plechace, rez, co s tim?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
plechace, rez, co s tim?
mam 4 plechy na 850, jsou cerne a na nekolika mistech orezle.. co s tim?vim, ze nejlepsi by bylo dat je opiskovat a znova nastrikat, ale to bude asi ponekud drazsi.. jake je jine (levnejsi) mozne reseni? dik
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
plechace, rez, co s tim?
Umíme opískovat a nakomaxitovat do 1000,-Kč
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
plechace, rez, co s tim?
to neni spatne (treda esli je to za sadu), jen pochybuji, ze to u nas pujde tak levne + chci je dat na auto, takze cekat na dalsi navstevu prahy nemuzu :/jojo píše:Umíme opískovat a nakomaxitovat do 1000,-Kč
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Reference viz Veetec. Pár lidí to vidělo před vánoci na Mělnické a dost se to líbilo. Cena je za všechny čtyři a můžeš si vybrat i barvu (černá, slonovinová, šedá, červená-ta je ale dražší).
Původně to dělal můj švára pro mě na Scharnhorsta, ale pak to viděl Veetec a chtěl taky a švára chytil slinu a je ochoten s tím za nějakou kačku ztácet čas.
Původně to dělal můj švára pro mě na Scharnhorsta, ale pak to viděl Veetec a chtěl taky a švára chytil slinu a je ochoten s tím za nějakou kačku ztácet čas.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Litá kola raději ne, nejsou tam zřízený na jemný pískování. Plecháčům to hrubý nevadí, ale hliníkáče by si to asi šeredně odskákaly.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
alu kola je jeste ttake dobre pred piskovanim trochu poopravit, alespon na nejviditelnejsich hranach (napriklad vzit na soustruhu limec), piskovani je potreba provest s citem, aby se nenadelaly do povrchu kratery. Moje kola jsem nechaval piskovat a nahodit do komaxitu kdesi v sokolove (400/kus) a vysledek je vyborny. Dalsi sadu opiskovanych a nakomaxitovanych hlinikacu mam momentalne u Lubose, cena byla zajimavejsi, ale kola jsem jeste nevidel (jsem ostuda, nejsem schopny si pro kola dojet)..jojo píše:Litá kola raději ne, nejsou tam zřízený na jemný pískování. Plecháčům to hrubý nevadí, ale hliníkáče by si to asi šeredně odskákaly.
v kazdem pripade komaxit je celkem vhodna povrchovka, jen se spatne sundava a opravuje - na to je potreba myslet...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
kdyby to dokazal udelat behem pracovniho tejdne, hned bych mu 4 plechy vraziljojo píše:Původně to dělal můj švára pro mě na Scharnhorsta, ale pak to viděl Veetec a chtěl taky a švára chytil slinu a je ochoten s tím za nějakou kačku ztácet čas.
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
kdyby to dokazal udelat behem pracovniho tejdne, hned bych mu 4 plechy vrazil[/quote]
Poptám se ti a můžeme to zorganisovat.
Poptám se ti a můžeme to zorganisovat.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
jde spatne dolu, piskovanim se to da, ale opravdu blbe... komaxit je ponekud odolnejsi nez napriklad akrylat...bidak píše: co je s tim za problem? nejde opiskovat? je to moc tvrdy?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
Mno viděl jsem u Luboše jedny liťáky a piskování na nich bylo rozhodně poznat ... ale jestli to byli ty tvojetravex píše:Dalsi sadu opiskovanych a nakomaxitovanych hlinikacu mam momentalne u Lubose, cena byla zajimavejsi, ale kola jsem jeste nevidel
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 3434
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
plechace, rez, co s tim?
tak oprášim sakra zapadlej topic
Definitivně jsem rezignoval na ranní popojíždění autem do práce a radši jezdim těch 18km na kole, protože to je dvakrát rychlejší.
V dubnu, květnu jsem to střídal půl na půl, ale teď jsem od soboty do auta nevzlezl a stojí před domem. Už sem si toho teda všiml
v pondělí, když sem sedal na kolo, ale odfotil jsem to až teď.
Je normální, že kotouče zreznou, když auto delší čas stojí, ale s timhle jsem se nikdy nesetkal. V podstatě ze dne na den
Definitivně jsem rezignoval na ranní popojíždění autem do práce a radši jezdim těch 18km na kole, protože to je dvakrát rychlejší.
V dubnu, květnu jsem to střídal půl na půl, ale teď jsem od soboty do auta nevzlezl a stojí před domem. Už sem si toho teda všiml
v pondělí, když sem sedal na kolo, ale odfotil jsem to až teď.
Je normální, že kotouče zreznou, když auto delší čas stojí, ale s timhle jsem se nikdy nesetkal. V podstatě ze dne na den
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1331
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
plechace, rez, co s tim?
Je to normal, staci trocha vlhkosti a hned to chyti lisku...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13607
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
plechace, rez, co s tim?
Tak, tak, stačí, aby byla ráno taková ta lezavá mlha a kotouče jsou oranžový, kór když máš takhle průhledný kola, který ty kotouče vůbec nechrání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé