Ahoj, dokazal by nekdo porovnat platformy P2 vs P3 (XC70, V70)?
P2 znam, mel jsem, takze ano, znam bolesti typu poface rizeni, CEMka z urcitych let, choulostive AWD, vecne tekouci vicko nadrzky posilovace, rozvrzany interier, jizdni vlastnosti pramice a polomer otaceni nakladaku atd. Naopak me bavi supr sedacky, relativne spolehlivy D5 existence turbobenzinu a celkovy dojem z toho auta.
Dotaz zni, zda je na P3 neco z toho lepsi nebo Ford orezal naklady a prodavalo se Mondeo pod kabatkem Volva? Je AWD stale potencilani problem? Co automaty? Je lepsi podvozek? Jak s motory (samozrejme pouze 5 valec Volvo)?
Behem cekani na pekny bylo zjisteno, ze do me cenove hladiny zacinaji padat uz novejsi P3 auta... Problem je, ze P2 zacina starnout a zaroven se mi P3 moc nelibi, ale treba vetrana sedadla by me dokazala presvedcit...
diky vsem
souboj generaci - P2 vs P3
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
souboj generaci - P2 vs P3
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žatec
- Vůz: V70 D5 MY2009
P2 vs P3
Mám třetím rokem V70III a předtím jsem jezdil cca 1/2 roku i v XC70II, takže mohu porovnávat. Novější generace je podle mne prakticky ve všem lepší. Auto vypadá zvenku lépe, interiér je zpracován kvalitněji, auto má nové funkce a asistenty, lépe se s ním jezdí resp. podvozek je o třídu výše i co se týče pohodlí, většina porovnatelných náhradních dílů je levnější a dostupnější, servis cca stejný, motorizace také srovnatelné. Několikrát jsem tu četl, že nová generace je oproti starší méně odolná korozi, ale toto nemohu podle sebe potvrdit nebo vyvrátit, zatím jsem žádnou nezaregistroval.
Nevidím tedy jediný důvod (výjma ceny) se vůbec zabývat myšlenkou kupovat dnes starší P2 místo P3.
Nevidím tedy jediný důvod (výjma ceny) se vůbec zabývat myšlenkou kupovat dnes starší P2 místo P3.
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: VK
- Vůz: už žiadne
souboj generaci - P2 vs P3
Niečo je spomenuté tu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=64042&start=0
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
souboj generaci - P2 vs P3
Viem ti dať porovnanie S60 MY2004 P2 vs. S60 P3 MY2012
potvrdzujem u P2: vecne tekouci vicko nadrzky posilovace, rozvrzany interier, jizdni vlastnosti pramice a polomer otaceni nakladaku
naopak u P3: oveľa lepší rejd, interiér je zatiaľ tichý, jedine ho počujem pri ostrom stúpaní z podzemnej garáže. Interiér je vačší, pomohol aj lepší rázvor. Podvozok u S60 P3 je o dosť tvrdší ako P2, zlepšilo sa to pri prezutí na 16´disky, ale podľa mna to nemá stále na plavosť P3. AWD je ako každé potrebné servisovať, možno sa u P2 podpisuje aj vek na funkčnosť. U P2 som mal B5244S, žiadne problémy okrem tečúcej VVT remenice. U P3 mám D5204T3, čiže motor bez swirl klapiek, zatiaľ okrem deravej malej hadice bez problémov
potvrdzujem u P2: vecne tekouci vicko nadrzky posilovace, rozvrzany interier, jizdni vlastnosti pramice a polomer otaceni nakladaku
naopak u P3: oveľa lepší rejd, interiér je zatiaľ tichý, jedine ho počujem pri ostrom stúpaní z podzemnej garáže. Interiér je vačší, pomohol aj lepší rázvor. Podvozok u S60 P3 je o dosť tvrdší ako P2, zlepšilo sa to pri prezutí na 16´disky, ale podľa mna to nemá stále na plavosť P3. AWD je ako každé potrebné servisovať, možno sa u P2 podpisuje aj vek na funkčnosť. U P2 som mal B5244S, žiadne problémy okrem tečúcej VVT remenice. U P3 mám D5204T3, čiže motor bez swirl klapiek, zatiaľ okrem deravej malej hadice bez problémov
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
souboj generaci - P2 vs P3
Trefnélkopcansky píše: jizdni vlastnosti pramice a polomer otaceni nakladaku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Saab 9-3 SC
souboj generaci - P2 vs P3
bych ji to odpustil...hajnej píše: Trefné
jak je na tom audio a konektivita? nekde jsem zahledl stesky, ze stara HU 8xx v P2 hraje lepe nez ty novejsi systemy
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
souboj generaci - P2 vs P3
Ale furt hraje nekolikrat nasobne lepe nez audio v novych rapidech.
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
souboj generaci - P2 vs P3
Svet Motoru o tom mel taky clanek...
https://www.dropbox.com/s/32ygl4vgxos6l14/Sv%C4%9Bt%20motor%C5%AF%20V70%20I%20vs%20II.pdf?dl=0
https://www.dropbox.com/s/32ygl4vgxos6l14/Sv%C4%9Bt%20motor%C5%AF%20V70%20I%20vs%20II.pdf?dl=0
-
Offline
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
souboj generaci - P2 vs P3
AWD - problémová ložiska v diferenciálu. Sám jsem nedávno dělal repas. Zbytek za mě za 3 roky jen běžná údržba.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Lukaso