S80 Hori zapalovaci civky
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#1 S80 Hori zapalovaci civky
Dobry den, chtel bych poprosit o pomoc s resenim horicich zapalovacich civek na mem Volvu. S80, 2.0t, 166kw, B5204T3, rv 99. LPG
Po cca 10ti km, nekdy po 20ti vterinach motor zacne skubat a jede na 4 valce, podalsim case uz jen na 3. Duvodem je, ze prestanou palit zapalovaci civky a doslova se upecou. Vzdy je to na stejne pozici, nejdriv 3. a potom 5. valec. Po vymene civek se situace opakuje. Na zbyle 3 valce motor jede a dalsi civky nehori.
Udelal jsem tohle
Napeti baterie ok, bez spicek, nebo poklesu (s odpojenym alternatorem dela to same)
Nove svicky original Volvo
Vycisteny diry pro svicky, byl tam trochu olej
Nove uzemeni motoru
Komplet nove kabely od ECU ke vsem civkam az k pojistce a zemim
Nova ECU s nahranym SW z puvodni jednotky, kontrola konektoru.
Premostena jednotka LPG (pro vstriky)
Kazda civka jde primo do ECU (pred vymenou ECU vymenen ridici chip civek). Mam Volvo diagnostiku, ta hlasi jen misfire. Jinak od zacatku, co mam auto, tak mi motor cuka jen, kdyz se lehounce dotknu plynu, kdyz pridam vic, tak jel krasne. Postupem casu toto cukani zacalo byt vyraznejsi a jednou vyustilo v upaleni civek. Nevim, jestli to nemuze byt nejakym cidlem jako na vacce, nebo klice. Stejny problem se resil na eng foru https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=70754&sid=2f2c2ddefdc2ebe3937e3b5d1505a8b2&start=20 ale neni tam, jak to opravit, jen ze mechanik nasel zkrat. Foto mojevcivky a konektory vypadaly stejne jako na foto, jen mam cisty motor.
Jak funkcni civku stejne upalit, jako se to deje v aute vim. Neni citliva na napajeci, ani ovladaci napeti, ale na delku ovladaciho pulsu. Pri vzestupne hrane tranzistor zacne civku budit a pri sestupne (cca po 2ms) by mel rozepnout a civka hodi jiskru. Pri dlouhem pulsu cca 20 vterin se tranzistor zacne pect...
Predem dekuji za jakekoli napady jak zavadu odstranit.
Po cca 10ti km, nekdy po 20ti vterinach motor zacne skubat a jede na 4 valce, podalsim case uz jen na 3. Duvodem je, ze prestanou palit zapalovaci civky a doslova se upecou. Vzdy je to na stejne pozici, nejdriv 3. a potom 5. valec. Po vymene civek se situace opakuje. Na zbyle 3 valce motor jede a dalsi civky nehori.
Udelal jsem tohle
Napeti baterie ok, bez spicek, nebo poklesu (s odpojenym alternatorem dela to same)
Nove svicky original Volvo
Vycisteny diry pro svicky, byl tam trochu olej
Nove uzemeni motoru
Komplet nove kabely od ECU ke vsem civkam az k pojistce a zemim
Nova ECU s nahranym SW z puvodni jednotky, kontrola konektoru.
Premostena jednotka LPG (pro vstriky)
Kazda civka jde primo do ECU (pred vymenou ECU vymenen ridici chip civek). Mam Volvo diagnostiku, ta hlasi jen misfire. Jinak od zacatku, co mam auto, tak mi motor cuka jen, kdyz se lehounce dotknu plynu, kdyz pridam vic, tak jel krasne. Postupem casu toto cukani zacalo byt vyraznejsi a jednou vyustilo v upaleni civek. Nevim, jestli to nemuze byt nejakym cidlem jako na vacce, nebo klice. Stejny problem se resil na eng foru https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=70754&sid=2f2c2ddefdc2ebe3937e3b5d1505a8b2&start=20 ale neni tam, jak to opravit, jen ze mechanik nasel zkrat. Foto mojevcivky a konektory vypadaly stejne jako na foto, jen mam cisty motor.
Jak funkcni civku stejne upalit, jako se to deje v aute vim. Neni citliva na napajeci, ani ovladaci napeti, ale na delku ovladaciho pulsu. Pri vzestupne hrane tranzistor zacne civku budit a pri sestupne (cca po 2ms) by mel rozepnout a civka hodi jiskru. Pri dlouhem pulsu cca 20 vterin se tranzistor zacne pect...
Predem dekuji za jakekoli napady jak zavadu odstranit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#2 S80 Hori zapalovaci civky
Nebude to spíše SW chyba, když píšeš, že to dělá i po výměně ECU za jinou, ale s nahraným stejným SW? Co zkusit přehrát v autorizáku SW ECU (ECM)?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#3 S80 Hori zapalovaci civky
Co používáš za značku cívek?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#4 S80 Hori zapalovaci civky
Civek jsem menil hodne, vetsinou original volvo z funkcniho auta, ale i nove treba bosch. Jinak SW to muze byt, ale moc tomu neverim, to by nejspis horelo okamzite a ne na random po nejake dobe. Kazdopadne zkusim udelat filtr z arduina, ktery dam mezi ECU a civky. Bude jen hloupe hlidat delku pulsu, aby nebyla delsi nez cca 500ms, jinak odpoji civku aby nehorela, uz nechci kupovat dalsi, kdyz neznam pricinu.
Tusim, ze bude souvislost s tim cukanim, kdyz lehounce pridam plyn. Nejvic je to poznat na volnobehu, obcas i chcipne.
Tusim, ze bude souvislost s tim cukanim, kdyz lehounce pridam plyn. Nejvic je to poznat na volnobehu, obcas i chcipne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#5 S80 Hori zapalovaci civky
Hoď sem pak rozuzlení když na to přijdeš, zajímavá to závada...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 S80 Hori zapalovaci civky
Mimo ecu závada být nemůže - všecko je vyměněný. Takže kouknout do ecu, čím jsou ty spínací impulsy tvořeny...
Zkusil bych zatížit ta problémová řídící vedení přídavným rezistorem...
Zkusil bych zatížit ta problémová řídící vedení přídavným rezistorem...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4925
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 S80 Hori zapalovaci civky
A dělá to i když to jede pouze na benzín?
Jestli to nemá na svědomí ŘJ LPG
Jestli to nemá na svědomí ŘJ LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 S80 Hori zapalovaci civky
Skus ECU z funkcneho auta. Toto by som tipoval na vadne napajanie koncovych stupnov ECU, resp ecu ako takej. Vyschnute elyty, studak v menici...
LPG samozrejme odpojit.
LPG samozrejme odpojit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#9 S80 Hori zapalovaci civky
LPG nemá na cívky vliv, odpojuje pouze vstřiky a to ještě stylem, že konektory benzínových vstřiků se zapojí do kabelů od řídící jednotky LPG a signál tím jde přes ni. Takže ECU nepozná, že benzínový vstřik je odpojený a je zapojený vstřik plynový, to si řídí jednotka LPG.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#10 S80 Hori zapalovaci civky
Presne to s rezistorem na signal jsem taky zkousel, puvodne jsem myslel, ze je nekde popraskana izolace na kabelech a treba prez vlhkost mi na signal leze napajeni.
Dela to na benzin i na lpg, i kdyz je jednotka lpg uplne pryc a jsou jen premostene vstriky v konektoru jednotky. Jinak LPG by to delat mohlo, kdyby treba byl prodreny kabel od vstriku a zatezovalo by to tranzistory v ECU a teoreticky i rizeni civek. Bohuzel nikde nemuzu sehnat schema ECU. Psal jsem i do Bosch.
Jinak ecu uz mam danou novou z jineho auta, k-tagem jsem tam jen prehral SW kvuli mapam a hlavne imobilizeru.
Kazdopadne si myslim, ze to zacalo tim cukanim. Kdyz jsem se jen dotknul plynu, tak auto cukalo, na volnobeh i chciplo. Kdyz jsem pridal trosku vic tak absolutne no problem. Nenapada vas cim to muze byt? (Mam novou skrtici klapku, tou to neni, pedal plynu taky ne, svicky taky ne). Ze by nejake cidlo? Na klice, vacce? Postupne to preslo k tomu, ze odchazi ty civky.
Dela to na benzin i na lpg, i kdyz je jednotka lpg uplne pryc a jsou jen premostene vstriky v konektoru jednotky. Jinak LPG by to delat mohlo, kdyby treba byl prodreny kabel od vstriku a zatezovalo by to tranzistory v ECU a teoreticky i rizeni civek. Bohuzel nikde nemuzu sehnat schema ECU. Psal jsem i do Bosch.
Jinak ecu uz mam danou novou z jineho auta, k-tagem jsem tam jen prehral SW kvuli mapam a hlavne imobilizeru.
Kazdopadne si myslim, ze to zacalo tim cukanim. Kdyz jsem se jen dotknul plynu, tak auto cukalo, na volnobeh i chciplo. Kdyz jsem pridal trosku vic tak absolutne no problem. Nenapada vas cim to muze byt? (Mam novou skrtici klapku, tou to neni, pedal plynu taky ne, svicky taky ne). Ze by nejake cidlo? Na klice, vacce? Postupne to preslo k tomu, ze odchazi ty civky.
Naposledy upravil(a) TunkrJ dne 06 kvě 2019 20:50, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#11 S80 Hori zapalovaci civky
K čemu je výstup z ecu, který se přivádí paralelně do všech cívek - na Tvým šématu je, zatímco na šématu v odkazu není zapojen (pin č.2 cívek)...?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#12 S80 Hori zapalovaci civky
Ja jsem sem dal spatne schema, dobry postreh, diky. Ja pin 2 nemam zapojeny tak jako v odkazu. Nevim presne co dela, ale maji to zapojene auta bez turba.
- Přílohy
-
- capture.PNG (41.04 KiB) Zobrazeno 1047 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#13 S80 Hori zapalovaci civky
Takže :
- cívky navrhoval idiot, protože nemají žádnou ochranu
- do cívky jde pouze ss napájení a jeden řídící pin
- to "vynechávání" motoru (ještě před destrukcí cívek) je tedy asi počínající prodlužování rídících pulsů, a proto
- zkus připojit na vadné řídící vedení ledky - 2ms pulsy vidět nebudou, zato trvale 12V už jo
V každým případě mě z toho vychází, že je nemocná ecu...
- cívky navrhoval idiot, protože nemají žádnou ochranu
- do cívky jde pouze ss napájení a jeden řídící pin
- to "vynechávání" motoru (ještě před destrukcí cívek) je tedy asi počínající prodlužování rídících pulsů, a proto
- zkus připojit na vadné řídící vedení ledky - 2ms pulsy vidět nebudou, zato trvale 12V už jo
V každým případě mě z toho vychází, že je nemocná ecu...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#14 S80 Hori zapalovaci civky
Dobry napad, jen na ridicim pulsu je max 1.4v takze LED nepojede, jedine prez tranzistor. Zitra mi prijde 10 civek a budu mit 4kanalovy osciloskop. Kazdopadne dam do serie k napajeni vsech civek multimetr a budu merit proud. Jelikoz kazda pali zvlast (asi) tak se pri prodlouzeni pulsu nejspis pulsy prekreji a tim se zvysi proudovy odber na dvojnasobek, coz uvidim.
Lamu si hlavu nad tim, co to zpusobuje, urcite to ma souvislost s tim cukanim a preslo to pomalu az k horeni civek.
Neznate nekoho s timto motorem? Ale asi to bude stejne jako 2.4t
Ecu to byt muze, ale jen SW, HW mam vymeneny. Dokazou ve Volvu nahrat SW i s imobilizerem podle WIN?
Lamu si hlavu nad tim, co to zpusobuje, urcite to ma souvislost s tim cukanim a preslo to pomalu az k horeni civek.
Neznate nekoho s timto motorem? Ale asi to bude stejne jako 2.4t
Ecu to byt muze, ale jen SW, HW mam vymeneny. Dokazou ve Volvu nahrat SW i s imobilizerem podle WIN?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#15 S80 Hori zapalovaci civky
Určitě.TunkrJ píše:Dokazou ve Volvu nahrat SW i s imobilizerem podle WIN?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#16 S80 Hori zapalovaci civky
Trochu jsem meril a nejspis je zavada odstranena.
Chyba byla v uzemeni.
Dnes to nafotim a napisu blizsi info.
Chyba byla v uzemeni.
Dnes to nafotim a napisu blizsi info.
- Přílohy
-
- Z ECU - NG
- Osc_volvo_NG.jpg (61.95 KiB) Zobrazeno 825 x
-
- Z ECU - OK
- Osc_volvo_OK.jpg (54.26 KiB) Zobrazeno 825 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 S80 Hori zapalovaci civky
Když by byla blbě uzemněná cívka, tak by se netavila, když ecu, tak by blblo všechno...
Na snímcích jsou počítám ty pulsy, ty dobrý jsoou 0V - 3V a ty špatný 1,5V - 3V?
Na snímcích jsou počítám ty pulsy, ty dobrý jsoou 0V - 3V a ty špatný 1,5V - 3V?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#18 S80 Hori zapalovaci civky
Vadné uzemnění je nejčastější (a asi skoro jediná) příčina, že cívky tímto způsobem odcházejí.
Ještě jsem nezkoumal, co to vlastně elektricky znamená, ale jak se tak dívám na schéma, tak cívka asi zabije sebe sama (případně souseda), když má kostra vysokou impedanci.
