DriveE je vždy se Stop startem a to je ta největší zhovadilost, kterou zelení euro inženýři vymysleli. Vylepšuje emise pro homologační testy pouze v laboratoři a na celý hnací řetězec má neblahý vliv
Jinak DriveE je vždy se Stop startem a to je ta největší zhovadilost, kterou zelení euro inženýři vymysleli. Vylepšuje emise pro homologační testy pouze v laboratoři a na celý hnací řetězec má neblahý vliv
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#19 Výběr XC60
Tak si představte, jak dopadla moje dnešní koupě. Nijak! Jel jsem si pro to s odtahovkou do Norimberku a když jsme byli 200km od Norimberka, zavolal skopčák, že auto je prodaný. A to i přes to, že ráno potvrdil objednávku. Ale prej, že máme klidně přijet, že nám dá jiný auto se slevou. Jiný Volvo? Zněla naše otázka. Ne, to nemám. Kretén tam má Mini Cooper, Kia Ceed a Mercedes A. Dobrý, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#20 Výběr XC60
Jinak, díky za vyčerpávající přehled agregátů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#21 Výběr XC60
Toho jsem se taky bal kdyz jsem jel pro 70tku, proto jsem jeste v 8 vecer volal zda auto je a rano kdyz otevrel byl jsem na miste pred branou...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#22 Výběr XC60
Tak to je mi Tě líto a to první kopě Volva. Ale pravdou je k sousedům vždy hned ráno.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Výběr XC60
Alespoň zavolal. Do Němec je potřeba mít v záloze vždy víc aut.pepe009 píše:Dobrý, ne?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krupka
- Vůz: XC60 D5204T2 2011
#24 Výběr XC60
No jo, ale víc aut prostě nebylo. Respektive, za akceptovatelnou cenu. Vezl jsem s sebou jen prachy, na kterých jsme se včera dohodli. Nedaruju mu to. Řeším přes mobile.de
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Výběr XC60
Je to prostě buď vrabec v hrsti nebo holub na střeše.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek