Aretce vaček B5244S2

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#1 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od PecaTu »

Zdravím ve spolek, chtěl bych se optat zdali náhodou někdo v okolí Trutnova nemá přípravek na aretaci vaček na 2.4i B5244S2. Zjistil jsem že mi sáknou gufera na vačkách a tak potřebují sundat rozvodové kola, ale nemám je jak zaaretovat. Popřípadě jestli nejdou třeba vačky podržet jinak, vím že některé vačky mají na sobě šestihran a tudíž se dají podržet klíčem.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#2 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od David Patočka »

Nedají, bez přípravku jsi v řiti.
Kup nové zátky na pravou stranu hlavy, ty staré vydloubni a zahoď.
Nastav si rozvody na rysky, a podívej se dírami po zátkách na polohu vaček.
Jsou tam excentrické zářezy, takže orientační míru lze určit takto, a případný aretační přípravek by šel vyrobit,
ovšem musel by být naprosto přesný, jinak nastavení rozvodů bude bídné a výkon motoru potažmo také.
U tohoto "dravého" motoru je řízená jenom jedna vačka, takže by to mohlo být snadnější.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#3 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od PecaTu »

Dík za odpověď, myslel jsem si to. Po té co jsem to studoval ve Vide tak mě bylo skoro jasné že se bez přípravku nehnu. Přípravek by měl být již na cestě, materiál již je a vypadá že to i oproti jiným autům docela půjde.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#4 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od paiu »

Po výměně pístních kroužků, a preventivně repase turba , vstřiku, hlava atd, mi auto furt vypíše motor sistem, doporučen servis,
a jede bez výkonu, všechno jsme zkontrolovali ale bohužel nemůžu se tï hlášky zbavit, servisak mi řekl že jediné co by bylo ještě překontrolovat , tak je aretace váček , dělá se to na D5 také? Konkrétně na d5244t4? Díky
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#5 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od kwiko »

tam je diera na koliky... na kluke a pod cerpadlom. A na ozubenych koleckach vaciek bodka k bodke.
ale pochybujem.
ked ti to zere olej bude upchate dpf

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#6 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od paiu »

kwiko píše:tam je diera na koliky... na kluke a pod cerpadlom. A na ozubenych koleckach vaciek bodka k bodke.
ale pochybujem.
ked ti to zere olej bude upchate dpf
Děkuji za odpověď, dpf bylo vyčištěno , po výměně pístních kroužků už olej ne žere (zatím 900 km najeto po opravě) dpf se mi dva krát vypalovalo.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#7 Aretce vaček B5244S2

Příspěvek od kwiko »

podla mojich skusenosti DPF nepomoze ani profi cistenie... treba vymenit.
Na volnobehu by mal byt tlakovy spad na DPF okolo 2-4 hPa ak je DPF vporiadku. ked je 9 a viac aj po regeneracii auto bude skakat pri vyssich otackach do nudzaku
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“