/PL
P.S. Jen pro úplnost: další (a poslední) vadou těchto cívek je, že mají prasklou izolaci (když se svleče ten gumový návlek, pod ním má bakelit jakoukoli vlásečnicovou prasklinu). Takovou cívku rovnou vyměnit. Vtipné je, že u starších aut preventivně zkontroluješ civky a svíčky, všechno OK, případně dáš svíčky nové. A třeba za měsíc se objeví některá z cívek jako vadná = prasklá. Zkrátka, jak se na ni sáhne, mechanicky se s ní pohýbe a jak je na hranici životnosti, tak to vzdá. Ale taková už by to stejně měla brzy za sebou.
Tak tohle nemějte mechánům za zlé, celkem často se to takto stává, třeba když jsou v autě svíčky/cívky dlouho neměněné a udělá se taková bežná preventivní údržba.
Ještě jsem nezkoumal, co to vlastně elektricky znamená, ale jak se tak dívám na schéma, tak cívka asi zabije sebe sama (případně souseda), když má kostra vysokou impedanci.
/PL
P.S. Jen pro úplnost: další (a poslední) vadou těchto cívek je, že mají prasklou izolaci (když se svleče ten gumový návlek, pod ním má bakelit jakoukoli vlásečnicovou prasklinu). Takovou cívku rovnou vyměnit. Vtipné je, že u starších aut preventivně zkontroluješ civky a svíčky, všechno OK, případně dáš svíčky nové. A třeba za měsíc se objeví některá z cívek jako vadná = prasklá. Zkrátka, jak se na ni sáhne, mechanicky se s ní pohýbe a jak je na hranici životnosti, tak to vzdá. Ale taková už by to stejně měla brzy za sebou.
Tak tohle nemějte mechánům za zlé, celkem často se to takto stává, třeba když jsou v autě svíčky/cívky dlouho neměněné a udělá se taková bežná preventivní údržba.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#19 S80 Hori zapalovaci civky
Nějaký posun? Či vyřešeno?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pribyslavice
- Vůz: S80 B5204T3 2.0T 166kw 1999
#20 S80 Hori zapalovaci civky
To jsem si taky myslel, že by špatný signál byl na všech, ale nebylo to tak.standa píše:Když by byla blbě uzemněná cívka, tak by se netavila, když ecu, tak by blblo všechno...
Na snímcích jsou počítám ty pulsy, ty dobrý jsoou 0V - 3V a ty špatný 1,5V - 3V?
Opravdu se závada vyřešila opravou uzemění ECU. Nevím proč, ale oni ten bod uzemění lakují a jsou na něm jen 4 výstupky, které se při dotažení zapíchnou do očka.
Tak jsem to celé pěkně obrousil a je pokoj.
Ano ty pulsy, které jsou jen 1.5V-3V tu cívku zabijou. Protože nad cca 0.8V se sepne tranzistor a "nabije" ji, pokud puls nespadne pod 0.8V, tak je tranzistor stále sepnutý a upálí se. Ideálně by měl puls být široký max 2ms, cca po 25s bez přerušení se z cívky začne kouřit.
Teda abych to uvedl na pravou míru.
Závada na cívkách měla dvě úrovně:
1. ke konci se z cívky kouřilo po pár vteřinách od startu motoru - OPRAVENO
2. před tím, trvalo cca 30Km jízdý, než cívka začala vynechávat a kouřit - jelikož mám auto na špaklách už asi 3týdny a čekám na kotouče, tak nevím, jestli po delší jízdě nebude zase problém...
Chtěl jsem auto dát pořádně do kupy, než začnu jezdit.
- Olej v motoru + převodovce
- Všechny filtry
- Vyčistit vstřiky, benz. čerpahlo
- Oprava sirény alarmu (baterka sežrala půl desky)
- Komplet brzdy i s novou kapalinou + nastříkat třmeny
- Rozvody
- Přidat podtlakovou pumpu s regulací na brzdy, aby nekolísal podtlak.
- Nový potah na opěrku, ruční brzdu a řadící páku (proč to dělají z koženky??)
- Malá úprava světel a naklápění (není to nic z číny, ale jen bixenony ze Superba II)
- Přílohy
-
- Projector - bixenon (ISO 200, f 1/15)
- pic4.jpg (42.65 KiB) Zobrazeno 459 x
-
- Projector (ISO 200, f 1/15)
- pic3.jpg (36.04 KiB) Zobrazeno 459 x
-
- Original (ISO 200, f 1/15)
- Pic2.jpg (15.72 KiB) Zobrazeno 459 x
-
- Originál VS Projector
- pic1.jpg (49.06 KiB) Zobrazeno 459 x
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek