Samosvor

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
metju
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1636
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Samosvor

Příspěvek od metju »

Nacpu svůj dotaz sem, snad nevadí. Jedničková 960 kombi do roku 93, s třílitrem a tuhou nápravou. Měly všechny kousky uzávěrku/samosvor ? Nebo se jedná o stejnou loterii jako u 940 :wink:

Díky
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1199
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: 965

Samosvor

Příspěvek od Nimrod »

údajně by snad měly mít všechny ald, co jsem zaslechl
_________________
960 s orlojem, MY'93

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

Samosvor

Příspěvek od T0M »

Zdravím,
po dlouho odkládané inspekci diferenciálu jsem objevil lamelovou uzávěrku, bohužel ale jaksi rozsypanou.
Můj dotaz zní : dají se do toho koupit náhradní díly?
photo0663.jpg
Tomáš
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Zajsoft
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2171
Registrován: 9 roků
Bydliště: East Bohemia
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Samosvor

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše: 13 led 2020 11:25 Pokud budou rozdílný, tak lze použít elektronickou úpravu signálu ze snímače, případně lze zuby ubrousit flexou.
Mechanicke reseni znam. Nebyl byl nejakej odkaz/podklady, k te el. uprave? At zbytecne pripadne znova nevynalejzam kolo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2101
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Samosvor

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2171
Registrován: 9 roků
Bydliště: East Bohemia
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Samosvor

Příspěvek od Zajsoft »

Dik. O tomhle popravde vim, kdyz sem hledal upravu otackomeru, tak sem u nich na webu byl.
Mel sem spis na mysli, nejake samodomo reseni, at jako mezikus, nebo primo uprava el. otackomeru.
Aneb za 2-3k radsi poridim na dvojku uzitecnejsi kravinky :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12513
Registrován: 12 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Samosvor

Příspěvek od Urvanej »

Zajsoft: Viz Petr, nic víc nevím. Nějakej šikulovnej kutil by asi zvládl otáčkoměr upravit, ale to nejsem já :-D
Tom: ještě nedavno šly lamely koupit, tušim, že jsem to tu četl, zkus pohledat. Detaily neznám, sám jsem to nezkoušel, kdyžtak dej vědět, zda si pochodil.
Zkusil sem pohledat, a spojky se daji furt koupit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

Samosvor

Příspěvek od T0M »

Koupit jde tedy údajně všechno, ale já bych použil původní snad jenom vnější koš, vše ostatní je v háji..
Takže je asi lepší sehnat celek v lepším stavu.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12513
Registrován: 12 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Samosvor

Příspěvek od Urvanej »

No to ti nevim, protože ty jetý samosvory už maji všechny něco za sebou, takže si taky nemusíš moc pomoct. Té hřídelky jsem si napoprvé nevšiml. Nicméně kdybys kupoval jinej, tak to vezmi komplet celý s nápravou. Středit jinej vnitřek do tvého obalu bys fakt nechtěl, to je hroznej opruz, když se to má udělat správně.
Lamely za 2500 a hřídelka za 2000, víc tam nevidim, to se furt vyplatí opravit podle mě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

Samosvor

Příspěvek od T0M »

No jo, z mojí fotky alá nokia 3310 není poznat, že jsou vylámané i některé zuby u satelitových kol a hřídele jsou prasklé obě.
Do auta jsem dal jinou nápravu abych mohl jezdit, takže je čas si s tím pohrát..

Zpět na „700 / 900“