Mám v autě origo DO, ovšem bez ovladačů..Nový stojí nesmysl, a navíc po prodeji auta mám v garáží nevyužitý Jablotron.
Od origo jednotky, pravá strana za odkládací přihrádkou spolujezdce, jdou čtyři dráty. Jeden připojení +, druhý zem, třetí ACC a čtvrtý, zeleno-žlutý bude ovládání samotného centrálu. Pod volantem mám pouze hnědé relé 210...čili bez alarmu_??
Teď k věci..centrál se ovládá impulsem na kostru, předpokládám...nebo je impuls kladný, popř. různý na otevření a zavření, a klasická délka 0,5s..hledal jsem už dva večery, a asi blbě. Je tady nějaký elektrošťoural
Dík za jakoukoliv nápovědu.
850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#1 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
#2 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
Já bych radši koupil starou dálku a ve Volvu to nechal spárovat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#3 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
Jenomže já nemám jistotu, že jednotka funguje....je tam dost kutilských elektrozásahů...hlavně kolem palubky, vyřazené immo a podobně
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
Ahojpospak píše: Teď k věci..centrál se ovládá impulsem na kostru, předpokládám...nebo je impuls kladný, popř. různý na otevření a zavření, a klasická délka 0,5s..hledal jsem už dva večery, a asi blbě. Je tady nějaký elektrošťoural
Dík za jakoukoliv nápovědu.
Myslím ,že záporný
Elektrošťoural na dálkáče je kwiko napiš mu třeba SZ snad ti poradí .
Jinak osobně bych taky raději zprovoznil origo doma to napáruješ .Jen sehnat správnej dálkáč .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#5 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
Zkoušel jsem 5x klíč do polohy I i II, ale nerozsvitila se mi ledka na palubce. Takže tam bude asi nějaká chybička. Proto zkouším tohle řešení
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#6 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#7 850 připojení dálkového ovládáni k centrálu
Zde je komplet info :
Zavři kapotu a kufr (5.dveře) a sedni do auta, zamkni auto (myslím, že musí být dveře jak zavřené, tak zamčené).Pak klíčkem otoč 5x do polohy II a zpět do 0 bez nastartování, jednotlivá otočení do 1 sek. Při pátém pokusu nech klíče v poloze II a zmáčkni tlačítko DO. (jestli jsou tam 2 tlačítka, tak zamáčkni obě dvě najednou - Lock + Unlock)
Pak otoč klíčkem do polohy 0 a po 10 sekudách můžeš vyzkoušet, jestli to funguje.
Ještě poznámka: v autě nesmí tou dobou svítit žádné světlo, ani světlo v kufru.
Každý ovladač může nahrat po sobě pouze 3x kód do paměti (3x přemazat) a pak už nic, resp. pak to musí nějako oživit v autorizáku.
převzato: http://answers.yahoo.com/question/index ... 005AA88STK
Trochu doplním:
5x otočit do pěti sekund popátý nechat zaplí
Zmačknout jen větší tlačítko
Do 10 sekund můžeš napárovat další dvě ovládání
Můžeš to přemazat kolikrát chceš
jak jsem to dělal já už si nepamatuji ,ale tak nějak podobně .
A ještě odtud mám to uložený v PC :Zavři kapotu a kufr (5.dveře) a sedni do auta, zamkni auto (myslím, že musí být dveře jak zavřené, tak zamčené).Pak klíčkem otoč 5x do polohy II a zpět do 0 bez nastartování, jednotlivá otočení do 1 sek. Při pátém pokusu nech klíče v poloze II a zmáčkni tlačítko DO. (jestli jsou tam 2 tlačítka, tak zamáčkni obě dvě najednou - Lock + Unlock)
Pak otoč klíčkem do polohy 0 a po 10 sekudách můžeš vyzkoušet, jestli to funguje.
Ještě poznámka: v autě nesmí tou dobou svítit žádné světlo, ani světlo v kufru.
Každý ovladač může nahrat po sobě pouze 3x kód do paměti (3x přemazat) a pak už nic, resp. pak to musí nějako oživit v autorizáku.
převzato: http://answers.yahoo.com/question/index ... 005AA88STK
Trochu doplním:
5x otočit do pěti sekund popátý nechat zaplí
Zmačknout jen větší tlačítko
Do 10 sekund můžeš napárovat další dvě ovládání
Můžeš to přemazat kolikrát chceš
jak jsem to dělal já už si nepamatuji ,ale tak nějak podobně .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek