Motor T5 169 kW

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#1 Motor T5 169 kW

Příspěvek od Michl »

Hledal jsem v příspěvcích zde na fóru a moc jsem nepochodil. Zajímá mne spolehlivost, jeho chyby, náročnost případných oprav a dostupnost náhradních dílů pro níže uvedený motor:

T5 169 kW (2521 cm3, označení B5254T7) ve spojení s AWD a převodovkou M66W, rok výroby 2007-2010

Budu moc rád za jakoukoliv informaci a předem děkuji.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Motor T5 169 kW

Příspěvek od Petr.Chrpa »

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#3 Motor T5 169 kW

Příspěvek od HonzaA »

Není to náhodou prachobyčejná 2.5T,jen jinak poladěná? Řekl bych,že je,takže při běžném provozu a zatížení asi problémy žádné nejsou.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4 Motor T5 169 kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

no dle reakcí v tom odkazu nikoli
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#5 Motor T5 169 kW

Příspěvek od HonzaA »

To je diskuze o ničem pomalu jako tady na fóru. A pokud jsem to v rychlosti prolítl, tak z toho plyne, že rozdílů mezi motory, co jsou ve Fordech a ve Volvu je minimum. Takže závěr bych si z toho udělal takový, že je to ve V50 obyčejná 2.5T, možná s pár úpravami, možná bez nich.

Ve V50 AWD to bude i hezká hračka, to auto bude umět i zatáčet (na poměry Volva, jinak samozřejmě nic moc).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#6 Motor T5 169 kW

Příspěvek od yoby »

Můžu se plést, ale do polofordů se 2,5 LPT nedávalo.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#7 Motor T5 169 kW

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

taky mám po přečtení reakcí na swedespeed.com podobný názor.
Mě jste strašili, že pokud svojí 2.5 T LPT přečipuju přes 300HP,
hrozí prasknutí bloku motoru. V odkaze se píše, že B5254T7
je při tunění daleko odolnější a 400 HP není problém - tak
předpokládám, že těch rozdílů bude na motorech víc.

Ale taky to muže být JPP (jedna paní povídala)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#8 Motor T5 169 kW

Příspěvek od Michl »

Google selhal.Co je prosím zkratka LPT? Má to něco společného s turbem? Díky.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#9 Motor T5 169 kW

Příspěvek od yoby »

Nízkotlaký turbo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#10 Motor T5 169 kW

Příspěvek od Dural8 »

Aneb low pressure turbo a treba na Ivecach muzes casto videt HPT, to je presny opak :D

LPT pro priklad u Volva 2.4T a HPT je T5. Rozdil je i ve velikosti turba a od toho se odvijejicich vlastnosti, lpt je trochu jako nafta, tahne odspodu od 1600 ot. ale malo a ma nic moc vrchol. Oproti tomu T5 je do 3000ot. mrtva a pak zazehne peklo. Obrazne receno
_________________
V60 D4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“