V70 II / V70 III v automatu - životnost

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#1 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Čau kluci,

táta shání nějaké vyloženě dálniční auto. Vydyndal se z peněz nákupem nějaké techniky a hlavně auta tak či onak často mění, nic ho nebaví dlouho, takže to moc neprožívá co se výběru týče.

Jediné co ví na 100% je, že to MUSÍ být automat (časté zácpy v Mnichově a Regensburgu) a nesmí v tom autě ležet. Byl se teď dívat na 530xD e61 Bramboru a odešel úplně znechucenej, že v tom skoro leží, což mu nevyhovuje.

Popravdě mám strach mu doporučit V70Ku v automatu, protože ruku na srdce ten Aisin prostě konstrukčně za ZF apod. krapet zaostával ve výdrži pokud není pravidelně šlechtěn - o tomto prosím nediskutujme, nechci tady 5 stránek nesmyslů. Mercedesů s 450 000Km a nikdy neměněným olejem v automatu jsem viděl už mraky. Volvo ani jedno..Teda ne pojízdné.

Dotaz tedy je : Vydrží ten Aisin pokud by se koupilo auto třeba s 200 000Km dálniční pilotáž 170km/h - 200km/hod ? Táta odjezdí 90% kilometrů po Německu a vyznává trochu jiné hodnoty, než je trávit čas v autě sezením na prdeli. Otázka je, kolik bude taková 2.5T v automatu žrát při ustálených 180km/hod...Jako s 6L nikdo nepočítá, ale 15 by byl celkem úlet. Případně D5ku ...Lépe bez DPF, ikdyž otec by ho vyčistil jak nikdo.

Pokud by někdo v BLÍZKÉM okolí Plzně zvažoval prodej V70 II nebo III v automatu do 200tis, ať se mi ozve. Odpočet DPH výhodou (nesmí to být plná kůže - max kombinace kůže-textil nebo alcantara)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Warcz »

12 - 13l pri 150km/h u V70 2.5 AT AWD

Nad 150km/h jsem to nemeril, ale k tem 15l to bude
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#3 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Díky :-)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Warcz »

Ale muze to předělat na LPG :)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#5 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Na kokotiny on nema cas :-D On to chce koupit a jezdit. Nikdy na aute nedelal snad ani rozvody po nakupu auta. Potom nekdy behem vlastnictvi jo, ale on to neresi. V servisce je napsane, ze byly delane (kupuje auta z 90% z DE), tak to nezkouma. Na druhou stranu je pravda, ze kdyz mu to umre, tak se z toho nehrouti...Manzelce koupil nove auto, ale sam nove nikdy nemel a nikdy nejezdil autem drazsim, jak za 200K. Navic on ma fakt z prdel kliku...skoro na vsechno. Jemu se na aute nepokazilo za 3 roky nic krome vyfuku a zadnich tlumicu. Ja ho mel (po nem) doma 3 tydny a hned chciply zhavice, baterka a jeste mi ho malem ukradli .. :-D

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#6 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od simons93 »

Jestli lítá skoro výhradně po dálnici, tak bych vzal určitě diesela. S DPF při tomhle provozu nebude žádnej problém. Benzín si v tomhle režimu těch 14-15l vezme. A převdovka pokud je v pořádku, tak s tímhle provozem nemá taky žádnej problém. V podstatě jede skoro furt na poslední kvalt se zamčeným měničem. Měl jsem pětikvalt, mám teď šestikvalt. Jezdím převážně dálnici a pohoda. Na V70 jsem měl nakrouceno skoro 400t km, na S80 mám teď 300k km. Převodovky původní.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#7 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od quaero »

No minimálně ve V70II se leží taky celkem dost...

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Zajsoft »

quaero píše:No minimálně ve V70II se leží taky celkem dost...
Proc? Ja v ni sedel normalne v vicemene v pravym uhlu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#9 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od simons93 »

Asi tím ležením myslel spíš sezení nízko. Ale jak V70II tak V70 III maj dostatečný výškový nastavení sedačky, takže lze sedět i poměrně vysoko. Ale SUV "sedim jak na hajzlu" styl sezení to samozřejmě nikdy (naštěstí) nebude :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#10 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od quaero »

Ano, myslel jsem to tak jak píšeš. "Poměrně vysoko" je velmi relativní pojem. :-) Leze se z toho jak z postele... Ale nestěžuji si. Každopádně ve V70III se sedí podstatně výš a má i tvrdší sedačky, takže do toho člověk tak nezapadne. S V70II jsem spokojenej, ale těším se na V70III.

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#11 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od simons93 »

Mně se teď po sedačkách z P2 stýská, přišly mi lepší :D

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#12 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Díky za diskuzi.

Ono je to těžké. Tátovi je lehce před 50, taže žádnej stařec to rozhodně není. Nicméně je to prakticky zaměřenej člověk a má jasně dané priority ve všem. Kromě aut :-D Ty střídá jak fusekle, protože proč ne...Ne že by to vyjel na papriku a prodal, ale prostě se vždycky naskytne důvod, nebo chuť.

Automaty už taky nějaké měl, ať už to byly staré Mercedesy, "A" Omega...pak dlouho, dlouho jenom manuál a teď vlivem ježdění v Německu, kde jsou ty dálniční uzly u velkých měst, případně průjezd městem do práce fakt peklo nechce už obtěžovat svou levou nohu. Ono je to fakt na palici jet 15km cca 1hodinu času a pořád semafory, kolony, rozjezdy.

S tím sezením nízko jste to trefili. Je to těžké..On by si představoval téměř dodávkový posed v osobáku, co má 200koní... :-D

Ještě se licituje s Fordem Galaxy, nebo Smax v automatu, ale to teda nevim nevim...On by tam měl být teoreticky klasický měničový automat, ale překousnout naftu od Fordu a ještě automat od Fordu, to musíte být opravdu statečný jedinec. A hlavně takového auta jste asi poslední majitel, protože neznám nikoho, kdo by chtěl tento druh auta v automatu. To není "E" Mercedes...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#13 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od hajnej »

jirka87 píše:
Ještě se licituje s Fordem Galaxy, nebo Smax v automatu, ale to teda nevim nevim...On by tam měl být teoreticky klasický měničový automat, ale překousnout naftu od Fordu a ještě automat od Fordu, to musíte být opravdu statečný jedinec. A hlavně takového auta jste asi poslední majitel, protože neznám nikoho, kdo by chtěl tento druh auta v automatu. To není "E" Mercedes...
U těch Fordů bacha. Někde dávali ten jejich Powershift, což je prej pěkná srágora, ale někde i ten náš slavnej Aisin TF-80SC. Podle jakého klíče ty převodovky rozdávali nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#14 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od quaero »

Do Galaxy a Smax se dával Aisin jenom do roku 2010. Powershift bych nebral.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#15 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od quaero »

jirka87 píše:Díky za diskuzi.

S tím sezením nízko jste to trefili. Je to těžké..On by si představoval téměř dodávkový posed v osobáku, co má 200koní... :-D
A co XC70III D4 nebo D5? D5 má 158kW.

Nebo mě ještě napadl Mercedes B druhé generace.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#16 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od paconni »

Jezdim taky v DE a mam V70 II AWD v automatu, 2,5t a LPG. No, pokud chce jezdit 180-200km/h a nechcete resit LPG, tak jedine diesel. V techto rychlostech si auto vezme 100% pres 15l. Jednou jsem mazal do Prahy a jel co to dalo. Celkem 510km a musel jsem behem cesty tankovat, abych vubec dojel.

Jinak AWD je trochu vyssi, takze se to da. Pokud si i zvedne sedacku, tak to pujde. Necetl jsem to cely - jaka by byla cenova hladina?
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#17 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

quaero: Šmarjá Mergl B ne, DAS FUJ ! Když už tak "R". Je stejně hnusné, ale mnohem praktičtější. Akorát tam ho nabádám na R500, protože ty R320Cdi apod stejně žerou 13L nafty. Tak to radši 14-15L benzínu (známej to má, referoval mi, vím s čím počítat stran spotřeby) a v klidu bez obav. 320Cdi taky nebyl vzor všech ctností.

paconni : Pokud mám konkretizovat, bylo by dobré 100...počítá se vnitřně tak se 150, ale to je asi strop a bylo by fajn, kdyby se do té ceny vešla počáteční běžná údržba.

XC 70 mu nechci vůbec zmiňovat. Nechci být hnusný, ale za tyhle peníze to budou stará auta a komplikovanost celého ústrojí potažmo neznalost historie by byl průser. Úhlovky v kombinaci s Aisinem...Opravdu se omlouvám, nikdy jsem takové auto neměl, ale stačí mi co tady čtu.

Leda tu 4x4 odpojit...Případně vykuchat celou ven. A to jsme kde jsme byli = málo času na takové věci. Doma 2 děcka (sebe nepočítám :-D ), rozkopanej barák a 4 dny v týdnu mimo domov..To se nedá stíhat.

On potřebuje hlavně aby to auto jezdilo a byl na něj spoleh-každý den,co není v práci je to velká finanční ztráta, takže tak...Poté, co mu 2x kleklo v Reichu ML-ko, tak jsem ho donutil koupit na tyhle cesty 1čkovou Octavii. Rok s tím jezdil bez závad (za 8L/100 :-D = noční můra všech majitelů naftové ovce), ale jak asi chápete, to není zrovna dálniční auto...Kor s těmi 66kw...Jenže jak se ukázalo, spolehlivé to bylo naprosto i v těch zvířecích podmínkách na provoz.

To je těžko. Shrnu to takto : Pokud má někdo na Plzeňsku na prodej V70 v automatu (lépe tedy naftu) okolo 100-150tis, ať se mi prosím ozve, případně dá tip na nějaký kousek. Ono ani v okolí Mnichova jich není mnoho...To jsou jednotky kusů.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#18 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od quaero »

Nj, s tímhle rozpočtem to bude trochu problém.... Já myslel XC70III, ta se dělala i jako FWD právě s motorem D4. Ale ty jsou cenově někde trochu jinde....

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=278689993&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&maxMileage=200000&maxPrice=5000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=0a0c261f-3e8b-31a7-08c3-60bcd3da1d03

nevypadá zle, ale je pro vás asi trochu daleko... jedině si jí nechat přivézt..... nicméně tam píše že se v automatu měnil olej, což je celkem zásadní...

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#19 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

quaero : což o to, díky za tip, ale tak daleko on pro auto nepojede...Vyskytuje se na trase Plzeň - Mnichov. A já se mu nedivím, že by se mu tam nechtělo..Já bych pro auto taky tak daleko už nejel. Ale díky za tip, kousek vypadá hezky.

P.S : Já bych si ho v tom i dovedl představit... https://auto.bazos.cz/inzerat/104020143/Volvo-XC70-Crosscountry-24-D5-4x4-120-kw2004.php

Poslal jsem mu to mailem. On mi na to sice neodpoví, ale je mi jasný, co mu vadí - kožené sedačky. On to bytostně nesnáší, takže tím se výběr těch aut dále komplikuje...Super by byla kombinace kůže/hadr. Ale opět..na nějaké přehazování z druhého auta to prostě nebude..

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od hajnej »

Co tohle? http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-2-4d_i228
Tam by mohl David Patočka zodpovědně zhodnotit stav automatu. A těch 120kw se dá vyhnat na 160kw :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od hajnej »

jirka87 píše: P.S : Já bych si ho v tom i dovedl představit... https://auto.bazos.cz/inzerat/104020143/Volvo-XC70-Crosscountry-24-D5-4x4-120-kw2004.php
Kožený sicny bez výhřevu...já ti nevím čoveče.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#22 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

hajnej píše:Kožený sicny bez výhřevu...já ti nevím čoveče.
Si tam dáš na zimu larisu čoveče, nevyšiluj :ROFL: :ROFL: :ROFL:


Tata jak uvidí ty kilometry, ta ho klepne. Není z těch co by hodnotili auto podle nájezdu, sám měl Mercedesa s nájezdem 750 000Km, ale už tomu nějak odrostl.

ANO, vím že ta XC70II bude patrně stočená a lepší udržované jeté, než 20leté s imaginárním nájezdem o kilo nižším, ale jemu prostě půjde těžko vysvětlit, že se na takové auto dá naprosto spolehnout. Chce/potřebuje jezdit, ne řešit. Už to vidí jinak prostě. Mimojiné kámoš má 4letého Tourana s DSG a má na něm 480 000Km :-D A jezdí to furt normálně.

P.S : Opravdu jde i ten automat dát na cca 145Kw a 470Nm ?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od hajnej »

jirka87 píše:
P.S : Opravdu jde i ten automat dát na cca 145Kw a 470Nm ?
Jancho má na XC70 D5 (136kw) s automatem těch 160kw
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2148
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#24 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Ok, hodí se vědět. Děkuji :-)

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#25 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od michal_0077 »

taky me zacpy u Mnichova donutily si koupit automat. V70II 2,5T FWD LPG s AT slouzila verne, a ty sedacky jsou opravdu pohodlne. Lepsi neznam. Dnes uz bych asi tak stary automat na dojizdeni do nemecka nekoupil. Muj uz s 350tis km taky odchazi, oprava stoji nesmysl pokud je vubec mozna.

Ac jako volvista mam V70II radeji nez V70III, tak prave kuli TF-80SC automatu bych bral V70III. Jestli V70III 2,5T 147kw/170kW kdyz na ni sahl ford vydrzi na LPG bez problemu 200 000km rychle dalnicni jizdy po nemecke dalnici nevim.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“